Het grote BMW K1600 topic deel 2

Super! Da’s goed nieuws. En nu lekker genieten. :t
Dat moet gaan lukken! :Y

Het blijft een absurd geval. Ik moet ook bekennen dat ik vanavond al een keer in de garage ben gaan kijken, of hij er nu echt staat. ;)

En ik wil ook nog even Rob van Motoport Hillegom hier extra bedanken, voor alle uren, dagen en waarschijnlijk weken tijd die hij aan dit geval heeft besteed.
 
Goed nieuws !!!
Rob is idd prima kerel !

Had mbt verzekeren hetzelfde probleem bij de KNMV/AON.
BMW motorverzekering (allianz) was ook dee goedkoopste.
Zit nu op 85 Euro per maand. All-risk. (75% no claim)
 
Ik schrik van de bedragen voor de verzekering :? ik heb een alles in een bij Interpolis, volledig casco, 75% no-claim en ik zit op €50 p/m (incl 12% pakket korting)....
 
Ik ben er achter gekomen dat er twee Robben werken. 1 In de werkplaats, en 1 achter de balie/verkoop. Welke bedoelde jij? ;)

Ik heb meeste ervaring met Rob in de werkplaats :)
Ken hem nog van de stationsweg.

Verzekering, premie is erg afhankelijk van de nieuwaarde.
Bij een aangeklede GT of een GTL zit je al snel boven de 30k.... en dan gaat het hard.
Probleem is een beetje dat ze bij all-risk of mini casco uitgaan van de originele cataloguswaarde....
Ik heb een MY2017 GT ex-demo gekocht eind 2017; en daar had BMW alle optes opgeschroefd inclusief de akra's HP dempers, quick shifter, achteruit etc.etc. Erg leuk en ze klinken echt prima; maar de catalogusprijs loopt dan wel snel op.....
 
Laatst bewerkt:
Ik ben even uit beeld geweest. Heb nieuwe electrische auto, dus heb me daarop gericht qua tuning etc.

Ik merk dat er veel minder input was zonder mijn inbreng. Dat vind ik toch spijtig.
 
Ik heb meeste ervaring met Rob in de werkplaats :)
Ken hem nog van de stationsweg.

Verzekering, premie is erg afhankelijk van de nieuwaarde.
Bij een aangeklede GT of een GTL zit je al snel boven de 30k.... en dan gaat het hard.
Probleem is een beetje dat ze bij all-risk of mini casco uitgaan van de originele cataloguswaarde....
Ik heb een MY2017 GT ex-demo gekocht eind 2017; en daar had BMW alle optes opgeschroefd inclusief de akra's HP dempers, quick shifter, achteruit etc.etc. Erg leuk en ze klinken echt prima; maar de catalogusprijs loopt dan wel snel op.....

Hoe bevallen de akra's? Ik denk er ook over namelijk :)
 
Voor de liefhebber heb ik een 2017 sportruitje (de laagste ruit) en een "gewone" gt ruit te koop. Iemand hier er interesse in....
 
Wat is die knoppenwinkel toch een rukzooi. Flinke stortbui en m'n startknop beweegt niet meer. Morgen maar weer naar de dealer voor de zoveelste vervanging. Maar ja, voor die 28K mag je ook niet teveel verwachten...
 
Wat moet dat originele GT ruitje kosten?

Voor 150 euro mag je m hebben. Nieuw was die iets van 300. Volledig krasvrij beiden. Het GT ruitje is de iets hogere of bedoel je het lage sportruitje (wat origineel op de motor zat maar nooit gebruikt is omdat ik bij aflevering gelijk de GT ruit heb laten monteren).

Er zit op de GT ruit een sticker waar K1600 GT in staat, die kun je krasvrij verwijderen of laten zitten. De sticker zit aan de binnenkant van de ruit en bedekt het deel tussen het bevestigingsmechanisme waardoor het klepje van de navigatie bedekt is (het hele gebied tussen de zwarte strips die op de ruit zitten). Is door een professioneel bedrijf aangebracht.

Ruit is alleen vorig seizoen van juni tot oktober gebruikt. Het sport-ruitje nog nooit.
 
Bedoel je niet een gtl ruit?
De gt komt origineel met zo een ruit met een v vorm.
$_83.JPG

2857063_10_04052018092951.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zelf ook de grote z-technik.
Je moet even wennen dat je door de ruit moet kijken ipv er overheen

Maar wat een heerlijke rust achter de ruit zelfs met je vizier open bij 140 km/h
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan