Bo Bendsneyder deel 2

Hoe lang heeft bijv. Marcel Schrotter niet in de marge meegereden? Niet gelijk afschrijven.....
 
Hoe lang heeft bijv. Marcel Schrotter niet in de marge meegereden? Niet gelijk afschrijven.....

In dat artikel staat dat Tech3 en KTM sowieso niet met hem verder willen. Dan kunnen wij hem wel of niet afschrijven wat we willen, als hij zonder team komt te zitten is dat lood om oud ijzer. Dan zal hij zich dus in moeten kopen bij een ander team en volgens mij heeft Bo weinig persoonlijke sponsoren die even een ton of 4 neerleggen voor een plekje.
 
In dat artikel staat dat Tech3 en KTM sowieso niet met hem verder willen. Dan kunnen wij hem wel of niet afschrijven wat we willen, als hij zonder team komt te zitten is dat lood om oud ijzer. Dan zal hij zich dus in moeten kopen bij een ander team en volgens mij heeft Bo weinig persoonlijke sponsoren die even een ton of 4 neerleggen voor een plekje.
In Welk artikel?
 
Laatst bewerkt:
Het blijft een bijzonder verhaal: Van RBR kampioen naar een paar seizoenen waar het er toch net niet helemaal uit komt. En hoe langer het duurt, des te lastiger het wordt. Hij heeft echt wel bewezen dat hij het kan. Go Bo, laat ons maar lullen en laat zien dat we het bij het verkeerde eind hebben.
 
In dat artikel staat dat Tech3 en KTM sowieso niet met hem verder willen. Dan kunnen wij hem wel of niet afschrijven wat we willen, als hij zonder team komt te zitten is dat lood om oud ijzer. Dan zal hij zich dus in moeten kopen bij een ander team en volgens mij heeft Bo weinig persoonlijke sponsoren die even een ton of 4 neerleggen voor een plekje.

Ook nu en bij Red Bull Ajo moest Bo geld mee brengen en in de moto2 is het minder dan in de moto3. Zolang hij mensen met geld achter zich heeft en andere teams geïnteresseerd zijn blijft dat hopelijk een optie.
 
Het blijft een bijzonder verhaal: Van RBR kampioen naar een paar seizoenen waar het er toch net niet helemaal uit komt. En hoe langer het duurt, des te lastiger het wordt. Hij heeft echt wel bewezen dat hij het kan. Go Bo, laat ons maar lullen en laat zien dat we het bij het verkeerde eind hebben.

En in de Moto3 zat ie bij een van de betere teams... -O-

Sja..

Soms moet je ook een beetje geluk hebben. Als je leest hoe bijv Mir de stap naar de GP maakt omdat hij dan in een betere 'flow' zit wat betreft de 2-jarige contracten etc. komt er veel meer bij kijken dan in het juiste team belanden.
 
Laatst bewerkt:
Tja, als Nederlander krijg je nu eenmaal niet veel kansen in de gemotoriseerde sport.

Dit jaar wordt die bijna elke wedstrijd overklast door zijn teammaat, die niet echt als een supertalent bekend staat.
Andere rookies laten zien dat je in je 1e jaar wel degelijk goede prestaties neer kan zetten.
Dat ze hun rijstijl kunnen aanpassen aan een Moto2 motor.

Misschien volgend jaar op een NTS RW?


Maar eerst Assen.
Hopelijk kan die daar het juiste ritme vinden.
 
Hopelijk dit jaar nog wat puntjes pakken, en dan mooi paar jaar naar RW met support van dorna (willen ook een nederlander in gps denk ik). Ik denk dat hij meer kan maar hij heeft tijd nodig. Jongen heeft podium gereden in 1e jaren gp's, dus er zit in de basis talent.
 
Gaan we nu echt in de doemspiraal..? Toen hij in zen eerste jaar moto3 minder presteerde begon men ook te miepen en na zijn 3e plek in Sylverstone was iedereen in eens al jaren fan.

Ik zeg niet dat hij dit jaar alsnog wereldkampioen wordt. Maar laten wij Bo nou niet eerder af serveren dan dat Herve dat doet. Bo zit naar mijn idee volgend jaar gewoon op de Tech3 KTM, tenzij het tegendeel bewezen wordt.

Kritisch zijn mag best, maar een beetje positief achter onze landsvertegenwoordiger staan mag nog bester
 
Laatst bewerkt:
Gaan we nu echt in de doemspiraal..? Toen hij in zen eerste jaar moto3 minder presteerde begon men ook te miepen en na zijn 3e plek in Sylverstone was iedereen in eens al jaren fan.

Ik zeg niet dat hij dit jaar alsnog wereldkampioen wordt. Maar laten wij Bo nou niet eerder af serveren dan dat Herve dat doet. Bo zit naar mijn idee volgend jaar gewoon op de Tech3 KTM, tenzij het tegendeel bewezen wordt.

Kritisch zijn mag best, maar een beetje positief achter onze landsvertegenwoordiger staan mag nog bester
:t :Y
 
Gaan we nu echt in de doemspiraal..? Toen hij in zen eerste jaar moto3 minder presteerde begon men ook te miepen en na zijn 3e plek in Sylverstone was iedereen in eens al jaren fan.

Ik zeg niet dat hij dit jaar alsnog wereldkampioen wordt. Maar laten wij Bo nou niet eerder af serveren dan dat Herve dat doet. Bo zit naar mijn idee volgend jaar gewoon op de Tech3 KTM, tenzij het tegendeel bewezen wordt.

Kritisch zijn mag best, maar een beetje positief achter onze landsvertegenwoordiger staan mag nog bester

:}

Fijn om te lezen dat er meer mensen achter Bo blijven staan. Het aantal azijnpissers hier kent geen grenzen. En als Bo het straks weer goed gaat doen zoals we van hem gewend zijn staan ze opeens weer vooraan en zijn ze opeens weer fan. Zielig.

Net als jij denk ik ook dat Bo volgend jaar gewoon bij Tech3 zit, zo'n talent laten ze echt niet zo maar gaan.
 
Laatst bewerkt:
Gaan we nu echt in de doemspiraal..? Toen hij in zen eerste jaar moto3 minder presteerde begon men ook te miepen en na zijn 3e plek in Sylverstone was iedereen in eens al jaren fan.

Ik zeg niet dat hij dit jaar alsnog wereldkampioen wordt. Maar laten wij Bo nou niet eerder af serveren dan dat Herve dat doet. Bo zit naar mijn idee volgend jaar gewoon op de Tech3 KTM, tenzij het tegendeel bewezen wordt.

Kritisch zijn mag best, maar een beetje positief achter onze landsvertegenwoordiger staan mag nog bester

Een coureur is in de ogen van de meeste fans helaas zo goed als zijn laatste race... ik hoop dat er bij het aangaan van deze samenwerking met Tech3 verder is gekeken dan alleen het eerste jaar en dat hij er volgend jaar gewoon nog bij zit, Moto2 is een lastige klasse om meteen goed te presteren, dat hebben al vele rijders laten zien.

En anders geven we gewoon Dorna de schuld :P
 
Ik denk dat iedere motorliefhebber in NL zal balen als Bo niet slaagt of als het minder gaat.


In de discussie mag je best kritisch zijn. Het is wel de toon die de muziek maakt.
Moto2 is een harde wereld, voor jou zijn er genoeg anderen. Het is een dure wereld, het draait om geld. Geen resultaten mag, maar niet oneindig, het kost geld, of levert te weinig op.
 
:}

Fijn om te lezen dat er meer mensen achter Bo blijven staan. Het aantal azijnpissers hier kent geen grenzen. En als Bo het straks weer goed gaat doen zoals we van hem gewend zijn staan ze opeens weer vooraan en zijn ze opeens weer fan. Zielig.

Net als jij denk ik ook dat Bo volgend jaar gewoon bij Tech3 zit, zo'n talent laten ze echt niet zo maar gaan.

Tuurlijk niet...Heb daar alle vertrouwen in , Bo schijnt goed mee te werken te zijn.
 
Ook als fan kun je kritisch zijn. Ik ben overtuigd van Bo zijn talenten, maar je moet wel heel veel potentie laten zien wil je zonder echt resultaat je zitje behouden...
 
Ook als fan kun je kritisch zijn. Ik ben overtuigd van Bo zijn talenten, maar je moet wel heel veel potentie laten zien wil je zonder echt resultaat je zitje behouden...

Precies. Al die mensen die net doen alsof er niets aan de hand is... Er is echt wel reden tot bezorgdheid, juist als je fan bent.
 
Laatst bewerkt:
Bo moet gewoon 'even' een Quartararootje doen, dan is iedereen weer tevreden. ;)

Binnengehaald als die nieuwe koning, vervolgens afgeserveerd en nu weer helemaal top 8-)
 
Precies. Al die mensen die net doen alsof er niets aan de hand is... Er is echt wel reden tot bezorgdheid, juist als je fan bent.


juist precies wat ik denk. Er word hier geredeneerd dat als je je zorgen maakt om zijn positie in het team vanwege tegenvallende resultaten, je direct Bo afschrijft. Dat is niet zo. Je weet dat die jongen het wel in zich heeft. dat heeft hij laten zien. Waarom het er nu niet uit komt is de vraag. Als er ondanks de gedegen RBR opleiding toch een mentale dip heeft dan moet daar door zijn manager en team vlot wat aan gedaan worden. Want in het hedendaagse gp wereldje is er gewoon weinig ruimte voor een langzaam rijpings proces.
 
Terug
Bovenaan Onderaan