Yamaha xv400

saien

Die hard MF'er
Donateur
24 jan 2004
662
92
zwolle
Hallo,
Gekregen van een vriendin een xv400 vtwin! heeft jaren in de schuur gestaan,..dus moeten nieuwe accu en banden in /onder. Dat is wel te vinden ,maar verder vindt ik weinig tot niets over deze "brommer"
wel over de vx535. Ik heb de indruk dat vrijwel alles het zelfde is? Maar ook de olie en het filter? bougies ? Ik heb al gekeken bij het grote virago topic maar zelfs daar vindt ik niets !! ;( ;( ;(

Wie verteld mij meer?? Alvast bedankt
 
Als je echt de 400 bedoelt en niet de 500 (weer wat anders als de 535) heb je pech ben ik bang. Van wat ik er over kan vinden is deze eigenlijk alleen voor de japanse markt gemaakt en is het een ramp om aan onderdelen te komen.
 
Nog nooit 1 live gezien.

XV500 is het kleine broertje van de klassieke XV500.

De XV535 is een ander model, met wel wat uitwisselbare dingen, dan de rest van de XV's.

Zal lastig worden, hoewel een vervangende accu wel te vinden moet zijn. Banden ook.
 
Das nagenoeg een xv 535

Jep` zou ie een nog kleinere benzinetank hebben dan de 535 ? :+
De klotedingen stonden altijd bij de pomp.We hadden er vroeger zo`n gast bijrijden in de groep .

Hij had een 2 liter Jerrycan mee. _O-
 
Laatst bewerkt:
Specs had ik ook gevonden. Verder bij gebben motors alles kunnen halen. Volgens mij hetzelfde als de vx 535.
Banden op internet gekocht en hier laten monteren. Heb um nu bij motoshare in de verhuur. Door die benzine tank onder het zadel heb ik het idee dat ik een scooter heb in plaats van een motor. Wel handig voor in de stad, lekker wendbaar.
Zal een paar foto's plaatsen. Ik hou mij aanbevolen voor een wphb van de xv535. Of een dummy tank van de xv535. 👍
full
 
Keer een ander kado dan een stropdas of een paar sokken. Leuk hoor, hoop dat je er veel plezier mee hebt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan