Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Hoe krijg je het voor elkaar.... :?

Klein gokje, het is toch maar speculeren..... Lekker bochtje, ff er doorheen knallen, midden op de baan, shit tegenligger en hoppa.
Vermoed dat het best hard gegaan is, 2 gevallenen en beide jong zeg -O-
Is toch dat favo knee down/race plekje? Volgens mij gingen sommigen van hier daar ook wel eens stuffen.
Volgens mij ben ik er ook eens geweest (vroegâh) met R6-9R en Waldo (RIP) behoorlijk onoverzichtelijke bocht
 
Laatst bewerkt:
Klopt..zijn we wel ontelbare keren geweest...precies dat tunneltje is het meest onoverzichtelijke punt...vond dat altijd het moment om het gas er af te gooien...nu ging het er dus goed fout -O-
 
Triest verhaal weer zeg.. :/ Ik ken dat plekje ook, ik woon nu in de Hoeksche waard en kom er regelmatig langs als ik naar Willemstad of in de buurt daar ga rijden.

Op een leuker ding terug te komen, ben vandaag mijn vers gespoten tank en zijdeksels en kont wezen halen van de Z650.
full

full

full

Ben zeer tevreden! Nu mijn nieuwe tankdop en emblemen nog monteren, :9~

*O* :)
 
Mooie kleur!
Is het candy flake of metallic?

Oef.... zeer heftig ongeval...
Groet
Sebas

Het is Candy Super Red, de originele kleur voor een Z650b1 uit 1977 ( onder andere er was ook blauw en groen ), er zit flake in. Maar erg klein zoals het hoort.
:)
 
Haha thanks chef, jij met je zuid-afrikaanse olifanten geheugen onthoudt ook alles hé ;)

Een racer is vragen om wéér een EMG cursusje te doen etc, gezien mn track record maar niet doen. Daarnaast nu lekker in de stad Rotterdam woonachtig en daar komt de café racer beter tot zijn recht... En hij staat buiten.haha ik geloof je gelijk ouwe, jij leeft blijkbaar ook nog :+

Rijden jullie fossielen nog wel is samen of organiseren jullie al bingo avonden :X ?

Ik wil Meisner lief aankijken voor foto's, zijn bij mijn vorige bikes ook goed gelukt. Zal binnekort wat amateur foto'tjes met jullie delen.

Moet je opschieten, over een tijdje woon ik niet meer in de buurt O-) Vanmiddag contract getekend bij de KNMV. In Arnhem, 260km woonwerk-verkeer per dag :+ Eigen schuld, vierkanten achterband haha
 
Laatst bewerkt:
Triest verhaal weer zeg.. :/ Ik ken dat plekje ook, ik woon nu in de Hoeksche waard en kom er regelmatig langs als ik naar Willemstad of in de buurt daar ga rijden.

Op een leuker ding terug te komen, ben vandaag mijn vers gespoten tank en zijdeksels en kont wezen halen van de Z650.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben zeer tevreden! Nu mijn nieuwe tankdop en emblemen nog monteren, :9~

*O* :)
Ziet er goed uit, mooi dat je tevreden bent met het resultaat *O*
Ik ga 'm morgen even contacten voor mijn kuipen, hij wilde het eigenlijk vorige week af hebben, maar nog niets gehoord....
 
Moet je opschieten, over een tijdje woon ik niet meer in de buurt O-) Vanmiddag contract getekend bij de KNMV. In Arnhem, 260km woonwerk-verkeer per dag :+ Eigen schuld, vierkanten achterband haha
Lekker stukkie kachelen Mark. Begrijp dat je ook dan in die omgeving ga wonen, wanneer staat dat in de planning?
 
Lekker stukkie kachelen Mark. Begrijp dat je ook dan in die omgeving ga wonen, wanneer staat dat in de planning?

Als alles verloopt volgens planning, en het enge is dat dat de laatste tijd heel erg voorspoedig met alles gaat in de zomer van volgend jaar tijdens de zomervakantie van de kids.
 
Ok, nog ff te gaan dus. Wat ga je doen bij de KNMV, is toch ff wat anders dan je deed, of niet?
 
Laatst bewerkt:
Ok, nog ff te gaan dus. Wat ga je doen bij de KNMV, is toch ff wat anders dan je deed, of niet?

Nogal ja haha. Ben nu Proces Operator, nou ja sinds Januari leidinggevend Ploegleider en ga bij de KNMV aan de slag als Content Maker. Plaatjes maker en verhaaltjes schrijver :+ Ik ga voor de invulling zorgen van hun magazine Grip, hun website en een nieuw te lanceren online platform. Ze zijn al een tijdje klant van me, nemen artikelen en foto's af maar dat moet elke keer snelsnelsnel. Dat was ik beu en ik heb aangegeven dat ze me maar gewoon voor vast aan moeten nemen om het tijdsprobleem op te lossen O-)

Zo gezegd, zo gedaan :] Het voordeel is dat ik mijn diploma voor Proces Operator heb waardoor minder bang ben met het overstappen van een vast contract naar een jaarcontract. Een nieuwe baan is zo gevonden :Y
 
Ik zie dat ik even een nieuwe foto moet plaatsen. Rij nu al weer bijna 9 maanden op een oude kmar FJR1300

[afbeelding]

Dacht al dat ik de motor herkende gisterenmiddag in Hoogvliet, ik reed vanaf de Mac naast je op de trapfiets, omdat ik voorrang had bij de rotondes was ik nog eerder hoogvliet door als jij met de motor *D
Dus alsnog even :W :W
 
Laatst bewerkt:
Nogal ja haha. Ben nu Proces Operator, nou ja sinds Januari leidinggevend Ploegleider en ga bij de KNMV aan de slag als Content Maker. Plaatjes maker en verhaaltjes schrijver :+ Ik ga voor de invulling zorgen van hun magazine Grip, hun website en een nieuw te lanceren online platform. Ze zijn al een tijdje klant van me, nemen artikelen en foto's af maar dat moet elke keer snelsnelsnel. Dat was ik beu en ik heb aangegeven dat ze me maar gewoon voor vast aan moeten nemen om het tijdsprobleem op te lossen O-)

Zo gezegd, zo gedaan :] Het voordeel is dat ik mijn diploma voor Proces Operator heb waardoor minder bang ben met het overstappen van een vast contract naar een jaarcontract. Een nieuwe baan is zo gevonden :Y
:t
Het netwerken heeft zijn vruchten afgeworpen
 
Laatst bewerkt:
Nou ik ben ook weer online vanuit mijn nieuwe woning nu. Motoren staan lekker binnen en mn pc is aangesloten.
Ik ben gelukkig :+
 
Nogal ja haha. Ben nu Proces Operator, nou ja sinds Januari leidinggevend Ploegleider en ga bij de KNMV aan de slag als Content Maker. Plaatjes maker en verhaaltjes schrijver :+ Ik ga voor de invulling zorgen van hun magazine Grip, hun website en een nieuw te lanceren online platform. Ze zijn al een tijdje klant van me, nemen artikelen en foto's af maar dat moet elke keer snelsnelsnel. Dat was ik beu en ik heb aangegeven dat ze me maar gewoon voor vast aan moeten nemen om het tijdsprobleem op te lossen O-)

Zo gezegd, zo gedaan :] Het voordeel is dat ik mijn diploma voor Proces Operator heb waardoor minder bang ben met het overstappen van een vast contract naar een jaarcontract. Een nieuwe baan is zo gevonden :Y

Doe je goed kerel! Zie ik je nog op HeyDay dit jaar?
 
Triest verhaal weer zeg.. :/ Ik ken dat plekje ook, ik woon nu in de Hoeksche waard en kom er regelmatig langs als ik naar Willemstad of in de buurt daar ga rijden.

Op een leuker ding terug te komen, ben vandaag mijn vers gespoten tank en zijdeksels en kont wezen halen van de Z650.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben zeer tevreden! Nu mijn nieuwe tankdop en emblemen nog monteren, :9~

*O* :)

Mooi rood is niet lelijk! *O*

Benieuwd naar het eindproduct!
 
Mooi rood is niet lelijk! *O*

Benieuwd naar het eindproduct!
Hier alvast hetgene waar ik gisteravond mee ge-eindigt ben.
full

Morgen maar weer lekker klussen aan de Z, ik heb eerst mezelf bezig gehouden met het verzamelen van alle onderdelen die ik nodig heb ervoor. Garage lijkt wel een Kawa- dealership uit de jaren 70/80 nu.
Het komt goed, word zoveel mogelijk origineel, op de uitlaat na dan.

@Spark-viv, mooi werk zo, lekker in je eigen stekkie!
:t
 
Goedemorgen, :)

Het frame ziet er nog prima uit, daar doe ik verder niks aan.
Trouwens, vroeger werden de frames ook niet gecoat maar gespoten.
Ik weet dat veel mensen voor coaten gaan, maar ik vind het er dan vaak over gerestaureerd uit gaan zien. Maar dat is geheel persoonlijk.

Heb je al contact met FZrene gehad over je spuitwerk trouwens?

:t
 
Terug
Bovenaan Onderaan