Gezocht Yamaha FZX 750 van mijn vader

Dutchfzxson

Rookie
11 jun 2018
2
0
Vaals
Hallo allemaal!

Ik ben op zoek naar de yamaha fzx 750 die ooit van mijn vader geweest is. deze heeft hij ooit in 2003 omgebouwd en daarna verkocht in 2004 en is voor het laatst van eigenaar gewisseld in 2009 het kenteken is MK-94-NV.

bijgevoegd wat foto's

Ik hoop dat iemand deze motor weet te vinden aangezien ik hem graag wil overnemen als mijn eerste motor.

Groetjes Dennis
full


1fzx_4_otherfazers_152_frans.jpg


1fzx_4_otherfazers_153_frans.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal!

Ik ben op zoek naar de yamaha fzx 750 die ooit van mijn vader geweest is. deze heeft hij ooit in 2003 omgebouwd en daarna verkocht in 2004 en is voor het laatst van eigenaar gewisseld in 2009 het kenteken is MK-94-NV.

bijgevoegd wat foto's

Ik hoop dat iemand deze motor weet te vinden aangezien ik hem graag wil overnemen als mijn eerste motor.

Groetjes Dennis[afbeelding]
 

Joh, laat toch gaan. Er zijn nu eenmaal mensen die het ontzettend belangrijk vinden om anderen op foutjes in hun tekst te wijzen. TS had in eerste instantie maar 1 foto toegevoegd en in zijn tekst stond foto's. Lekker belangrijk.

Ik hoop alleen maar dat hij de motor van zijn vader terugvind. Mij is het jaren geleden gelukt om mijn eigen eerste motor terug te kopen. En dat is best leuk.
 
Laatst bewerkt:
Okee, had ik niet eens gezien...

Ik heb ook al tientallen keren naar mijn eerste twee motorfietsen gezocht, hebben we het wel over een jaar of 30 geleden... Niet zo gek dat je dat niet vind natuurlijk...

Mijn zwager zijn motor heb ik teruggevonden, MG-17-HR omdat mij de MG-16-HR aangeboden werd, allebei RD500's

't is er niet van gekomen... Die MG-16-HR bestaat trouwens nog
 
Joh, laat toch gaan. Er zijn nu eenmaal mensen die het ontzettend belangrijk vinden om anderen op foutjes in hun tekst te wijzen. TS had in eerste instantie maar 1 foto toegevoegd en in zijn tekst stond foto's. Lekker belangrijk.

Ik hoop alleen maar dat hij de motor van zijn vader terugvind. Mij is het jaren geleden gelukt om mijn eigen eerste motor terug te kopen. En dat is best leuk.
Was inderdaad een beetje flauw, was nog een beetje in de weekendstemming. Maar op het moment van posten stond er ook maar een foto.
Ik wens de TS dan ook succes met zijn verdere zoektocht, ziet er wel uit als een toffe motor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan