Het grote CBR 900RR Fireblade topic deel 109

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand hier toevallig nog een goede en leuk geprijsde SC33 in de aanbieding :?

Een paar weken terug mijn 600RR verkocht en zou toen een 696 Monster ophalen alleen de verkoper besloot om hem toch maar zelf te houden |( .

Nu dus even Koos Motorloos en een leuk SC33 koopje tot ik eventueel tegen iets anders leuks aanloop is natuurlijk welkom. Of misschien bevalt de SC33 dit hele seizoen wel, veel motor voor weinig geld, vind een aantal kleurstellingen steeds vetter worden en natuurlijk nog een kofferbak waar een slot, petje ivm helmhaar en de wekelijkse boodschappen in passen. :]
 
Iemand hier toevallig nog een goede en leuk geprijsde SC33 in de aanbieding :?

Een paar weken terug mijn 600RR verkocht en zou toen een 696 Monster ophalen alleen de verkoper besloot om hem toch maar zelf te houden |( .

Nu dus even Koos Motorloos en een leuk SC33 koopje tot ik eventueel tegen iets anders leuks aanloop is natuurlijk welkom. Of misschien bevalt de SC33 dit hele seizoen wel, veel motor voor weinig geld, vind een aantal kleurstellingen steeds vetter worden en natuurlijk nog een kofferbak waar een slot, petje ivm helmhaar en de wekelijkse boodschappen in passen. :]
Zie Marktplaats.
 
Was de 33 er ook als tijgertje of was dit huisvlijt Bassie :?

image.html
 
Zie Marktplaats.
Been there done that...mooie SC33 met ABM kroonplaat en SBK stuur e.d., mooie SC28 (wit/fluor geel/paars) met VFR swingarm, SC44 voor 600 euro, SC33 reeds omgebouwd naar Fighter voor 1250,-. Etc...etc...verkopers reageren niet of pas als de motoren reeds verkocht zijn.

Marktplaats zit ik dus de hele dag al op F5 te rammen :+
 
Been there done that...mooie SC33 met ABM kroonplaat en SBK stuur e.d., mooie SC28 (wit/fluor geel/paars) met VFR swingarm, SC44 voor 600 euro, SC33 reeds omgebouwd naar Fighter voor 1250,-. Etc...etc...verkopers reageren niet of pas als de motoren reeds verkocht zijn.

Marktplaats zit ik dus de hele dag al op F5 te rammen :+
Je kan ook bellen
 
Hoe hard loopt een 954 eigenlijk? Ik was in het geliefde Hermans. En heb de 265 aangetikt... maar had nog gas over... :X
 
Volgens mij moet er 299 op kunnen staan, ik heb keer 280 oid gehaald maar dan kruuuuuuip je voort. Maar, het kan zegt men :P
 
Hoe hard loopt een 954 eigenlijk? Ik was in het geliefde Hermans. En heb de 265 aangetikt... maar had nog gas over... :X

Met de 929 heb ik een keertje 281 aangetikt.
Op de testbank ging de teller tot 302,.. in 2001 was de teller aanduiding restrictie er nog niet 8-)
 
Het is ondertussen al met regelmaat weer aardig goed weer om te rijden, wordt er hier nog een keer een ritje georganiseerd? :]
 
Welkom hier!

Het is inderdaad een nadeel van dit model dat het vinden van reservedelen soms wat lastig kan zijn, ook vooral de mooie race-goodies zijn er niet of zijn moeilijk te vinden.
Om het zoeken wat te vergemakkelijken kan je ook zoeken naar onderdelen van de 954rr (sc50) veel onderdelen zijn onderling uitwisselbaar met de 929rr (sc44)

Mijn 929rr wordt ook regelmatig gebruikt voor een paar rondjes op het circuit, over 1,5 week gaan we weer naar Assen! 8-)

Hmm ja ik merk het inderdaad. Ik had ook nog 200/60 achterband slick gekocht maar die paste net niet en loopt aan in de achterbrug.

Zoektocht naar een fijn racekuipje gaat door.
 
Gisteren 1.59 op Assen met de SC33 in straattrim gereden. Is het volgens jullie de moeite waard om geld te investeren in een 17 inch voorwiel, circuitkuipen, vering en slicks; of beter om een 600RR zien te vinden voor circuitgebruik?
 
zo dat is nog serieus ook! wat voor modificaties had die?

laser uitlaatsysteem, power commander 3, K&N luchtfilter, iridium bougies, geen HTEV klep meer en klep in luchtfilter eruit

wel 2 tandjes groter achter dus snelheid op de teller klopte dus niet precies
laat het 275 echte km's zijn geweest ofzo

op de testbank liep de teller idd door tot 302 (onbelast)

maar de 929/954 zijn gewoon hele fijne motoren
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan