Rijders Heerde/Epe e.o

p.s. hoe gaat het met Ronald? Ik zit inmiddels alweer aan de opvolger van de veo en dat is de 640G.
Hoi, ik heb weer een cbr 1000f beter voor m n knien. Vorig jaar een nieuwe gekregen. Ronald gaat prima, op wel eens een probleempje na.
Toch tijd dat we elkaar eens ontmoeten.
Gr Harm
 
Hoi, ik heb weer een cbr 1000f beter voor m n knien. Vorig jaar een nieuwe gekregen. Ronald gaat prima, op wel eens een probleempje na.
Toch tijd dat we elkaar eens ontmoeten.
Gr Harm


Binnenkort maar eens een ritje doen? (a.s. Zondag word het niet geweldig weer zo te zien.... :N )
 
Weinig activiteit in de app.. Tja ritje. uhmmmmmm.. Ben (nog) werkzaam in de horeca, dus weekenden eerst nog niet. Per 9 juli ander werk en heb ik mn weekenden weer. Maar in de huidige situatie ben ik of maandag/dinsdag of dinsdag/woensdag vrij. Of er moet wat te doen zijn uiteraard. Maar een x vlot bakkie doen bij een zaak ofzo?
 
Weinig activiteit in de app.. Tja ritje. uhmmmmmm.. Ben (nog) werkzaam in de horeca, dus weekenden eerst nog niet. Per 9 juli ander werk en heb ik mn weekenden weer. Maar in de huidige situatie ben ik of maandag/dinsdag of dinsdag/woensdag vrij. Of er moet wat te doen zijn uiteraard. Maar een x vlot bakkie doen bij een zaak ofzo?

Wat ga je doen dan? Ik heb sinds 1 februari ook ander werk, daarvoor had ik lange dagen en veel drukte, gezeur, stress etc. Dat was reden 1 dat ik de afgelopen 2 jaar amper gereden had. reden 2 was een storing.
 
Weinig activiteit in de app.. Tja ritje. uhmmmmmm.. Ben (nog) werkzaam in de horeca, dus weekenden eerst nog niet. Per 9 juli ander werk en heb ik mn weekenden weer. Maar in de huidige situatie ben ik of maandag/dinsdag of dinsdag/woensdag vrij. Of er moet wat te doen zijn uiteraard. Maar een x vlot bakkie doen bij een zaak ofzo?


Doordeweek savonds kan ook wel ff een kort ritje. Misschien wel meerdere zin in.
 
Ben nu nog werkzaam als kok in Heerde, maar kan nie wennen aan het hollen of stilstaan en de weekenden. Heb 20 jr op slachthuis gewerkt en dat was ik spuugzat. Maar gebrek aan ervaring nekt me ook. Horeca moet je in opgroeien.
Ga nu aan de slag bij Lagemaat, misschien zegt je dat wat.

Maar kettingset zit er op samen met een nieuw achterbandje dus ik kan weer!!
 
Lagemaat, das toch dat sloop/asbestsaneer bedrijf?

Die hebben mijn oude huis afgebroken/gesloopt en afgevoerd. Ik ben import in de regio en een bouwval gekocht waar ik een nieuwbouwhuis heb laten bouwen (was goedkoper/beter als de oude opknappen )
 
Lagemaat, das toch dat sloop/asbestsaneer bedrijf?

Die hebben mijn oude huis afgebroken/gesloopt en afgevoerd. Ik ben import in de regio en een bouwval gekocht waar ik een nieuwbouwhuis heb laten bouwen (was goedkoper/beter als de oude opknappen )

Yup klopt. Je moet toch wat hè. Kijken of t bevalt.
 
Hoihoi nieuw hier.
Ik ben nog bezig met mijn rijbewijs.
Toch meng ik mij in deze groep voor wat leuke praatjes!!
Ik woon in Heerde en zodra ik mijn rijbewas heb (A2) wil ik ook zeker met groepen gaan rijden!
 
Welkom, we proberen de groep nog een beetje op te starten. Dus hoe meer zielen hoe meer vreugde.....;-)


Wat is A2 rijbewijs (onder de 35 PK?)

Ik ben oud merk ik alweer.....
 
Ik zag het aan de eerder berichten inderdaad! Daarom dacht ik laat ik maar gewoon vast een berichtje sturen (Ook al kan ik niet mee rijden :( )

A2 is max 35KW. Middelzware motor dus.
Dit mag je rijden vanaf je 20ste.
 
Wanneer moet je afrijden?

Vanaf je 20ste, en daarvoor dan? En hoe lang voordat je onbeperkt mag?

(ik snap nu wel waarom ik de laatste jaren weer de lichtere motoren zie staan bij de dealers) Ik heb vroeger een japanse 400cc gehad. Niet voor rijbewijs maar omdat het zo'n gaaf ding was.
 
Ik heb volgende week woensdag mijn AVB als ik die haal is he AVD aan vragen.

Categorie A1
Dit rijbewijs kun je halen vanaf 18 jaar
11 kw
Categorie A2
Dit rijbewijs kun je halen vanaf 20 jaar
35 kw
Categorie A (Onbeperkt)
Dit rijbewijs kun je halen vanaf 22 jaar (mits 2 jaar rijbewijs A2) of vanaf 24 jaar
 
Ik heb volgende week woensdag mijn AVB als ik die haal is he AVD aan vragen.

Categorie A1
Dit rijbewijs kun je halen vanaf 18 jaar
11 kw
Categorie A2
Dit rijbewijs kun je halen vanaf 20 jaar
35 kw
Categorie A (Onbeperkt)
Dit rijbewijs kun je halen vanaf 22 jaar (mits 2 jaar rijbewijs A2) of vanaf 24 jaar


Ik zie idd opeens diverse 300cc in leuke modellen, vandaar dus. Er is markt voor.


Wat voor motor wil je zelf gaan rijden eigenlijk?
 
Euy NinoPino! Welkom hier.. Ik ben de oorspronkelijke initiafnemer hier en hou de hoop na jaren hoog dat t toch ooit een groepje wordt!
Ik wens je alvast veel succes met het behalen van je dingetjes en kwaak gerust mee

Gr D
 
Eeey Dayfox,

Super bedankt! Lijk me leuk om met het groepje mee te rijden zodra ik mijn motor heb!!
Mee praten ga ik zeker doen! Hopelijk word het nog wat actiever met het mooie weer ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan