Goedkope betrouwbare toerbuffel

Tja spam, kan, ik las dat hij een toerbuffel zocht, nu staat de mijne te koop maar je kunt natuurlijk ook een andere kopen.
Eigenschappen, karakter fiets, geen zijdezachte loop maar deze leeft, schut en pruttelt als je het gas dicht doet.
Zeer ondergewaardeerde machine , je ziet ze niet veel maar toch zou je er eens op moeten rijden, ze sturen echt geweldig(Italiaans) zit is goed en ontspannen en electriche ruit, handvat verwarming af fabriek , zeer goede stoppers( brembo remmen)
Hele betrouwbare no nonsens blokken waar je zelf aan kunt sleutelen.
Onbekend, dus onbemind , wel moet een twee cilinder je liggen.
Hoop dat je hier iets aan hebt, sucses met jou keuze in ieder geval
 
Tja spam, kan, ik las dat hij een toerbuffel zocht, nu staat de mijne te koop maar je kunt natuurlijk ook een andere kopen.
Eigenschappen, karakter fiets, geen zijdezachte loop maar deze leeft, schut en pruttelt als je het gas dicht doet.
Zeer ondergewaardeerde machine , je ziet ze niet veel maar toch zou je er eens op moeten rijden, ze sturen echt geweldig(Italiaans) zit is goed en ontspannen en electriche ruit, handvat verwarming af fabriek , zeer goede stoppers( brembo remmen)
Hele betrouwbare no nonsens blokken waar je zelf aan kunt sleutelen.
Onbekend, dus onbemind , wel moet een twee cilinder je liggen.
Hoop dat je hier iets aan hebt, sucses met jou keuze in ieder geval
Mooie fiets die MG,zou ik eens kunnen proberen idd! Wel jammer dat het een twee cilinder is, zit meer aan een 4 te denken.
 
Goede informatie tot dusver. :t :t

Van Honda is de ST1100 dus flitsender te rijden. Spatbord tekort en daardoor rotzooi en ellende richting achterbrug en uitlaat is inderdaad logisch dat het dan rot.

Verder had ik met mijn rondje de bovenstaande Motoguzzi gespot en opgeslagen. ;)

Voor mij geld dat ik net mijn rijbewijs heb en nog niet precies weet wat ik fijn vind.

Ga dat binnenkort uitvinden :)

Tot zover alvast bedankt.

Ik blijf nog even mee lezen.
 
Zelf 2 jaar terug een GSX650F gekocht.

Niet te duur, degelijk, volledige kuip.
Wellicht is dat iets?

(lichte en goedkopere broertje van de gsx1250f
 
Laatst bewerkt:
Iemand had hier al een keer de Diversion 900 genoemd. 77000 km op gereden zonder extra kosten. Aanschaf een drol,.. grote tank zodat je niet elke dag moet tanken verbruik tussen de 1 0p 16 en 19. Echt een aanrader onderhoud ongecompliceerd en zeer goedkoop.

Hier een voorbeeldje:

Yamaha - Xj 900 S Diversion
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan