Straver Motoren in Lopic

Tuckson

Kawasaki VN900 Custom Special
5 okt 2004
2.227
80
Woudenberg
Hoi,

Iemand hier bekend met Straver Motoren in Lopik?
Kwam via internet tegen, ziet er vrij klein uit, maar dat zegt niks.


Zal niet meevallen om in die buurt tegen Molenaar op te boksen, dat dan weer wel *D

Het is niet helemaal naast de deur, dus voordat ik er een kijkje zou willen nemen voor 1 van de motoren probeer ik iets meer te vinden. maar Google zegt niet zo veel.

Misschien hier wel mensen?

Heb gezien dat ene Rico Straver uit Lopik jaren hier lid is al (RocketRico). Is wel heel toevallig natuurlijk ;) , maar is sinds zomer 2016 hier niet meer ingelogd. I

Grtx
 
Laatst bewerkt:
Hoe kleiner hoe beter als je het mij vraagt.

Bij grote zaken werken mensen voor hun geld. Bij kleine zaken werken zij daarnaast ook omdat het hun passie is. Niet enkel de motoren, maar ook hun zaak.


Ik heb mijn huidige motor bij een eenmanszaak gekocht.
Degene die mijn motor aan mij verkocht is ook degene die deze heeft ingekocht en nagekeken.

Die wist dus exact wat hij verkocht.

Dat is toch 100 keer beter dan dat een verkoper van een grote zaak jou iets gaat verkopen waar hij eigenlijk geen reet vanaf weet en allemaal na moet vragen?

Ik ken de zaak verder niet, maar klein is wat mij betreft eerder een voordeel dan een nadeel.
 
Laatst bewerkt:
ENORM aan te raden! Het is eigenlijk de zaak van de zoon die het doet in de schuur van z'n vader. Ik had een schuiver gemaakt en mijn stuur stond scheef dus ik ging even langs maar hij bleek dicht te zijn. De vader was alsnog thuis dus speciaal voor mij opende hij de werkplaats en zette niet alleen mijn stuur recht maar controleerde (en repareerde) ook de rest van de motor gelijk even. Uiteindelijk dik een halfuur bezig geweest denk ik en hij hoefde er helemaal niks voor. Ook heb ik mijn motor hier gestald toen ik naar Amerika ging en daar had ik dezelfde ervaring, niets is te veel gevraagd (accu eruit laten halen, op paddockstands laten zetten etc).

Kortom (mocht je het nog niet doorhebben): aanrader ;)
 
Opmerkelijk dat er werkelijk niemand gereageerd heeft.
Nu ja, voor de zoekfunctie dan toch mijn eigen ervaring er dan maar even in.
Ben er geweest. Rico is idd hier op MF actief geweest, tegenwoordig te weinig tijd. Ruime loods, geen sjieke showroom maar wel werkplaats met 2 heftafels.

Heb er vandaag een motor gekocht. Aardige vent, kwam wel even terug op een afspraak, maar toch niet onredelijk en was wel bereid nog 3 maanden garantie te geven op een 19 jaar oude motor. Wel Rico, mocht je ooit hier toch weer eens lezen, een kopje koffie had ik best gelust hoor...

Kan over de techniek nog niet veel zeggen, heb er slechts een motor gekocht, niet laten repareren.

Edit: hee, nu zie ik ineens wel reacties. apart. Zeker voor de gek gehouden door de cache.
 
Laatst bewerkt:
Als je als eigenaar van een motorzaak aan klantenbinding wilt doen, zul je toch echt bier moeten schenken in plaats van koffie. :P
 
Als je als eigenaar van een motorzaak aan klantenbinding wilt doen, zul je toch echt bier moeten schenken in plaats van koffie. :P

Precies jij snapt het. Gewoon bakkies doen tijdens het koopproces! :9

(Bakkie = biertje tegenwoordig)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan