Het grote ONK OW-Cup topic

Cup-dag op cpz

  • 1 ja

    Stemmen: 67 74,4%
  • 2 nee

    Stemmen: 23 25,6%

  • Totaal aantal stemmers
    90
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is natuurlijk iets teveel van het goede ;). Ik ben al blij als ik 14 rondjes vol kan houden.
 
Dat word dan wel inclusief tankstop...

Een rondje of 18 moet toch wel te doen zijn met een volle tank? Inclusief opwarmronde en uitloopronde? Tank is 17 liter, en een rondje Assen zal toch zeker geen liter brandstof kosten? Ik zou zeggen een afstand die net te doen is met een volle tank is het mooist. Beetje extra spanning aan het einde om te zien of iedereen het haalt _O-
 
🙋🏼‍♀️🙋🏼‍♀️
Zo, deze ook maar volgen 😇

Zolder is echt zonde nu. Volgens mij is de keuze ook alleen bij de supercup 1000 besproken. En daar vonden er 2 dat het gescheiden moest worden. 1 zei wat een onzin. Moet kunnen. En de rest hield zijn mond.
Dus vandaar maar 1 wedstrijd.
 
Kan iemand mij vertellen welke tijden in welke klasse gereden worden in de OW-cup. En wordt er 1 race per dag gereden of 2 races zoals bij de ZAC?
 
ONK SportCup 1000: 1.52.0 en langzamer - witte achtergrond blauwe cijfers
ONK ProCup 1000: 1.51.9 - 1.49.0 - witte achtergrond rode cijfers
ONK SuperCup 1000: 1.48.9 en sneller - witte achtergrond zwarte cijfers

ONK ProCup 600: 1.51.0 en langzamer - witte achtergrond rode cijfers
ONK SuperCup 600: 1.50.9 en sneller - witte achtergrond zwarte cijfers

ONK SuperCup 300: geen limiettijd - witte achtergrond kleur is vrij
Dit zijn de limietten die per mail zijn rondgestuurd voor 2019. In principe 1 race en 2 kwalificaties tenzij anders aangegeven, buitenland, laatste races.
 
Dit zijn de limietten die per mail zijn rondgestuurd voor 2019. In principe 1 race en 2 kwalificaties tenzij anders aangegeven, buitenland, laatste races.
Dank je wel. Pffffff, ik blijf nog even trainen bij de ZAC :)
 
Schema OW cup 2019:

6 april Assen
27 april Assen
18 mei Assen
8 juni Assen
13 juli Assen
26 en 27 juli Dijon et Prenois
16 en 17 aug Oschersleben
13 september Assen
12 oktober Assen
 
Zijn er nog gegadigden om een pitbox te delen tijdens de owcup evenmenten? Of is er nog iemand die plek heeft? Anyway hoor het graag, kan via een pb of anders een appje via 0636383073.

Thx Alex
 
Als je nu nog een box wilt regelen bent je te laat. Ik zou eerder zoeken naar een olekje bij iemand. Wij zitten vol.
 
Begrijp inderdaad dat er steeds meer teams zijn die een box al hebben. Anyway mocht iemand nog een plekkie hebben dan hoor ik het wel...
 
Nee dat kan idd niet. ZAC heeft tenminste afwisseling in de kalender 😝

edit: ho ik zie dat ze alle Assen dagen nu ook wat breken. Schleiz? Nooit van gehoord, interessant!

Maar idd, ik vind Zolder leuk maar ga alleen nog maar geluidsdagen àls ik ga.
2020 kalender alweer vol 😍
 
Nee dat kan idd niet. ZAC heeft tenminste afwisseling in de kalender 😝

edit: ho ik zie dat ze alle Assen dagen nu ook wat breken. Schleiz? Nooit van gehoord, interessant!

Maar idd, ik vind Zolder leuk maar ga alleen nog maar geluidsdagen àls ik ga.
2020 kalender alweer vol 😍

Ahh we hebben er wee 1 die denk dat de cup alleen in assen rijdt maar stiekem rijden we soms op meer circuits dan zac ;) . Seizoen 2018, Assen, Oscherleben, Zolder en Dijon. 2019 Assen, Oschersleben en Dijon, 2020 Assen, Oscherleben en Schleiz. etc etc.

Aven kijen... Zac.. assen zandvoort en dijon..... Ik snap je verschil van afwisseling niet zo, misschien eerst je eens verdiepen ergens in.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan