Jerryt's eigenbouw deel 9

:+
full
 
Eigen project gaat lekker, zeer content mee,nog een mokkakleur lederen zadeltje laten maken en dan kan die de weg op. *O* *O*
 
Altijd op de achtergrond mee gekeken, maar dat is een mooi fietsje geworden zeg! :9~

Viel mij gister avond trouwens nog iets anders op. Een Jerryt achterbrug op Discoverychannel :o

Op 1:44 ->


Kon de beelden van de motor na aankoop niet terug vinden helaas, Maar dit lijkt toch verdacht veel op eentje uit jouw handen :Y
 
Laatst bewerkt:
Erg fraai geworden!Eén van je mooiste creaties wat mij betreft.
Hopelijk geen kentekenplaat aan de zijkant?
 
Daar kun je gerust weer trots op zijn, Gerard, prachtige machine en zeer geslaagde kleurstelling. Nu nog een Nopper kers op de taart en gaan! Veel de weg mee op, zodat er ook veel mensen van kunnen genieten. Dat is beter delen dan digitaal.
En een doel voor een rit, je hebt nog een bak koffie tegoed. 👌👌
 
Laatst bewerkt:
Altijd op de achtergrond mee gekeken, maar dat is een mooi fietsje geworden zeg! :9~

Viel mij gister avond trouwens nog iets anders op. Een Jerryt achterbrug op Discoverychannel :o

Op 1:44 ->


Kon de beelden van de motor na aankoop niet terug vinden helaas, Maar dit lijkt toch verdacht veel op eentje uit jouw handen :Y

Danku👍
De brug die jij bedoelt is een echte spondon,die van mij
is maar een kopie daarvan😁
 
Daar kun je gerust weer trots op zijn, Gerard, prachtige machine en zeer geslaagde kleurstelling. Nu nog een Nopper kers op de taart en gaan! Veel de weg mee op, zodat er ook veel mensen van kunnen genieten. Dat is beter delen dan digitaal.
En een doel voor een rit, je hebt nog een bak koffie tegoed. 👌👌

Iedereen bedankt voor de complimenten👍
En ben er ook weer trots op uiteraard en is zeker de bedoeling dat hiermee gereden word.
Zadeltje komt trouwens bij jeroen bouwmeester weg,
Net wat dichter in de buurt en we hebben drie tegelijk te maken.deze kerel is ook een zadelartiest😁
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad, Gerard, niet zo,n wrat aan de zijkant!!👎👎

Werk van Jeroen Bouwmeester ook eens bekeken, helemaal niks mis mee. Ook gelaserde logo,s behoren tot de mogelijkheden. Even opgeslagen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan