(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

Ehm, ik denk dat je mij gezien zou hebben. Het was rond half tien denk ik. Ergens tussen Leiden en Den Haag, waar de A4 drie stroken heeft. De berijder zwaaide terug toen we naast elkaar reden. En ik heb een MF sticker op mijn motor.

edit:
Zwarte motor, met rood "CBR", grijze rugzak, schoenen met witte randen, kenteken MD nogwat 39. Het was na de afrit Zoeterwoude Dorp/Leiden/Voorschoten, zie ik op de video.

Dan was ik het 100% niet :P
 
Vanmorgen tussen 7.30 en 7.45 uur, vanaf de Huiswaarderweg de Martin Luther King weg op :een turkoois blauwe motor, ik denk een Suzuki.
We reden met een aantal dicht bij elkaar waaronder een donkergrijze tourmotor (Pan?) en een rode VFR. Ik reed op een grijze Honda scooter.
 
Vanmorgen tussen 7.30 en 7.45 uur, vanaf de Huiswaarderweg de Martin Luther King weg op :een turkoois blauwe motor, ik denk een Suzuki.
We reden met een aantal dicht bij elkaar waaronder een donkergrijze tourmotor (Pan?) en een rode VFR. Ik reed op een grijze Honda scooter.

Check! Was ik. :Y

Zelfde motor als die rode VFR, heb jou gezien ja, je reed lekker door naar dat volgende stoplicht. Bedankt voor de spot!
:t :W
 
3 spots vandaag :o

1e was op de ring Alkmaar rond half 2. Donkerrode naked tourbike. Dempers en achterkant deden me denken aan een Blackbird 1100 maar zat geen volle kuip op.

2e was Sandbergie in de stad bij schelphoek. Zat in een bootje :W

3e een Tuono die vanuit Centrum Alkmaar richting Heerhugowaard ging. Passeerde je rechts en hield m’n Rossi pet nog uit het raam :W

Schelphoek??? :?

Hoe dan ook, thanx voor de spot Danny! :t
 
Gisteren 7 juni reed jij mij voorbij net voor benzinepomp Het Veentje
Dat was rond 17.15 uur A27 vanuit Almere richting Utrecht. :W

Voor het eerst sinds hele lange tijd dat ik een MF-er heb zien rijden :] (dan laat ik mijn lieftallige echtgenoot ff buiten beschouwing O-) )
 
Later bedacht ik dat jij het had kunnen zijn, maar ik herkende niet direct een VFR erin ;( . Schaam me dood als ex - VFR rijder...

Zoiets meende ik mij ook te herinneren ja ;)

Was dezelfde machine als die rode die daar ook reed en die je wel als zodanig herkende.

Afijn genoeg geschaamd nu :+ , tot spots! :t
 
Vanmorgen 8:30 A2 naar het zuiden, ter hoogte van Nieuwegein een groepje motoren waaronder een blauwe Daytona met sticker. Ik reed in een zwart koekblik voorbij :w
 
Nu vanaf de zuiderringdijk in Oostwold een motor met sticker in de garage. Terugweg zal ik type even bekijken :)
 
gespot in den haag hoek stationsweg/groenewegje een geparkeerde Kawasaki kle kwam er langs gereden met mijn v strom :] :] :] :W :W :W
 
Zojuist in Moordrecht een grote groep motoren met daartussen een sticker.

Ik dacht MP-ZN-28. Wie o wie?
 
Zojuist bij de stoplichten bij Avenhorn.
Een zwarte sv1000? Met als ik het goed heb een dame erop. Zag in een flits je sticker ;)

Ik kwam vanuit oudendijk, groene motor. :W
 
Uurtje terug ongeveer, vlakbij Valkoog, de 05-MH-LK. Je reed ons voorbij, ik en Hjerteknuser spotte je vanaf een Lopifit (fiets met loopband). :+

Helaas was de GoPro al leeg (evenals de batterij een van de lopifit's -O-)
 
Laatst bewerkt:
Uurtje terug ongeveer, vlakbij Valkoog, de 05-MH-LK. Je reed ons voorbij, ik en Hjerteknuser spotte je vanaf een Lopifit (fiets met loopband). :+

Helaas was de GoPro al leeg (evenals de batterij een van de lopifit's -O-)

Ha lache, dat was ik, ik zat al wat te kijken naar die loopband fietsen! :]
 
Vanmiddag in Loosdrecht werd ik ingehaald door een blauwe Firestorm. Ik zat te paard, reed vooraan de groep van 5 paarden en gaf je een duimpje. Heel fijn dat je zo netjes, rustig passeerde!! :W
 
Vandaag bij de Triathlon Terheijden een dame op een Suzuki Bandit :W

That's me :W Waar/wanneer had je mijn sticker eigenlijk gezien? Aangezien ik niet bij de motor stond toen je mij aansprak.

Dat je er uberhaupt nog tijd en kracht voor had om mij te spotten :} Tot volgend jaar?
 
Asociale foutparkeerder, Schande! Hoe durf je! Hier de schandpaal :

full


;-)
 
Asociale foutparkeerder, Schande! Hoe durf je! Hier de schandpaal :

[afbeelding]

;-)

*grinnik*

That's me again, 2 spotjes in 1 week *O* Ik kom normaal met de trein en er stonden daar eerst ook nog andere motoren, dus dacht dat het daar geen probleem was. Zal hem de volgende keer wel goed parkeren O-)

Thnx voor de spot! Collega of bezoeker?
 
Laatst bewerkt:
Collega...

Moet zeggen dat parkeren op de juiste plek... ook steeds moeilijker wordt..
Lijkt wel of iedereen met een tweewieler komt de laatste tijd... dat is ook weer niet goed..
 
Terug
Bovenaan Onderaan