Cees Fick

Beste mensen, weet iemand wat er met de Vincents van Jan Hanlo is gebeurd, nadat Fick ze onder handen heeft genomen? Verder dan dat de Black Shadow door ene Peter Mertens, woonachtig in Nijmegen, is overgenomen, kom ik niet. Gozer is niet te googelen. Zou er graag meer over willen weten. En nu we toch bezig zijn: in januari 1960 is door Motor een interview geplaatst met Jan Hanlo. Is dat door iemand te reproduceren? Alvast veel dank. Fraaie topic dit. Alle goeds, Paul van Hooff
 
Beste mensen, weet iemand wat er met de Vincents van Jan Hanlo is gebeurd, nadat Fick ze onder handen heeft genomen? Verder dan dat de Black Shadow door ene Peter Mertens, woonachtig in Nijmegen, is overgenomen, kom ik niet. Gozer is niet te googelen. Zou er graag meer over willen weten. En nu we toch bezig zijn: in januari 1960 is door Motor een interview geplaatst met Jan Hanlo. Is dat door iemand te reproduceren? Alvast veel dank. Fraaie topic dit. Alle goeds, Paul van Hooff
Bij deze, scans uit Motor, 47ste jaargang, nummer 2 (8 januari 1960)

JanHanlo01.jpeg . JanHanlo02.jpeg . JanHanlo03.jpeg

Mochten ze niet goed leesbaar zijn geef je maar een seintje, dan scan ik ze in als een pdf en mail ik het bestand door.

Mag ik vragen hoe je wist dat dit in januari '60 is verschenen? Bestaat er ergens een register/database waarin je dit soort dingen kan opzoeken?
 
Sodeknetter, dat noem ik nog eens service, Guazzoni! Ik had voor de respons een half jaartje uitgetrokken - binnen een dag. Heel veel dank. Ik kwam de datum in dit verhaal tegen. De helm van Hanlo. Heb jij al de nummers bewaard? Ik kan de pagina's goed lezen overigens. Dank kerel, en nog een fijne dag.
 
Laatst bewerkt:
Zit je weer in Bolivia ga je op zoek naar een motor in NL........... begrijp dat je hier met de winter was om je boek te promotoren, had je dat toen niet beter kunnen doen?
 
He, daar hebben we onze brompot weer. Je heil nu hier gezocht, Roy? Ja, dat had ik kunnen doen als het idee om iets met Hanlo te doen me eerder te binnen was geschoten.
 
Leuk dat mijn topic weer naar boven komt en ook ik ben nog steeds zeer geïnteresseerd naar waar de Fick Vincents zich tegenwoordig bevinden.
 
Bij deze, scans uit Motor, 47ste jaargang, nummer 2 (8 januari 1960)

Bekijk bijlage 1397377 . Bekijk bijlage 1397376 . Bekijk bijlage 1397374

Mochten ze niet goed leesbaar zijn geef je maar een seintje, dan scan ik ze in als een pdf en mail ik het bestand door.

Mag ik vragen hoe je wist dat dit in januari '60 is verschenen? Bestaat er ergens een register/database waarin je dit soort dingen kan opzoeken?

Eind jaren zestig is er volgens mij nog eens een artikel over/met Jan Hanlo geplaatst.
 
Paul van Hooff, zie artikel hieronder, van deze Fick Vincent eigenaar heb ik 5 jaar geleden het telefoonnummer weten te achterhalen. Heb nooit gebeld maar mocht je het nummer willen hebben stuur me dan even een pm.

 
En nog eentje over een Honda 500 twin
 
Terug
Bovenaan Onderaan