Nieuw lid Stefanorider

Stefanorider

Rookie
17 jun 2018
3
0
Beste leden,

Nu het eindelijk financieel mogelijk wordt wil ook ik mij gaan voegen bij de motorrijders.

Van de week met een goeie vriend langs wat dealers geweest om eens te snuffelen aan al het moois dat er te koop is. Ik zal de motor voornamelijk voor woon-werk verkeer gaan gebruiken maar wil er ook zeker eens lekker op uit gaan.

Nu rijst natuurlijk de vraag wat ga je dan rijden.... Ga ik gelijk voor nieuw of moet ik eerst maar gaan “leren” rijden op een goedkope tweedehands?

Heb er natuurlijk al een paar op het verlanglijstje staan 😌
 
:W Stefano
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Welkom op MF :W

Je moet qua motor zelf kijken wat je wilt, maakt eigenlijk geen drol uit of je nou “leert” rijden op een 2e hands of nieuwe motor. In mijn geval ben ik begonnen op een wat goedkopere motor, na wat modellen versleten te hebben en mijn “droommotor” eindelijk had, ging ik een paar jaar geleden daarmee plat, shit happens.

Vaak kan je zelf wel op de weg blijven, maar word je weer geholpen door mede weggebruikers, of iets wat op de weg ligt, er valt niks over te zeggen. Met gezond verstand icm je rechter hand aan de gashendel kan je al een heel eind komen, externe factoren heb je soms ook geen invloed op.
Gewoon lekker beginnen op een fiets waar jij blij van word, dat is het belangrijkste. In ieder geval succes met het uitzoeken en de proefritten :]
 
Laatst bewerkt:
Thanks! Ja ik denk ook dat iedereen wel een keer “plat” gaat, is het niet gelijk dan wel over een tijd.
Mijn lijstje nu is een 1000xr van BMW, Kawasaki z1000sx, Yamaha traser900gt, Ducati multistrada of een goedkope tweedehands a 3000,-

Lastig allemaal 😬

Ps: op welke sites kijken jullie voor occassions?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan