als je bij RAD eu wil kopen

Een zacht Vlaams accent krijgt menig Hollander het behoorlijk warm van..
* zo seksy *


Alleen.. tot zo'n waal of limburgse de vreetschuur opentrekt..
Weet je meteen waar die rooie tennisballen voor zijn in de seksshop..

Bij Poolse vrouwen schijn je het best ipv tennisballen honkballen te gebruiken ?



ach, die belgen (vl, w, bxll of Deutschsprachig) lachen zich gewooon een breuk: ze spelen toch maar mooi in Rusland.

(ik zag Zaterdag de gekte in Croatie ook flink losbarsten.. mooi toch, dat enthousiasme)

Voetbal ?
:(


Ach, Nederland heeft net zoveel WK punten als Duitsland terwijl ze een wedstrijd minder gespeeld hebben !! Toch best netjes :Y :}
 
Wie kan dat ene WK nu wat schelen?

Rossi staat 2e in het WK!!!!
 
Geen idee.
Maar is hij klant bij RAD?
HaHa, nee denk het niet.
On topic. Heb al verschillende zaken bij rad besteld en altijd tevreden over de snelle levering geweest.
De lederen jas van held was wel iets minder, ritsen stuk en los en zo na een tijd. Laarzen ook na twee jaar niet meer waterdicht. Maar ja ik rijd ook elke dag en na twee jaar is van zowat alles het beste eraf. Nu heb ik recent mijn uitrusting gekocht bij motorkledingdumpdag. Niet zon betrouwbaar klinkende naam, maar vriendelijke bediening en slechts op 3 km van mijn huis. En ik vind passen toch wel nodig bij motorkleding en helmen enzo... ook hier was de rits stuk. En dit al toen ik de jas voor de eerste keer aan deed. Namelijk ik had de rits vast in mijn hand en deze was dus los van de jas. Toen ben ik teruggegaan en ik kreeg direct een nieuwe jas. Met de verzekering dat als dat nog eens zou gebeuren binnen het jaar na aankoop dat ik onmiddellijk een nieuwe jas zou krijgen. Ja het is nu gewoon gemakkelijk, ik weet hem wel te vinden op 3 km van thuis als iets me niet zindt en dat is een groot voordeel....
 
Vandaar mijn subtiele vraag of hij daar klant is :+

Begon hier toch echt meer op een vrijdag/bier en chips topic te lijken :P
En als hij al klant is, is hij dan ook een tevreden klant??
Want dit topic werd gestart door iemand die nog geen klant is en toch al ontevreden!
 
Laatst bewerkt:
En als hij al klant is, is hij dan ook een tevreden klant??
Want dit topic werd gestart door iemand die nog geen klant is en toch al ontevreden!
Zo had ik er nog niet over gedacht!

Maar ja ... nadenken, het blijkt niet mijn sterkste kant :+
Jammer, geen Belg die deze grap gaat snappen.
Mag ik wat tijd daar even over na te denken?

Of nee, laat maar zitten, want da komt ni goe :+
Moet 'ie misschien wat langzamer worden ingetikt?
Hangt ervan af, als er Limbirgers onder de Belgen zitten wel ja ... ale ja, 't is simpel in dat geval, elke klinker gewoon drie tot vijf maal achter elkaar typen, bijvoorbeeld een hond wordt dan hoooond, dan kunnen die dat ook lezen :+
 
Laatst bewerkt door een moderator:
lekker 105€ goedkoper dan bij RAT :+
imgres


search


search
 
Laatst bewerkt:
Alleen al voor de naverkoop service zou ik weer een helm bij rad kopen. Ze zijn top! Hopelijk blijven ze nog lang bestaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan