Valentino Rossi deel 19 - Vanuit de schaduw

Rossi staat na Valencia '17...

  • 1e

    Stemmen: 17 31,5%
  • 2e

    Stemmen: 9 16,7%
  • 3e

    Stemmen: 12 22,2%
  • Anders

    Stemmen: 16 29,6%

  • Totaal aantal stemmers
    54
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
ah joh , begin nou niet weer....

Jawel man: Jerry! Jerry! Jerry!

tenor.gif
 
Rossi vandaag weer netjes gereden,denk toch het hoogst haalbare vandaag. Had misschien nog kunnen strijden met dovi voor p3 maar helaas voor hem. Over 2 week assen en bij goed weer is hij daar zeker weer favoriet. Ben benieuwd want Marquez is natuurlijk ook weer gebrand op een overwinning dus denk weer een mooie battle tussen deze 2...
 
blijft leuk om te horen dat mensen nog steeds de discussie lorenzo vs rossi op de duc hebben terwijl zelfs lorenzo al toegeeft dat het andere tijden zijn.
 
Laatst bewerkt:
Die ouwe heeft het vandaag weer goed gedaan en het maximaal haalbare er uit gehaald.
Yamaha zal toch echt met iets anders, lees beters, moeten komen om mee te kunnen strijden om de overwinning.
 
Nog te vroeg denk ik :+

Het is als Schwantz en Rainey: Die konden elkaars bloed ook wel drinken. En nu gaat het beter. Zo zal het met Rossi en Lorenzo ook gaan: Ooit komen ze elkaar tegen op Goodwood en lopen elkaar dan alsnog voorbij _O- :P
 
Het is als Schwantz en Rainey: Die konden elkaars bloed ook wel drinken. En nu gaat het beter. Zo zal het met Rossi en Lorenzo ook gaan: Ooit komen ze elkaar tegen op Goodwood en lopen elkaar dan alsnog voorbij _O- :P

Dat gaat niet meer op voor Rainey '(
 
Dat gaat niet meer op voor Rainey '(
They see me rollin', they hatin'... :+

Rainey in 2015 ontmoet tijdens een MotoAmerica evenement op Virginia International Raceway. Staat open voor een praatje en een foto met elke fan, en leidt nog een mooi kampioenschap ook. Echte held is het. Ik zie ene Mr. Ezpeleta niet op de foto gaan met een fan hoor, maar nu zullen er van Mr. Ezpeleta ook heel wat minder fans zijn gok ik zo. :P
 
het is te hopen als rossi 2e wordt in de eindstand het met meer dan 10 punten is anders kost MM hem weer de 10e maar het seizoen is gelukkig nog lang en assen wordt hopelijk voor vale.
Zonder dat incident was het verschil met Marquez nog groter.

Wel knap hoe Rossi nog steeds presteert. B game van Vinales is stukken minder. Na aanpassing van de banden vorig jaar is hij het helemaal kwijt en kan er lastig mee omgaan.
 
Laatst bewerkt:
Dat gaat niet meer op voor Rainey '(

Klopt helaas. Maar ik had het in dat zinsverband toch echt over Rossi en Lorenzo. En niet over Rainey en Schwantz. Laatstgenoemden zijn zoals gezegd al lang weer on speaking terms.
 
Laatst bewerkt:
They see me rollin', they hatin'... :+

Rainey in 2015 ontmoet tijdens een MotoAmerica evenement op Virginia International Raceway. Staat open voor een praatje en een foto met elke fan, en leidt nog een mooi kampioenschap ook. Echte held is het. Ik zie ene Mr. Ezpeleta niet op de foto gaan met een fan hoor, maar nu zullen er van Mr. Ezpeleta ook heel wat minder fans zijn gok ik zo. :P

Heb ook ergens een interview gezien waarin Rainey oprecht aangeeft dat hij het leven in een rolstoel echt kut vind! Heb daar wel respect voor dat hij daar gewoon voor uitkomt. De meesten proberen het altijd zo positief mogelijk te beschrijven. En een ieder gaat er anders mee om. Maar heb wel respect voor iemand die zegt dat het gewoon kut is.
 
Zitten ze hier Colombia Japan te kijken.

Zeg ik : hee hebben ze daar ook al een Rossi tribune.
Had je die koppen moeten zien _O- onbetaalbaar.

Ff voor de duidelijkheid.
Colombia speelt in het geel.
 
Heb ook ergens een interview gezien waarin Rainey oprecht aangeeft dat hij het leven in een rolstoel echt kut vind! Heb daar wel respect voor dat hij daar gewoon voor uitkomt. De meesten proberen het altijd zo positief mogelijk te beschrijven. En een ieder gaat er anders mee om. Maar heb wel respect voor iemand die zegt dat het gewoon kut is.

Precies...mijn maat heeft hetzelfde als Rainey , cross ongeluk en die vind het gewoon zwaar kunt maar zit gelukkig niet in een dip , ik zeg ook het is en blijf mn maatje en sleur hem ook overal mee naar toe , buitenlandse Motogp's en MXGP en zoals laats naar supercross in Amerika....moet zeggen het is zwaar vermoeiend maar dat gaat vanzelf weer over.
 
Heb daar wel respect voor Gerrit ! Mn beste vriend zn zusje kwam in een rolstoel en stond ineens alleen op de wereld, gelukkig door rolstoelbasketbal in het Nl team gekomen destijds en daardoor veel andere mensen met handicaps leren kennen.. zij vind dat nu wel beter en fijner want ze snappen elkaar en helpen elkaar en hebben andere humor ( best wel ziek soms :) )
 
Heb daar wel respect voor Gerrit ! Mn beste vriend zn zusje kwam in een rolstoel en stond ineens alleen op de wereld, gelukkig door rolstoelbasketbal in het Nl team gekomen destijds en daardoor veel andere mensen met handicaps leren kennen.. zij vind dat nu wel beter en fijner want ze snappen elkaar en helpen elkaar en hebben andere humor ( best wel ziek soms :) )

Het is ook heel moeilijk voor die mensen....het belangrijkste is dat ze goeie mensen om hun heen hebben.
Over respect...mm maat kreeg het ongeluk toen hij 21 was en net verkering met een spetter van een wijffie en die had zo voor een ander kunnen gaan en wat hij ook zei...meissie aan mij heb je geen ruk meer...nou ze heeft hem nooit laten vallen en ze in al 37 jaar samen....hoe bedoel je respect...wereldwijf!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan