XJ900F 1993 caferacer

Status
Niet open voor verdere reacties.
En hij ook....

imgatt]

:Y
full
 
Kom op mensen, beetje creatief zijn. Umbrella heeft een voorzetje gegeven. Laten we verder gaan.

Ik heb laatst een XJ90....

"Ik heb laatst een XJ900 Caferacer gezien"

Nu de volgende... :)
 
Kom op mensen, beetje creatief zijn. Umbrella heeft een voorzetje gegeven. Laten we verder gaan.

Ik heb laatst een XJ90....

"Ik heb laatst een XJ900 Caferacer gezien"

Nu de volgende... :)

"Ik heb laatst een XJ900 ergens uit een tuin meegenomen, omgebouwd naar caferacer en weer terug gezet, lachen man! Bijgaand een link naar de video"
 
ik heb laatst een goede mop gehoord/gelezen:
Twee jagers zijn in het bos als één van ze ineenzakt. Hij lijkt niet meer te ademen en heeft een wezenloze blik in zijn ogen. Zijn maatje pakt snel zijn telefoon en belt 112. Met stokkende stem zegt hij: 'Mijn vriend is dood! Wat kan ik doen?' De telefonist antwoordt: 'Rustig aan, ik kan helpen. Om te beginnen moeten we zeker weten dat hij dood is.' Er volgt een stilte, daarna klinkt er een geweerschot. De man komt terug aan de telefoon en zegt: 'Oké, wat nu?'
 
Ik heb laatst een XJ900 Caferacer gezien welke bereden werd door iemand met een grote baard. Is dit iemand van hier? Zou zelf ook graag zo'n motor hebben om mee naar een café te racen maar wil graag weten wat voor zaag ik moet gebruiken om het frame te verfraaien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan