De Limbocl@n: Still going slow | deel 162

Mooi avontuur Rob! Heel gaaf. :Y

-bla-

Een volgende keer toch maar wat meer aandacht besteden aan de routes, want een singletrack route is wel leuk maar dan niet eentje waarvan het merendeel uit gras bestaat, het beetje asfalt wat erover is met modder/gravel bedenkt is en met 20% stijgen/dalen. Vooral als je ook nog eens een tractor tegen komt -O-

-bla

Aansteller. :+
 
Kan met die Multistrada van jou ook prima ;)

Wonen jullie tegenwoordig tussen Horst en Melderslo in een wit huis :?

Dat gaat zeker met de mts, ga ik misschien ooit nog er eens doen.
Wij zijn inderdaad verhuist naar die witte boerderij. Begin van t jaar over gegaan.
Zag je volgens mij afgelopen week verbaast voorbij komen, had je net te laat gezien. :$
 
Dat gaat zeker met de mts, ga ik misschien ooit nog er eens doen.
Wij zijn inderdaad verhuist naar die witte boerderij. Begin van t jaar over gegaan.
Zag je volgens mij afgelopen week verbaast voorbij komen, had je net te laat gezien. :$

Haha jup dat was ik met de Berlingo van m'n ouders, richting schuitwater met de hond.
Ik was idd aan het twijfelen... Meende je al te herkennen vooral in combinatie met de hond en auto alleen de locatie klopte me niet helemaal :+
 
Haha jup dat was ik met de Berlingo van m'n ouders, richting schuitwater met de hond.
Ik was idd aan het twijfelen... Meende je al te herkennen vooral in combinatie met de hond en auto alleen de locatie klopte me niet helemaal :+


Daar gaan er veel heen met hun 4 voeter.
Kun hem die locatie er nu ook bij voegen
 
Daar gaan er veel heen met hun 4 voeter.
Kun hem die locatie er nu ook bij voegen

Ligt er een beetje aan welk rondje je daar wandeld en het tijdstip.

Maar idd locatie is nu ook logisch... En de vrouw heeft ook een Mercedes zag ik :')

Nog veel met de multi gereden?
 
Ligt er een beetje aan welk rondje je daar wandeld en het tijdstip.

Maar idd locatie is nu ook logisch... En de vrouw heeft ook een Mercedes zag ik :')

Nog veel met de multi gereden?

Laatste jaar helaas op laag pitje omdat ik in juni 2017 mijn rug gebroken heb. Gaat heel langzaam goede kant op dus hopelijk straks weer wat meer.
 
Laatste jaar helaas op laag pitje omdat ik in juni 2017 mijn rug gebroken heb. Gaat heel langzaam goede kant op dus hopelijk straks weer wat meer.

:X die had ik niet meegekregen... Nja je loopt gelukkig nog gewoon rond dan komt het motorrijden uiteindelijk ook wel weer
 
Terug
Bovenaan Onderaan