XS750 deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
145 is de standaard maat hoofdsproeier by the way, dus 152,5 is 7,5 groter dan standaard.
Nou, ze waren gesized op 150 sproeiers (zo stonden ze daar in de U S of A in het systeem), dus 2.5 groter. Toen ze de correcte set voor mijn MK2 hadden opgestuurd waren die 137,5 t.o.v. 135 standaard, zelfde stap omhoog dus.
 
Nou, ze waren gesized op 150 sproeiers (zo stonden ze daar in de U S of A in het systeem), dus 2.5 groter. Toen ze de correcte set voor mijn MK2 hadden opgestuurd waren die 137,5 t.o.v. 135 standaard, zelfde stap omhoog dus.
OK, opvallend genoeg dan zijn die beide maten anders dan de europese modellen want de Mk1 zit origineel op 145 en de Mk2 op 130, maar goed -doet niks af aan jouw verhaal.
 
Hallo, eindelijk nog eens terug op het xs 750 topic
Ik heb hier een aantal jaar geleden ook een bouw verslag gemaakt.

Nu ben ik terug op zoek naar een xs 750 voor rempomp. Mocht iemand iets liggen hebben laat gerust maar weten.
 
Hallo, eindelijk nog eens terug op het xs 750 topic
Ik heb hier een aantal jaar geleden ook een bouw verslag gemaakt.

Nu ben ik terug op zoek naar een xs 750 voor rempomp. Mocht iemand iets liggen hebben laat gerust maar weten.
Zoek je een speciaal type of gewoon 'een van een XS'.. ik heb mogelijk wel wat.
stuur anders even een PM, als je het wil, kan ik vanavond/binnenkort even kijken...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan