Gevallen, schade aan kappen, en nu?

~
Moet ik me hier voorstellen voor die oetlullen.
Sommige hier kletsen zelfs dat schade aan je kappen cool is ,belachelijk.
En dat repareren met lijm en weet ik veel is niks ,
Spuiten is wel goed,maar blijkbaar is het allemaal niet zo erg.
Waar maak ik me druk om .doei.

Volgens mij ben jij de enige oetlul op MF.

Al je 18 vorige bijdragen waren ook niet van een hoogstaand inhoudelijk niveau.😩😋
 
Laatst bewerkt:
\
Volgens mij ben jij de enige oetlul op MF.

Al je 18 vorige bijdragen waren ook niet van een hoogstaand inhoudelijk niveau.😩😋

Nee jij trekt volle zalen met je antwoorden .
Je bent een drammer een zeur en wilt altijd het lastste woord hebben willenvongrumble.
En denkt altijd alles beter te weten ,en hebt op iedereen commentaar.
Als mensen hier ,in dit topic zeggen val is schade cool , is het niveau toch wel bedroevend laag toch.
En btw topic startster vraagt om iets ik zeg pb me even .
Want ik weet een goede spuiter en je hoort niks.
Dan is het niet zo belangrijk,want de echte oplossing heb ik niet gehoord en weten meeste op dit forum ook niet,echt.
Tweedehands troep, glasvezel ,lijm repareren ,terwijl een top spuiter dit ook kan maken en net als nieuw er uit laat zien ,
En dat hoeft niet duur te zijn ,je bent dan beter af dan al die kwakzalver tips die ik in dit topic lees.
 
\
Volgens mij ben jij de enige oetlul op MF.

Al je 18 vorige bijdragen waren ook niet van een hoogstaand inhoudelijk niveau.😩😋

He pipo ,dat topic over die zx10 had ik gewoon gelijk en de spanningsregelaar was kapot ,ook wilde topicstarter er eerst niet aan
Want ziin dealer had het grote sprookjesboek vol leugens opengeslagen.
Dagen laten ja hoor de spanningsregelaar,dus ,niet hoogstaand inhoudelijk,zoals jij beweert ik heb geen idee,
 
Pas als het echt niet lukt om te repareren


Probeer oigineel te winden, begin niet aan spuiten en kleunummers dat werkt allemaal niet.

Niet tweedehands? Dan maar nieuw...

deze heeft er dus geen verstand van.
Een goede motorspuiter met ervaring weer precies wat hij doet en maakt het net zoals de motor voor de schade was.
Dit soort onzin reacties staan hierzo ,maar dat is volgens jouw dan willemvongrumble hoogstand kwalitatief advies,
:+ :+ *O*
 
Maw,als je de geheime liefde van WvG zou zijn :$ dan was je goedkoper uit geweest :Y :+

Willem is een echte K4\K5 (of gewoon GSXR) liefhebber.

Het doet hem intens pijn om zo'n mooie motor zo te zien dus de spierballen worden gebundeld om het weer een plaatje te maken :Y
 
Zulke mafklapper antwoorden lees je hierzo en dat is dan serieus,en moet ik me aan dat soort lieden voorstellen ,het zal wel.
Trek je niet teveel aan van Gsxrrob, hij is net zo vers hier op M-F als jijzelf, hij heeft zich nog niet eens netjes voorgesteld, maar denkt wel de wijsheid in pacht te hebben. Jij in ieder geval veel succes met de reparatie van je motor, en sterkte met je eigen herstel!\


Moet ik me hier voorstellen voor die oetlullen.
Sommige hier kletsen zelfs dat schade aan je kappen cool is ,belachelijk.
En dat repareren met lijm en weet ik veel is niks ,
Spuiten is wel goed,maar blijkbaar is het allemaal niet zo erg.
Waar maak ik me druk om .doei[/quote]


Doe iedereen een plezier en zoek een ander forum.

Jij vindt het hier schijnbaar niet zo leuk dus wat let je?
 
Laatst bewerkt:
Doe iedereen een plezier en zoek een ander forum.

Jij vindt het hier schijnbaar niet zo leuk dus wat let je?

duty_calls.png
 
Misschien moet er maar eens een subforum ingevoerd worden voor al de topics die in een verwijt-topic ontaarden naartoe te verplaatsen '(
 
deze heeft er dus geen verstand van.
Een goede motorspuiter met ervaring weer precies wat hij doet en maakt het net zoals de motor voor de schade was.
Dit soort onzin reacties staan hierzo ,maar dat is volgens jouw dan willemvongrumble hoogstand kwalitatief advies,
:+ :+ *O*

Ik heb ooit ook wel eens een motor laten spuiten en die wist mij te vertellen dat japanse lakken zo moeilijk op kleur te krijgen zijn (tov autolakken).
Quote: " het lijkt wel of ze het expres doen die kleuren zo lastig "

Ik ben geen spuiter dus kan niet de kwaliteit van hem inschatten. Hij herstelde ook schade aan dure auto's (Rolls, maserati etc)

Het ging bij om een rood zwarte TRX waarvan ik de zwarte kappen ook in rood wilde hebben. Uiteindelijk de gehele motor maar opnieuw rood gespoten ivm kleurverschil.
 
Ik heb ooit ook wel eens een motor laten spuiten en die wist mij te vertellen dat japanse lakken zo moeilijk op kleur te krijgen zijn (tov autolakken).


Het zijn idd speciale lakken met vaak ook een parel effect erin en ook de druk waarmee je spuit heeft zo zijn effecten.

Is je kuip in basis met parel wit effect of zwart dan kan je de gok wel nemen.Alle deacals worden er overheen geplakt dan valt e.e.a minder gauw op.

Maar vaak zit ook in het zwart een effect gemengd.
 
Het zijn idd speciale lakken met vaak ook een parel effect erin en ook de druk waarmee je spuit heeft zo zijn effecten.

Is je kuip in basis met parel wit effect of zwart dan kan je de gok wel nemen.Alle deacals worden er overheen geplakt dan valt e.e.a minder gauw op.

Maar vaak zit ook in het zwart een effect gemengd.

yep.

Bij Suzuki gebruikten ze vroeger wel (1989 1100r ) een blauwe metalic in het zwart dat zich pas goed openbaarde als zon licht er goed op scheen .
De parelmoer lak van Honda ` is ook niet bij te spuiten .
 
Laatst bewerkt:
yep.

Bij Suzuki gebruikten ze vroeger wel (1989 1100r ) een blauwe metalic in het zwart dat zich pas goed openbaarde als zon licht er goed op scheen .
De parelmoer lak van Honda ` is ook niet bij te spuiten .

Dat had ik dus met een yamaha kleur "Vivid red coctail" zat iets van een goudkleurige metallic in.
 
Terug
Bovenaan Onderaan