Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #22

Status
Niet open voor verdere reacties.
Onderarm ziet er wel sexy uit, knie wat minder. Krijg je fysiotherapie?
Nee, nergens voor nodig. Gewoon ff bijten en bewegen.

Douchen ging prima, door maken. Het vel is best netjes schoon, de hechtingen ook. Heb t droog
gemaakt en heb een uur zonder verband oid netflix zitten kijken.

Dan n beetje ontsmetting er op, compresje en verbandje. Tegen het schuren van de broek en motorjas, want gister gewoon lekker op stap geweest.

Knie is vanochtend al minder stijf dan gister. Gaat gewoon goed komen.

Beter dan n gebroken enkel :X

Graafmachinetje was wel van de laadbak af O-)
full
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nee, nergens voor nodig. Gewoon ff bijten en bewegen.

... heb een uur zonder verband oid netflix zitten kijken.

That's the spirit. En zonder verband is goed, dan droogt het op en komt het korstje goed dicht.

En mooi dat het graafmachientje geen hechtingen nodig had, want dat geneest niet vanzelf.
 
Apart. Van de arts mag ik 10 dagen niet douchen, zeker geen water op de wonden ivm infectiegevaar.
Had ik ook na het ongeval met de wonde aan mijn linker enkel.
Ze wilden het later ook nog hechten, maar ik heb gevraagd of dat het zonder kon. Ze lieten het zo. De wonde was niet zo heel groot, maar zat wel diep. Het plooien van de enkel was wel niet echt mogelijk de eerste dagen. Regelmatig wel weer een beetje open getrokken.
Ik ga wel douchen, want stoere biker en schijt aan de mening van een arts :') En een beetje lentefris ruiken is ook wel prima _O-
The same ... had geen zin om mij anderhalve week niet te wassen :+
Ik ga t wel netjes drogen, dan weer wat ontsmetting er op, en wat bescherming. Net voor 27 euro bij Kruidvat ingeslagen aan gaasjes, verbandjes en zo.
Thuis deed ik er gewoon ontsmetting op, ging ik weg hing het ervan af. Reed ik zelf niet, dan deed ik sandalen aan en liet het open. Gewoon regelmatig ontsmet en een of ander soort gelletje erop, zeker als het weer een beetje opengetrokken was.
Nu zit er nog een miniscuul korstje op, met motorrijden heb ik net iets meer dan een maand moeten wachten en ging in het begin wel moeilijk door die wonde en mijn schouder, maar het gaat steeds beter.
 
Vanmiddag op de SV door een auto aangereden. :( Ik kwam op de baan voor links af op een kruising af gereden, en een Mini die voor rood stond te wachten op de baan voor rechtdoor besloot toch ook maar links af te gaan. Ging vrij hard want achter me reed ook een auto, waar de Mini snel voor wilde gaan rijden. Toen raakte ze dus mij in de zijkant.

Motor recht kunnen houden, maar wel een afgeschreven achterrem/voetsteun set, onderkuip + bevestigingsbeugel zijn denk ik niet meer te redden, een beschadigde uitlaat en een zere enkel. -O-
Sterkte met de afhandeling gewenst, en hopen dat het niet te erg is met je enkel!

Pfff ... kijk je weer is een aantal dagen niet in dit topic, weer zo een bericht -O-
Op korte tijd toch wel redelijk veel berichten van verongelukte motorrijders, zowel binnen als buiten MF -O-
 
Apart. Van de arts mag ik 10 dagen niet douchen, zeker geen water op de wonden ivm infectiegevaar.

Ik ga wel douchen, want stoere biker en schijt aan de mening van een arts :') En een beetje lentefris ruiken is ook wel prima _O-

Ik ga t wel netjes drogen, dan weer wat ontsmetting er op, en wat bescherming. Net voor 27 euro bij Kruidvat ingeslagen aan gaasjes, verbandjes en zo.

Bonnetje bewaren en opsturen naar je verzekering. Krijg je vergoed als het langer dan 3 weken moet verbonden worden. En gewoon douchen. Alleen niet met allerlei bodylotions ect erin wrijven.

OT waarom trappen auto's acuut op de rem zodra ze een bord zien van trajectcontrole. Het begint daar niet ala seconde zo vervelend.
 
[afbeelding]
Alleen niet geheel, het doel van de Niqaab is dat alleen de man waar je mee getrouwd bent je als vrouw mag zien. En niemand anders. Dat strookt tegen onze normen in en is dus wel radicaal. Vrouwen zijn in onze samenleving nog steeds geen eigendom van hun mannen, en laten we dat zo houden alstublieft.
Misschien zou het 'helpen' als de westerse samenleving zou uitdragen dat een volslanke dame, volledig bedekt in een soepel stofje heul erg veel lekker/sexy/opwindend/kinky is. O-) }) :+ :X

Dan gaan ze misschien invoeren dat de dames een broekpak/tuinbroek ofzo aan moeten voortaan. :P
 
Laatst bewerkt:
Ik rijd met een gangetje van ongeveer 55 richting een rotonde in de bebouwde kom waar een 45km autootje in tegengestelde richting net de rotonde verlaat. Meteen daarachter een grijze dame die meteen na de vluchtheuvel zonder richting aan te geven mijn baan op stuurt om dat 45km autootje in te halen en mij dus bijna van de weg rijdt.
Ik kon nog net op het randje uitwijken en gelukkig zonder schade verder, maar mijn hart zat effe in mijn keel.
Iemand toeterende nog, maar wie, met welke bedoeling en naar wie is me niet duidelijk...
 
Ik rijd met een gangetje van ongeveer 55 richting een rotonde in de bebouwde kom waar een 45km autootje in tegengestelde richting net de rotonde verlaat. Meteen daarachter een grijze dame die meteen na de vluchtheuvel zonder richting aan te geven mijn baan op stuurt om dat 45km autootje in te halen en mij dus bijna van de weg rijdt.
Ik kon nog net op het randje uitwijken en gelukkig zonder schade verder, maar mijn hart zat effe in mijn keel.
Iemand toeterende nog, maar wie, met welke bedoeling en naar wie is me niet duidelijk...

Veel gevalletjes slecht kijken / motorrijder niet zien in dit topic weer. B|
Ik blijf almaar meer paranoia worden in de loop van de jaren. :X
 
Goffer, sterkte.

Ik ben net terug van de ehbo. Spoedeisende hulp heet het, maar 3 uur wachten is vanzelf geen spoed meer :')

Ik ben ook gevallen. Iets met een graafmachinetje en een vrachtwagentje met open bak. Gelukkig geen motor aan te pas geweest.

Wel dikke knie (wordt natuurlijk nog veel erger). Dikke bult boven rechter oog (wordt nog dikker, maar ik wordt er niet nog lelijker van). Tien hechtingen (goed voor de streetcred's :t ).

\Ik probeerde t graafmachinetje mbv rijplaten van de vrachtauto te rijden. Op t moment van kantelen breekt een rijplaat. Alles recht voor over met mij er in, ong een meter, toen weer rechtop op de rupsjes. In de tussentijden voorruit gekopt en hard ergens tegenaangeschoven. Hechtingen in rechter onderarm en linkerknie).\

Ik kom er snel weer bovenop.

Pfff beterschap toegewenst,gelukkig ben je niet onder die machine gekomen,er zijn genoeg mensen die dat niet meer na kunnen vertellen.
 
Vrijdagnacht, terugweg met petfles uit Duiven langs een pikdonkere snelweg, vier motorrijders op de vluchtstrook met uitgeschakelde motoren. Ik remmen, je staat daar niet voor je lol lijkt me, misschien kan ik helpen? Vier jonge hipsterkoppies (twee baarden en twee dames met kekke pothelmpjes als ik me goed herinner) keken terug: "nee hoor, haha, alles is goed hoor, dank je voor het vragen, we gaan zo weer rijden!"

Eén slapende vrachtwagenchauffeur en er zijn vier ouderparen kinderloos. Brrr, moet er niet aan denken. Wie gaat er nou weer met z'n vieren pauzeren op de vluchtstrook van een duistere 130-weg?
 
Sterkte met de afhandeling gewenst, en hopen dat het niet te erg is met je enkel!

Pfff ... kijk je weer is een aantal dagen niet in dit topic, weer zo een bericht -O-
Op korte tijd toch wel redelijk veel berichten van verongelukte motorrijders, zowel binnen als buiten MF -O-
Jemig!
Pittig. De wegen zijn ook zo ontzettend vol! Mensen kijken gewoon niet!

Laatst nog op de A2 een gast met zn mobiel in zn hand even belerend met vingertje aangekeken.
Rechts van mij kwam een andere motorrijder rijden, die gaf mij een grote duim, hahah.
:t
 
Veel gevalletjes slecht kijken / motorrijder niet zien in dit topic weer. B|
Ik blijf almaar meer paranoia worden in de loop van de jaren. :X
Dat probleem heb ik dus ook tegenwoordig, elke auto of vrachtwagen of wat dan ook wat ietwat korter op mijn achterwiel komt rijden voelt aan als een bedrijging :/

Maar ook tegengesteld verkeer bij wegversmallingen voelt niet comfortabel. Of invoegend verkeer ... enz ...

Hoop dat dat er nog wel wat uitgaat na verloop van tijd ...

Snelweg heb ik nog niet gereden sinds mijn ongeval.

Maar ik besef maar al te goed dat ik me nog steeds gelukkig mag prijzen met de afloop, want uit berichten zowel op MF als buiten MF bkijkt maar weer hoe "goed" ik er uit gekomen ben :X
 
Niet echt iets meegemaakt, maar er kwam een potentiële koper voor mijn Fazer 600 en aangezien die al een tijdje stilstond heb ik gisteren maar even een rondje mee gemaakt om te kijken of alles nog werkte. Als je sindsdien alleen op een TDM 900 hebt gereden is dat echt alsof je op een speelgoedmotor stapt - wel nog steeds een fijne. Ik kreeg er echt dit gevoel bij.

c25-p.jpg


Onderweg ook nog een regenbuitje gehad, zodat het stof er mooi af kon spoelen *D
 
Achter een kolonne agenten gereden, was blijkbaar speciaal vervoer?
2 motoragenten
1 ongemarkeerde wagen
2 blauwe ongemarkeerde busjes
1 witte ongemarkeerde bus met geblindeerde ruiten en camera aan de achterkant

En "that's about it" van wat ik vandaag mee had gemaakt.
 
Laatst bewerkt:
Vanochtend bijna van de (trap)fiets afgereden door een "oudere" dame die meende de binnenbocht te kunnen en mogen nemen. Alleen reed ik daar.

Appelige blik van de dame in kwestie mijn richting op en vragende ogen "wat doe jij hier op je fiets?". Ze was niet eens bezig met haar smartphone...

Ja, ze kwam van rechts en ja ik verleende voorrang door duidelijk mijn snelheid aan te passen (bijna stilstaan) en het kruisend vlak vrij te houden.

Slechts meewarrig mijn hoofd geschud en door gefietst. Hier is slechts acceptatie op zijn plaats.
 
Ben nooit te beroerd om een beetje gas te geven bij de verkeerslichten, maar gisteren liet ik me niet opnaaien, gelukkig. Twee stroken voor linksaf, ik stond rechts. Links kwam zo'n BMW SUV staan. Bestuurder liet duidelijk merken ook gas te willen geven. Keek in de auto, en zag een jong mannetje zitten met vriendin naast hem. Iets in me zei dat ik rustig aan moest doen. En inderdaad, bij groen ging de BMW behoorlijk op het gas de buitenbocht in. Mijn rijstrook dus. B|
 
Ben nooit te beroerd om een beetje gas te geven bij de verkeerslichten, maar gisteren liet ik me niet opnaaien, gelukkig. Twee stroken voor linksaf, ik stond rechts. Links kwam zo'n BMW SUV staan. Bestuurder liet duidelijk merken ook gas te willen geven. Keek in de auto, en zag een jong mannetje zitten met vriendin naast hem. Iets in me zei dat ik rustig aan moest doen. En inderdaad, bij groen ging de BMW behoorlijk op het gas de buitenbocht in. Mijn rijstrook dus. B|


Jongelui in dikke auto's en velgen: altijd oppassen. En waar betalen ze het van ?.
Vroegah reden wij in oude eenden en Renaults 4..... Supergaaf !.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan