KTM RC8 topic deel 4

Allebei jullie marktplaats links doen het niet.
Ws omdat jullie allebei terwijl jullie ingelogd waren de link gekopieerd hebben.
 
Ik heb hem gekocht in Duitsland. Aaaah en die kat die gaat weg hoor. De bellypan is stuk, ik heb dat met duct tape wat hersteld maar gisteren gedemonteerd en nu is er ook nog schade aan één van de bevestiginsgaten.

Volgens mij is die hele fairing brol. Ben aan het overwegen om minstens deels te vervangen door KTM powerparts bellypan en ook andere panelen.

Weet iemand of die "beter" zijn van kwaliteit? Afin ze zijn in ieder geval duurder.

Foto was dus op Mettet.

Ik wil die oude bellypan wel van je overnemen eventueel. Voor mijn project moet ik er toch wat aan veranderen, maar aan gezien ik een RC8 demper wil gebruiken zou de vorm wel geschikt zijn. :)
 
Das zonde...
Maar goed,je zult er een reden voor gehad hebben

Ondertussen was de krukas positie fout weer terug.... B|
Maar eens aan wat meer stekkers getrokken en de autotune er tussen uit gehaald en op magische wijze start ie weer.
Vandaag nog eens checken en een stuk rijden
Blijf een rare bedoening iig
 
Ik ga voor de nieuwe BMW S1000RR. Ik ga de KTM wel missen maar het was wel een mooie ervaring.
Heb gewoon de vraagprijs ervoor gekregen dus dat zegt wel wat over de waarde van de RC8R. It’s GOLD!!!

Ah, de volkswagen golf onder de sportmotoren. :+ Maar je gaat er vast veel plezier mee hebben!
 
Ik ga voor de nieuwe BMW S1000RR. Ik ga de KTM wel missen maar het was wel een mooie ervaring.
Heb gewoon de vraagprijs ervoor gekregen dus dat zegt wel wat over de waarde van de RC8R. It’s GOLD!!!

Ah, een S1000RR
Ja die gaat ook aardig van zijn plek. Ik heb ooit eens met de introductie een paar rondjes gereden....
Echt een bak powerrrrrr....
 
Ik ga voor de nieuwe BMW S1000RR. Ik ga de KTM wel missen maar het was wel een mooie ervaring.
Heb gewoon de vraagprijs ervoor gekregen dus dat zegt wel wat over de waarde van de RC8R. It’s GOLD!!!


id zo'n RC8 is een betere investering dan bitcoins op moment ;-)
Iedereen wil er plots eentje _O-
 
Hallo Rc8 liefhebbers,
Ik heb een Rc8 op het oog maar wil graag de historie van de motor checken. Kan dat aan de hand van de nummerplaat?
Kan iemand me de link geven? Ben zelf Belg maar wil graag een en ander over de motor weten voordat ikvhem evt aankoop.
Normaal kan je ook een controle doen via de dealer dacht ik? Is dat via het VIN?

Mvg Kwinten
 
Hallo Rc8 liefhebbers,
Ik heb een Rc8 op het oog maar wil graag de historie van de motor checken. Kan dat aan de hand van de nummerplaat?
Kan iemand me de link geven? Ben zelf Belg maar wil graag een en ander over de motor weten voordat ikvhem evt aankoop.
Normaal kan je ook een controle doen via de dealer dacht ik? Is dat via het VIN?

Mvg Kwinten
Door middel van het VIN kan je bij elke KTM dealer de historie achterhalen.
 
Hallo Rc8 liefhebbers,
Ik heb een Rc8 op het oog maar wil graag de historie van de motor checken. Kan dat aan de hand van de nummerplaat?
Kan iemand me de link geven? Ben zelf Belg maar wil graag een en ander over de motor weten voordat ikvhem evt aankoop.
Normaal kan je ook een controle doen via de dealer dacht ik? Is dat via het VIN?

Mvg Kwinten

Indien ie online staat kan een link naar de advertentie ook wel helpen. Was laatst iemand die een model op het oog had waar totaal niet van klopte qua kappen die er op zaten.
 
Hallo,
graag even jullie oprechte mening.

Is de rc8 echt zo'n gevaarlijke motorfiets als wat ik allemaal lees en hoor op internet? Ik heb een aantal jaar gereden met de supderduke 990, dan twee jaar met de 990 SMR en vervolgens met een 690 SMC.

tot nu heb ik nog geen RC8 gekocht, maar ik ben dit wel van plan. Ik wou me echter zo goed mogelijk informeren en bekeek dus al redelijk wat youtube filmpjes, maar de helft van die sjarels lopen te vertellen dat de motorfiets echt niet voor watjes is en echt heel snel foutjes afstraft...

Nu, m'n vraag. Hoe rijdt zo'n ding nu echt. Is het echt zo'n beest of kan je er ook normaal mee rijden? Moet je die eerste versnelling echt zo precies hanteren of kan je er gewoon mee rijden zoals de 990?
 
Hallo,
graag even jullie oprechte mening.

Is de rc8 echt zo'n gevaarlijke motorfiets als wat ik allemaal lees en hoor op internet? Ik heb een aantal jaar gereden met de supderduke 990, dan twee jaar met de 990 SMR en vervolgens met een 690 SMC.

tot nu heb ik nog geen RC8 gekocht, maar ik ben dit wel van plan. Ik wou me echter zo goed mogelijk informeren en bekeek dus al redelijk wat youtube filmpjes, maar de helft van die sjarels lopen te vertellen dat de motorfiets echt niet voor watjes is en echt heel snel foutjes afstraft...

Nu, m'n vraag. Hoe rijdt zo'n ding nu echt. Is het echt zo'n beest of kan je er ook normaal mee rijden? Moet je die eerste versnelling echt zo precies hanteren of kan je er gewoon mee rijden zoals de 990?

Heb een paar jaar terug tijdens een Orange Day met een rc8r gereden (2012 twin spark model)
Ding rijdt prima, blok is een stuk soepeler dan dat van de 990 vond ik.
Vond alleen de zithouding beroerd, maar dat heb je nou eenmaal met een supersport.
Wat mij betreft hadden ze de opvolger van de 990 van de rc8r mogen maken.
Heerlijk blok, en ook de voorvork en remmerij vond ik erg goed!
 
Ik kom van een Honda Firestorm en vind de RC8 een prachtige stuurfiets :9~
Ik heb de mijne nu al 4 jaar en ermee naar Oostenrijk gereden , TT Assen , circuit Zandvoort enz. en geen centje pijn of problemen mee gehad tot nu toe :}
En dan heb ik nog het eerste model '08 dus mij hoor je niet klagen en ben nog lang niet erop uitgekeken. ;)
 
De mijne dus en zelf mn eigen smaak aan gegeven.

full
 
Ik snap wel dat de Rc8 niet meer ‘voldoet’ aan de hedendaagse ‘eisen’ zoals tractioncontrol, ABS, etc etc Maar die heb ik nooit echt gemist op Mn Superduke.

Ik denk dat ik maar beter gewoon eens met eentje ga rijden. Heb er een op het oog uit 2008 (met akrak evo4)en eentje uit 2010 (met gpr uitlaat)
Vanaf 2011 had je de twin spark technologie wat blijkbaar veel scheelt op het on-off gedrag van de motor maar valt ook wel mee toch. Vond ik toch op Mn Superduke meevallen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan