Mugello 2018

Als ik Domenicali was...

  • Dovi/Lorenzo en Miller/Bagnaia

    Stemmen: 1 3,3%
  • Dovi/Petrucci en Miller/Bagnaia

    Stemmen: 20 66,7%
  • Dovi/Mir en Miller/Bagnaia

    Stemmen: 0 0,0%
  • Dovi/Miller en Petrucci/Bagnaia

    Stemmen: 9 30,0%

  • Totaal aantal stemmers
    30
ik vind ook dat we wat bestraffen aangaat we niet de kant op moeten van de F1 maar je moet wel kijken naar de frequentie waar het mee gebeurt en dat is bin MM over de streep en vind dat hij deze keer wel een straf mag krijgen hij maakt er een gewoonte van om tegen een rijder te leunen om een plaats te winnen kijk het gebeurt iedereen wel eens maar dit wordt een gewoonte,hij heeft nog steeds niet geleerd slim te rijden kijk rossi die zag dat p2 niet meer haalbaar was liet zich in de groep zakken om banden te sparen en als de tank ver leeg is kan je weer pushen en haalde daarmee p3 en bijna p2.

Hoor hier niemand over dit incident: Petrucci haalt uit naar Marquez voor incident in openingsronde GP Italië - MotoGP nieuws

Ik ben ook van het niet lullen maar poetsen, maar als dat is afgesproken is het toch opmerkelijk dat er niets aan werd gedaan?

Marquez wilde in de eerste halve ronde wel ten koste van iedereen plaatsen goedmaken, toch apart terwijl die eerst zij dat ie niet voor de overwinning ging vechten maar voor punten.
 
Wat een sukkel.
Laten ze hem nu maar inderdaad een paar weekjes vastzetten, liefst tijdens het seizoen.
Mogelijk dat hij er dan eindelijk van leert....
 
Bij Pramac hebben ze wel humor...
full
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan