Hepco & Becker vintage set motorkoffers zwart compleet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ducolaf

Die hard MF'er
29 aug 2008
440
3
Twente
Nette motorkoffers voor het H&B dragersysteem, helemaal goed netjes en compleet. Zal ze nog even afsoppen voorde koper. Mooi om je vintage motor klaar te maken voor de vakantie of het weekend weg naar jou motortreffen.
Verdere info op marktplaats via deze link:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Krijg de fotos niet geplaatst. Stuur me een PB dan stuur ik je de link naar marktplaats voor deze nette retro koffers inclusief 2 originele sleutels. Ze zijn uitgesopt en klaar voor gebruik.
 
volgens mij werdt je net medegedeeld dat een link niet de bedoeling is, als je wat wilt verkopen mag je best wel wat moeite doen om een paar fotos te posten, veel suc6 ik haak bij deze af.
 
[FAQ=,plaatje]Algemene FAQ: Hoe plaats ik een plaatje?[/FAQ]


Het kan ook rechtstreeks vanaf je computer. Tik dan [imgatt] , selecteer op je computer de afbeelding en dubbelklik. De afbeelding zal dan worden geplaatst.
 
full
 
Top! Foto,s zijn gemaakt via de MP app en MP voorkomt dat foto’s opgeslagen kunnen worden vanaf hun site dus wat jij doet kan normaal niet... Kan ze ook niet terug vinden in mijn foto archief op de ipad. Benieuwd hoe jij dit hebt geflikt......
 
Heb een reservering wordt mogelijk over 1 a 2 wkn afgehaald koper zit in omgeving Leiden en komt niet al te vaak naar het mooie Oost Nederland, ;-)
Zal ik je achter de hand houden mocht hij afhaken?
 
Prijs is € 100,- voor twee erg nette en complete koffers incl. 2x originele sleutel. Verdere prijsdiscussie graag per PB en niet hier op de topic...
 
Laatst bewerkt:
Koffers zijn verkocht. Na alle MP ellende van laag bieden en afkraken was er toch iemand die heimwee had naar zijn oude H&B koffers model Junior die een stuk steviger zijn.

Slotje graag
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan