Yamaha XJ6 adapterplaat voor topkoffer

Stoopio

Rookie
12 jun 2018
2
0
Halfweg
Beste forumleden,

Dit is mijn eerste bericht op dit forum en zit met een probleem. Ik heb laatst een bagagedrager gekocht voor mijn yamaha xj6n sp. Enkel weet ik niet welke adapterplaat past op de officiele bagagedrager.... Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen?!

Ik heb de bagagedrager op het plaatje maar dan zonder adapterplaat. Welke plaat kan ik hiervoor aanschaffen?

Alvast bedankt!
full
 
Waarschijnlijk de plaat die bij je koffer past? Soms is het even knutselen, maar lijkt me stug dat je er alleen maar een plaat op kunt zetten. Ik had een plaat voor mijn koffer met vergelijkbare beugels, daar kwamen de poten precies bij gaten in de plaat uit. Later een wingrack gekocht, daar zit de plaat nu met metalen strips en boutje/moertje op 4 plaatsen vast. Bedenk je dat er alleen maar een koffer op hoeft. Leuk als het erg mooi is, maar het belangrijkste is dat hij goed vast zit.
 
Bedankt voor het reageren. Ik vraag hrt voornamelijk omdat bij mn eerste bezoek bij iemand via marktplaats resulteerde in een adapterplaat die niet eens in de buurt kwam van de montagegaten. Ik zoek eigenlijk een merk of typenaam.
 
Volgens mij zit het zo. De plaat hoort bij de koffer. De plaat heeft geen gaten maar sleuven. Zodat een bout opgeschoven kan worden naar de positie op de motor en dus altijd past. Suc6!
 
Terug
Bovenaan Onderaan