Ducati Streetfighter 848 Seconda Parte

Hoe hebben jullie navigatie gemonteerd ? Nog aanraders ?

Ik heb er zat gemonteerd op motorfietsen zowel Tom Tom als Garmin,maar mijn voorkeur zou uit gaan naar Garmin,al is het alleen maar om niet zo,n Mickey Mouse beeld
te hebben als een TT,bij TT krijg ik altijd het idee dat ik naar een goedkoop gemaakte cartoon zit te kijken.In mijn auto heb ik ook een Garmin,werkt perfect.
Misschien heb je hier ook wat aan,die geven weer de voorkeur aan een TT. https://www.google.nl/url?sa=t&rct=...n-of-tomtom/&usg=AOvVaw0duNliQIceJwAAg4ZENEb0
 
Laatst bewerkt:
Heb voorkeur voor TomTom maar bedoelde meer qua beugels e.d. Dat hij niet teveel in de weg zit en bovendien het dashboard afleesbaar blijft.
 
Met de hoogte verstelling van mijn schakelpedaal kom ik niet bij de juiste afstelling ... pedaal zou iets korter moeten zijn voor mijn Corse racing boots omdat de hak ver naar voren zit schakel ik met mijn grote teen. Iemand ervaring met instelbare pedalen of steps? Ik zag een setje pedalen van rizoma maar 500€ wordt me een beetje gek dan kan ik beter weer andere laarzen bestellen.
 
Met de hoogte verstelling van mijn schakelpedaal kom ik niet bij de juiste afstelling ... pedaal zou iets korter moeten zijn voor mijn Corse racing boots omdat de hak ver naar voren zit schakel ik met mijn grote teen. Iemand ervaring met instelbare pedalen of steps? Ik zag een setje pedalen van rizoma maar 500€ wordt me een beetje gek dan kan ik beter weer andere laarzen bestellen.

Het probleem is dat al de verstelbare remschakelsets duur zijn,alleen de Chinese
zijn vrij goedkoop,maar hoe de kwaliteit is en of ze goed passen is de vraag.
Een goedkope optie zou zijn de originele in te korten en weer laten vastlassen.
Op een Duitse site staan deze,de vraag is alleen als die in de kortste stand staan
die korter is dan origineel Stein-Dinse GmbH Online Shop
 
Laatst bewerkt:
Erg prijzig hoor. Inkorten en vaatwasser zat ik ook aan te denken. Heeft eigenlijk niet de voorkeur maarja misschien wel de meest voor de hand liggende optie zo..
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Ik was mijn motor aan het schoonmaken en zag dat de waterslang tegen de onder spoiler had
zitten schuren,er zit al een behoorlijk diepe slijtplek in.Ik weet niet of dat bij andere Streetfighters ook zo is,maar wel iets om in de gaten te houden.
 
Laatst bewerkt:
Die van mij zit er ook tegenaan inderdaad. Maar nog geen slijtage. Spoiler is ook niet echt verstelbaar he?
 
Die van mij zit er ook tegenaan inderdaad. Maar nog geen slijtage. Spoiler is ook niet echt verstelbaar he?

Nee maar wel vrij slap,ik zal eens kijken of ik hem met wat ringen ver genoeg naar buiten krijgt tot de slang hem niet meer raakt.
 
Ik heb dit weekend een GiPro GPDS-D01 gearindicator gekocht voor op mn Streetfighter 1098 (geen S)
Volgens de specificaties is deze geschikt voor alle Streetfighters.

Nu heb ik hem binnen en probeer hem aan te sluiten maar ik kan de connector niet vinden.
Volgens de beschrijving moet deze op de Diagnostic Connector of DDA.
Nu heb ik geen SF 1098S dus geen DDA, dus ben ik op zoek naar de Diagnostic Connector maar ik zie niks wat lijkt dat het past op onderstaande connectoren.
ht_gpdt-ht-gpdt-d01_unitjpg.image.500x500.jpg


Hebben jullie enig idee waar ik dit kan vinden?

Ik heb gekeken onder de duo zit, onder het zadel.... Genoeg losse connectoren maar niks 4 aderig wat hierop past.
Ik heb wel 2 van dit soort connectoren maar dat past niet.

images
 
Laatst bewerkt:
Ik ben mogelijk iets verder.....
Kan het zijn dat de DDA connector is aangesloten op een kleine witte 4 polige plug die onder de duo zit naast de accu ligt?

Ik kon namelijk op ebay dit tegen:
s-l1600.jpg

Dat kabeltje zit er niet aan
 
Meestal zit die dda stekker aan de rechter zijkant van het kontje.
Klopt het dat deze is aangesloten op dat kleine witte 4 polige plugje?
Ik denk dat de vorige eigenaar een aandenken wilde en deze kabel heeft gehouden B|
 
Klopt het dat deze is aangesloten op dat kleine witte 4 polige plugje?
Ik denk dat de vorige eigenaar een aandenken wilde en deze kabel heeft gehouden B|

Klik eens op de link die ik geplaatst heb,op de tekening zie je nr 21,misschien moet je die kabel hebben.
 
Ja, en dan wordt ie besteld in Italie en kan ik 8 weken wachten :+
Ik wacht ook nog steeds op m'n spiegel en stuurdemperbeugel sinds 20 april

Dat schiet inderdaad niet op,binnenkort gaan ze daar op vakantie en
dan zijn ze ook allemaal weg.Af en toe denk ik wel eens dat ze daar niks willen verdienen,
de Jappen doen het dan heel wat beter.
 
Laatst bewerkt:
Iemand hier ooit gehoord van kapot lopende (kunststof) spanrollen? Werd ik door iemand op gewezen dat het een ding kon zijn bij een 848 maar geen idee of het ook voor de SF van toepassing is.

Zon gear indicator lijkt me opzich ook wel handig. Jammer dat het niet in het dashboard zit standaard.
 
Iemand hier ooit gehoord van kapot lopende (kunststof) spanrollen? Werd ik door iemand op gewezen dat het een ding kon zijn bij een 848 maar geen idee of het ook voor de SF van toepassing is.

Zon gear indicator lijkt me opzich ook wel handig. Jammer dat het niet in het dashboard zit standaard.

Ik zou niet weten waardoor die kapot zouden gaan,hooguit door verkeerde spanning of
heel hoge km stand.
Verder zijn die van de 1098 en monster het zelfde,dus zouden die er ook last van
moeten hebben.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan