Voorvork Suzuki gsx f 750

Tullup

Rookie
4 dec 2015
5
0
Hallo allemaal.

Ik ben in het bezit van een Suzuki gsx f 750 uit 1999. Mijn linker voorpoot is te beschadigt om weer keerringen te vervangen dus ik ben op zoek naar een goede 2e hands setje.
Allebei wil ik ze vervangen maar weinig succes in het vinden.

Een complete uitlaat met sportdemper is ook welkom.

Iemand 1 van deze of alle onderdelen?

Groet Jos
 
Naar mijn weten is er niets hetzelfde tussen die 2.
GSX F en GSX R hebben redelijk wat zaken gemeen als ze van dezelfde tijd zijn. Maar niet de voorvork. De gemeenschappelijke delen zijn eerder motorisch te vinden.

Maar stel je vraag eens in het GSX F topic, misschien daar iemand die nog onderdelen heeft.

Als mijn wrak nu nog thuis gebleven was had ik je kunnen helpen, voorvork was onbeschadigd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Maar is de voorpoot hetzelfde ? Je ziet namelijk nooit staan voorvork Suzuki gsx f 600/750
 
Maar is de voorpoot hetzelfde ? Je ziet namelijk nooit staan voorvork Suzuki gsx f 600/750
De voorpoten van een GSX 600 F en een GSX 750 F zijn gelijk, tenminste die van 1998-2006, bij de oudere modellen weet ik het niet.

Die van een GSX R zijn in geen enkel opzicht gelijk aan die van een F.

Fighter Henk zegt dat die van een RF 600 wel gelijk zijn als die van de GSX F, dat zou kunnen. Maar als ik eens op cmsnl.com kijk, krijg ik bij beide niet alleen andere onderdeelnummers* te zien, ze zien er ook niet hetzelfde uit.

* veel onderdelen zijn binnen een bepaald merk dikwijls uitwisselbaar tussen heel wat modellen, en soms zelfs tussen verschillende merken, maar dikwijls krijgen die per model toch een ander onderdeelnummer.
 
Had ik gezien ja. Idd prijzig.

Bedankt voor het meedenken maar ben een andere weg ingeslagen.

Vandaag een andere fiets gekocht.

Een Suzuki sv650s. Einde 4 cilinder dus.

Zo’n v twin rijd echt heel anders maar wel lekker hoor. Lekker geluid ook.

Topic kan dus gesloten worden. Onderdelen niet meer nodig.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan