Het grote CBR 900RR Fireblade topic deel 109

Status
Niet open voor verdere reacties.
laser uitlaatsysteem, power commander 3, K&N luchtfilter, iridium bougies, geen HTEV klep meer en klep in luchtfilter eruit

wel 2 tandjes groter achter dus snelheid op de teller klopte dus niet precies
laat het 275 echte km's zijn geweest ofzo

op de testbank liep de teller idd door tot 302 (onbelast)

maar de 929/954 zijn gewoon hele fijne motoren

:^

Mijn 929 heb ik op zijn snelst op 284 gehad, ik kon mijn maatje met zijn ducati 999s in ieder geval met gemak voorbij komen 8-)
 
laser uitlaatsysteem, power commander 3, K&N luchtfilter, iridium bougies, geen HTEV klep meer en klep in luchtfilter eruit

wel 2 tandjes groter achter dus snelheid op de teller klopte dus niet precies
laat het 275 echte km's zijn geweest ofzo

op de testbank liep de teller idd door tot 302 (onbelast)

geinig, bij mij;
laser uitlaatsysteem, check (alleen leovince demper, vanwege e-keur)
power commander 3, check
K&N luchtfilter, check
iridium bougies, check
geen HTEV klep meer niet check
en klep in luchtfilter eruitniet check


maar de 929/954 zijn gewoon hele fijne motoren

zeer zeker.. een vriend van me heeft vorige week een superduke 990 naast zijn blade 2007 gekocht, dat is toch ook wel p*rno hoor *O* dikke 2cyl klapper
 
iemand zocht dit, toch?

≥ Honda fireblade race kuipset en meer - Onderdelen | Honda - Marktplaats.nl

$_86.JPG

$_86.JPG

$_86.JPG

$_86.JPG

$_86.JPG

$_86.JPG

$_86.JPG

$_86.JPG

$_86.JPG

en nog meer
 
snelle vraag:
de 954 heeft laadspanning van 12,7V tot max 13,2V na schoonmaken stekkers.
mijns inziens moet dit 14,4V zijn, anders is de accu vanzelf keer leeg

weerstand vd 3 draden vd dynamo tov elkaar is 0,3-0,4 ohm (netjes dacht ik)
de spanning uit de dynamo vd drie draden tov elkaar is 60V
moet dit geen 75V zijn? kan ik hieruit opmaken dat de dynamo niet goed is?

thanks
 
goedendag blade runners.
tijdje geleden maar i am still running.hahaha
mooie dag voor toerrit naar hengelo ff gaan kijken naar de motorbouw kampioen activiteit.
ritje van 300km heen en terug.
heb er zin in.
 
Vanmiddag bij deze wezen kijken. Nieuwe banden, schijven, blokken, starten en lopen en olie mooi helder.

Wel wat sporen van schuiver links en heel heel veel kleine slordigheidjes/afwerkingsdingetjes. Helaas is de motor vorige maand in spuitcabine gespoten maar was alles een grote druipbende en op andere plekken lak veel te dun aangebracht helaas.

Toch nog maar even verder kijken want deze mag uit elkaar, netjes gemaakt worden en dan weer in elkaar en ik weet dat dat bij mij halverwege weer blijft liggen en ik nog niet lekker kan rijden. Wel fijn om weer zo'n 919 te horen ronken en dat mooie gespierde frame met die dikke tank tussen je benen terwijl je dat brede Barracuda stuur vasthoud. Blade is zo mooi als naked... :$

Naked bike / streetfighter. Cbr900rr fireblad!
€ 950,00
≥ Naked bike / streetfighter. Cbr900rr fireblad! - Motoren | Honda - Marktplaats.nl
 
Vanmiddag bij deze wezen kijken. Nieuwe banden, schijven, blokken, starten en lopen en olie mooi helder.

Wel wat sporen van schuiver links en heel heel veel kleine slordigheidjes/afwerkingsdingetjes. Helaas is de motor vorige maand in spuitcabine gespoten maar was alles een grote druipbende en op andere plekken lak veel te dun aangebracht helaas.

Toch nog maar even verder kijken want deze mag uit elkaar, netjes gemaakt worden en dan weer in elkaar en ik weet dat dat bij mij halverwege weer blijft liggen en ik nog niet lekker kan rijden. Wel fijn om weer zo'n 919 te horen ronken en dat mooie gespierde frame met die dikke tank tussen je benen terwijl je dat brede Barracuda stuur vasthoud. Blade is zo mooi als naked... :$

Naked bike / streetfighter. Cbr900rr fireblad!
€ 950,00
≥ Naked bike / streetfighter. Cbr900rr fireblad! - Motoren | Honda - Marktplaats.nl
lelijk ding
 
Vanmiddag bij deze wezen kijken. Nieuwe banden, schijven, blokken, starten en lopen en olie mooi helder.

Wel wat sporen van schuiver links en heel heel veel kleine slordigheidjes/afwerkingsdingetjes. Helaas is de motor vorige maand in spuitcabine gespoten maar was alles een grote druipbende en op andere plekken lak veel te dun aangebracht helaas.

Toch nog maar even verder kijken want deze mag uit elkaar, netjes gemaakt worden en dan weer in elkaar en ik weet dat dat bij mij halverwege weer blijft liggen en ik nog niet lekker kan rijden. Wel fijn om weer zo'n 919 te horen ronken en dat mooie gespierde frame met die dikke tank tussen je benen terwijl je dat brede Barracuda stuur vasthoud. Blade is zo mooi als naked... :$

Naked bike / streetfighter. Cbr900rr fireblad!
€ 950,00
≥ Naked bike / streetfighter. Cbr900rr fireblad! - Motoren | Honda - Marktplaats.nl
Volgens mij is ie halverwege gaan pauzeren en moet ie de zijkuipen en topkuip er nog op monteren. Zithouding met sbk ombouw is zeker wel lekker :Y
 
snelle vraag:
de 954 heeft laadspanning van 12,7V tot max 13,2V na schoonmaken stekkers.
mijns inziens moet dit 14,4V zijn, anders is de accu vanzelf keer leeg

weerstand vd 3 draden vd dynamo tov elkaar is 0,3-0,4 ohm (netjes dacht ik)
de spanning uit de dynamo vd drie draden tov elkaar is 60V
moet dit geen 75V zijn? kan ik hieruit opmaken dat de dynamo niet goed is?

thanks
Mijn elektro-technische kennis reikt helaas niet zover :/
 
Heb jij eigenlijk een bedrag in gedachte wat je wilt uitgeven?
Was idd geen hele mooie, sowieso andere koplamp en wat doen aan die onderkuip maar ach voor het geld. Jammer van de 1001 dingetjes en spuitwerk dat echt ronduit beroerd was.

Budget:
Zo min mogelijk. Vorig jaar bijvoorbeeld een goede SC44 kunnen kopen voor € 750,- die paar maanden daarvoor nog € 1.350,- aan onderhoud bij Motoport had gehad. Maargoed het is niet altijd Kerstmis :+ .

Beetje rond de € 1.000,-. Als ik dan uiteindelijk voor € 1.250,- oid een mooie naked kan hebben (gewoon kuip er af, andere koplamp, SBK stuur, taartschep er af en kleine knippers + lompe dashboard ergens zien weg te werken) vind ik het wel prima. Dus geen heel Fighter project maar gewoon leuke naked voor beperkte middelen waar ik deze zomer lekker op kan sturen en in de winter oid weer ergens ergens koopje kan scoren.
 
Haha jij had een hele dikke Naked Blade dus jij moet weten dat ze naakt ook mooi kunnen zijn en dat die zit met SBK stuur ook top is. ;)
Zeker, het frame is er perfect voor, denk wel een van de mooiste frames voor een sf. Moet zeggen dat ik die witte niet helemaal snap, oem onderkuip al bugspoiler? :N Maar zeker een mooie basis :Y
 
Zeker, het frame is er perfect voor, denk wel een van de mooiste frames voor een sf. Moet zeggen dat ik die witte niet helemaal snap, oem onderkuip al bugspoiler? :N Maar zeker een mooie basis :Y
Ik vind het SC33 frame een van de mooiste frame's voor een naked/Fighter. Maatje vroeg me gisteren nog waarom ik niet gewoon een goedkope CBR 600 F2 strip...omdat dat er simpelweg niet uit ziet -O-

Die OEM onderkuip is goed bruikbaar, zou er alleen nog een stukje vanaf halen. Onderstaande Fireblade was van een vroegere kennis van me en vind ik serieus heel dik zonder heel bijzonder verbouwd te zijn. Gewoon lekker simpel en low budget maar toch dikke dan de meeste naked bike's naar mijn mening. :9~

fireblade.jpg
 
Vandaag heb ik de fireblade weer mishandeld op het circuit van Assen, het was weer een geslaagde dag! :P 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan