Het grote XV1700 Topic Deel 2

Maar eens zien of ie hapt:

Goedemiddag Robert,

Excuus voor de late reactie het was erg druk op het werk, Ik ben zelf export manager voor ons bedrijf en het is enorm druk momenteel.

Ik zou graag de motor in het echt zien indien hij echt is zoals u beschrijft kan ik hem direct afrekenen en meenemen.

Ik moet volgende maand in uw regio zijn om zaken persoonlijk af te leveren, en te demonstreren en kom dan leeg terug met de bedrijfsbus. Daar past de motor met gemak in.

Ik hoor graag van u wat mogelijk is, ik zit met enige regelmaat (2 tot 3 maal in de maand) in uw regio dus dat moet lukken. Ik breng dan wat lekkers mee voor bij de koffie.


Met vriendelijke groet,

Dré Meesters
 
Hier nog wat kiekjes van afgelopen zondag! Gr. Thijs

360.jpg


360.jpg


360.jpg


360.jpg


360.jpg


360.jpg


360.jpg


360.jpg


360.jpg


360.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik weet dat het even geleden is, maar ben toch nieuwsgierig naar de afloop.

Dre schreef:
Goedemiddag Robert,

Excuus voor de late reactie het was erg druk op het werk, Ik ben zelf export manager voor ons bedrijf en het is enorm druk momenteel.

Ik zou graag de motor in het echt zien indien hij echt is zoals u beschrijft kan ik hem direct afrekenen en meenemen...........

En, paste hij in de bus?
 
Laatst bewerkt:
knutsel,
heb jij emailadres van ben jansen lorkeers voor mij?
(svp op ton.fenger@gmail.com)
dank en groet
 
AANDRIJFRIEM TE KOOP VOOR WARRIOR
Soms (?) doe ik dingen in een verkeerde volgorde. Eerst koop ik een nieuwe belt en dan koop ik een andere motor. *D Maw ik heb nu een riem te koop

Op RSW forum heb ik dit gelezen:
It seems like the strongest belt on the market today is the S&S-Gates X3N Carbon Cord Drive Belt #106-0359 (130T 14mm 1-1/8") available from S&S dealers and HD dealers in the USA (and probably other countries too but dunno). Lots of guys are running them so I bought one as a spare.

Die riem heb ik toen gekocht. OEM Yamaha is € 541. Deze S&S heeft mij bij de harleydealer € 245 gekost (rekening juni jl. heb ik voor je)

Wie is er bijna aan een nieuwe belt toe? Peter Sik? Of…..?
 
Laatst bewerkt:
Beste forumleden, ik heb nu naast mn 300i drie weken terug een Warrior xv1700 in mn bezit. Wat ik mis is een gebruikershandleiding/instructieboekje. Heeft iemand deze?, ps weet iemand waar ik terecht kan voor betrouwbaar onderhoud, want ik ben voornemens om de motor in topconditie te houden. Ik woon in Rotterdam.
 
Beste forumleden, ik heb nu naast mn 300i drie weken terug een Warrior xv1700 in mn bezit. Wat ik mis is een gebruikershandleiding/instructieboekje. Heeft iemand deze?, ps weet iemand waar ik terecht kan voor betrouwbaar onderhoud, want ik ben voornemens om de motor in topconditie te houden. Ik woon in Rotterdam.

Stuur me svp even jouw e-mailadres in een privé bericht, dan stuur ik je morgen het service en owner manual van de Warrior in PDF via WeTransfer.

Van harte gefeliciteerd met de aankoop van jouw Warrior!
 
welkom op forum Sh300i en veel plezier met je Warrior. Misschien gaan we elkaar een keer ontmoeten. 1 x per jaar NL treffen en 1 x per jaar EURO treffen. lees dit forum maar terug.
 
Beste minimax, ik heb niets ontvangen terwijl mijn mailadres wel juist is. Svp nog eens proberen. Trouwens heeft iemand uitleg hoe fotos te plaatsen. Krijg steeds de melding dat het bestand te groot is.
Wil graag foto's van mn warrior plaatsen. En een treffen, leuk als het maar droog is want mn schatje mag niet nat worden. De motor wel te verstaan.
 
Ik heb het verstuurd naar r.deblom@chello.nl en daar een bevestiging van ontvangen. Je zou een mail van WeTransfer moeten hebben ontvangen waar je de bestanden kunt downloaden.

Check svp ook even jouw spam. Anders stuur ik het straks nog eens
 
Perfect! In deze manuals staat alles wat je nodig hebt.

Je zou je eventueel nog aan kunnen melden op www.rswarrior.com. Een Amerikaans forum uitsluitend voor Warriors, daar is een hoop informatie te vinden en ook een marktplaats voor onderdelen en accessoires.
 
Hallo,

Ik zit met een probleempje en kan het niet plaatsen wat het is.
Als ik mijn motor uit zet, dan hoor ik gerammel/getik. Het komt van rechts onder bij het motorblok. Ik heb het kapje los gehaald om te kijken wat het is. Mijn lijkt het iets van een decompresseur o.i.d.
Zodra ik de motor start zie je dat er een pinnentje een klep open duwd, zodra hij start meteen dicht duwd.
Ik heb het al paar x gehad, en het lijkt erop dati dat vooral doet als ik de motor met de kilswitch uitzet. Zodra de motor op contact staat stopt het ook meteen.

Weet iemand hier iets vanaf en wat ik moet doen?
 
klinkt alsof je de zogeheten "click of death" hebt. voolopig de motor alleen met de sleutel in neutraal afzetten!

op www.rswarrior.com kan je er meer info over vinden.. zoek op COD of Click of deeath.. het komt vaker voor
 
Ik sluit me aan bij wat Slagschip Piloot zegt. Het is een veel besproken onderwerp op het Warrior forum.

Heb jij de origine cover er nog op zitten of is deze vervangen door een chromen exemplaar? In sommige gevallen is de chromen cover (accessoire) wat krapper dan het origineel, waardoor het ook voor kan komen.

Hier een YouTube filmpje van iemand die het probleem uitlegt en hoe je het kunt verhelpen:

 
Ik heb het filmpje gezien! Dat is idd precies het geluid wat ik bedoel!

Nee ik heb daar gewoon de orginelen cover op zitten.

Maar wat ik begrijp uit het filmpje is de reden dat i dat doet, vanwege dat hij zijn stroom niet kwijt kan. Maar als je de motor met de killswitch uit zet blijven de lampen branden.
Ik heb geen LED knipperlichten o.i.d. alleen stadslichtje.

Ik ga is kijken op het forum.
Bedankt voor de info!!

Gr.ronny



Ik sluit me aan bij wat Slagschip Piloot zegt. Het is een veel besproken onderwerp op het Warrior forum.

Heb jij de origine cover er nog op zitten of is deze vervangen door een chromen exemplaar? In sommige gevallen is de chromen cover (accessoire) wat krapper dan het origineel, waardoor het ook voor kan komen.

Hier een YouTube filmpje van iemand die het probleem uitlegt en hoe je het kunt verhelpen:

 
Zoals Slagschip Piloot al zei, het is een veel voorkomend euvel en er is veel over geschreven op het Warrior forum. Je gaat er zeker bruikbare info vinden om het op te lossen.
 
Knipperlichten maken in de EU versie niks uit.. het gaat om; het achterlicht, de kentekenplaatverlichting en het stadslichtje. als geen van die 3 gloeilamp is kan je last krijgen van de COD. (de reden dat de yanks het altijd over LED knipperlichten hebben is dat dat ook hun running lights zijn, bij ons het stadslichtje)
 
zelfs ik heb hier ervaring mee gehad.
Luister naar Slagschip
motor in zijn vrij zetten en dan contact uitzetten met sleutel
sta je niet vlak eventueel daarna in de versnelling zetten
suc6
 
Terug
Bovenaan Onderaan