Suzuki gsx750E 82`electro/ start problemen

Dennis83

MF'er
18 mrt 2018
36
9
Eindhoven
Beste leden,

Ik heb wat hulp nodig ik ben bezig geweest met het reviseren van de kabelboom in mijn suzuki. Nadat ik dat gedaan had en de kabelboom terug geplaatst had en volgens procedure de boel weer aangesloten had start de motor niet met de startknop. Als ik hem start via het startrelais met een schroevendraaier dan start hij en loopt het goed stationair geen probleem. met beleid op het startknopje gedrukt (terwijl hij stationair draait) en dan doet de startmotor het wel en het gekke is hij laad ook niet bij, de accu blijft dan rond de 11,8V tot 12 Volt hangen terwijl dit normaal altijd zo`n 13,5Volt was. :N


Alvast bedankt,

Dennis *D
 
Weet je zeker dat die oude Suz nog een goede spanningsregelaar heeft? O-) 9-vd 10 zijn slecht of kapot.

Daarmee, is je accu nog fit genoeg om die startmotor rond te slingeren?
Spanningsregelaar had ik vervangen omdat ik hierover gelezen had. En de bijbehorende wikkelingen ook. OEM spul vervangen voor wat beter want daarvoor lade hij maar 12,8 V Alsnog bedankt.
 
Hoi Heren,

Ja het frame is gepoedercoat. En ja ik had er rekening meegehouden dat de massa goed contact nodig heeft. Ik heb uit voorzorg ook een nieuwe massakabel gemaakt vanaf de accu. De huidige kabelboom heb ik eigenlijk niet meer vervangen dan een paar oude eindhulzen of delen van de kabel die uitgehard zijn of gewoon niet in orde. Niks spannends. daarna heb ik alles aangesloten zoals het hoort. Verlichting doet het enz. En ik ben er achter gekomen dat hij nu weer laad. Enkel wat overblijft is het starten. Startrelais is al uitgewisseld en door meten enz enz… Ik ben voor nu even wat anders gaan doen... |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan