Ladoga

Ladoga

Rookie
20 jun 2018
5
0
Schoonrewoerd
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op dit forum en wil me even voorstellen. Ik ben Jan Dirk, 56 jaar oud en sinds februari weer in het bezit van een motor. Ik heb vanaf mijn 25e motor gereden maar de laatste 10 jaar niet meer. Mijn favoriet was de Yamaha XT500. Nog steeds spijt dat ik die heb verkocht toen.
Daarom wilde i weer een 1 cilinder met spaakwielen die betrouwbaar is en voor woon werk verkeer kan worden ingezet. Een BMW F650GS dus ! Ik heb de mijne gekocht met een slecht lopende motor. Samen met mijn zoon die monteur is hebben we het hele blok gereviseerd. Daarnaast het blok opnieuw laten spuiten en nu rijdt en ziet mijn motor eruit als nieuw. Ik ben er echt blij mee en geniet van elke rit.
Leuk dat ik bij jullie club mag aansluiten.

Groet Jan Dirk :)
full
 
Dat is de lekkerste manier om een motor te kopen; tweedehands en dan zélf helemaal goed maken zodat je precies weet waar je mee af bent. En niet onbelangrijk: zodat je gelijk kennis van de machine, en er een 'band' mee hebt. Dat is eigenlijk nog lekkerder dan een hele nieuwe kopen. Gefeliciteerd Jan Dirk. En welkom.
 
Je hebt gelijk, ik weet nu precies hoe alles in elkaar zit. En samen sleutelen met je zoon is natuurlijk ook heel bijzonder. Bedankt voor je leuke reactie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan