Kawasaki versys 650 deel 4

Ik zal er ook wss weer bij zijn volgend jaar. Vond het ook een heel geslaagd weekend alleen veel te kort voor mij, mag voor mij 4 dagen duren . @eddy je moet je mail adress ne keer doorsturen voor de foto's. En stuur me een pm voor de links van de accesoires en kampeer spullen.
 
Laatst bewerkt:
Hey mensen.
Ik ben nu al een tijdje opzoek naar een andere uitlaat voor mijn versys 650 uit 2017. Zijn deze nou zo lastig te vinden of ligt hetaan mij? B.t.w ik ga geen 500 euro betalen voor een andere dempert iig.
 
Hey mensen.
Ik ben nu al een tijdje opzoek naar een andere uitlaat voor mijn versys 650 uit 2017. Zijn deze nou zo lastig te vinden of ligt hetaan mij? B.t.w ik ga geen 500 euro betalen voor een andere dempert iig.


Wat wil je dan? 500 is nog een koopje. De Akrapovic is zelfs 1400,-

Als je hier niet zoveel voor over hebt kun je beter de standaard versie eronder houden. Die is naast de akra het mooiste. De rest doet afbreuk aan de motor.(alhoewel dat persoonlijke smaak is natuurlijk)
 
Hey mensen.
Ik ben nu al een tijdje opzoek naar een andere uitlaat voor mijn versys 650 uit 2017. Zijn deze nou zo lastig te vinden of ligt hetaan mij? B.t.w ik ga geen 500 euro betalen voor een andere dempert iig.


Wat bedoel je met lastig te vinden? Nieuw is er zat te krijgen, maar zoals al gezegd, dan is € 500,- nog een koopje.

2e hands zal er weinig zijn, daar is de motor nog te nieuw voor.
 
Inderdaad, nu stààt er standaard een mooi pijpje op dat door iedereen geroemd wordt om zijn looks, en dan zijn er toch nog die zo'n kachelpijp verkiezen én er nog veel geld voor willen betalen, ook...

Uit de testen blijkt dan nog dat zo'n aftermarketspul vaak de prestaties fnuikt, terwijl de Versys 650 er toch al geen op overschot heeft...

Rare jongens, sommige motorrijders... :? ;)
 
Damn... idd zeg.. zie nu pas dat het hele gebeuren vervangen moet worden. Inc voorpijpen... dan maar de originele behouden. Ging me idd meer om het geluid. Maar voor dat geld neem ik hier wel genoegen mee hahaha
 
ik vind de originele uitlaat van onze versysen super mooi , wat ik zelden vind van originele uitlaten , mocht wel wat meer geluid hebben , ik heb een uitlaatlijn van delkevic gekocht maar vorige week met de 1000bochten rit in duitsland toch maar effe de originele terug gehangen i.v.m geluidsmeting in duitsland . En het is voor de ganse uitlaatlijn te vervangen inderdaad maar een half uurtje werk .
 
ik vind de originele uitlaat van onze versysen super mooi , wat ik zelden vind van originele uitlaten , mocht wel wat meer geluid hebben , ik heb een uitlaatlijn van delkevic gekocht maar vorige week met de 1000bochten rit in duitsland toch maar effe de originele terug gehangen i.v.m geluidsmeting in duitsland . En het is voor de ganse uitlaatlijn te vervangen inderdaad maar een half uurtje werk .

Mijne heeft ook de standaard pijp, maar met het stijgen van de kilometerstand stijgt ook het geluidsniveau, na bijna 50.000 km slijt het dempertje blijkbaar een beetje :P
 
dat merk ik idd ook salami dat de DB's beetje stijgen. denk dat de demp wol gwn verbrand en hard word. is bij mijn yamaha yzf ook dat de dempingswol er gwn in verbrand en glazig word maar dat is wel race competitie materiaal.
 
Laatst bewerkt:
Pfft dat wordt wat meer geld reserveren.
Mijn Versys had last van overslaan. Blijkt een combi te zijn tussen los injectiehuis en ergens een lek in de uitlaat (pakking ofzo, niet de buizen).
Tel daarbij balhoofd lager en standaard zaken als olie, remblokken etc op en je kan wel inschatten dat het geen gering bedrag zal zijn.

Valt me wel tegen voor een Versys met nog geen 30.000km. :(
 
Veel hangt uiteraard af van het gebruik ervan door de eerste eigenaar (wheelies, stoppies, stoepranden....) hetgeen mijn overtuiging versterkt om, indien mogelijk, geen tweedehands te kopen...

Sommigen hebben hier steeds geluk mee.... ik hoor daar helaas niet bij (de enkele voertuigen die ik tweedehands of als directiewagen/motor kocht bleken achteraf telkens kneuzen te zijn)....
 
Mijn div heeft me ruim 100.000 probleemloze kilometer vooruit gekregen. Alleen slijtagedelen en een schokdemper achter (vervangen door tweedehands exemplaar).

Dit is een aardig contrast. Maarja risico van tweedehands inderdaad.
 
Het kan trouwens snel verkl**t zijn : mijn eerste (tweedehands) Versys 650 had slechts 2.700 km gelopen.

Zou aan een jongedame hebben toebehoord, die er niet goed aan kon wennen en 'm daarom met die lage kilometerstand weer verkocht... : nou, aan die korte periode had ze blijkbaar genoeg om de versnellingsbak flink te mollen... sjonge , wat schakelde dat ding slecht in vergelijking met mijn huidig, nieuw gekocht exemplaar...
 
Laatst bewerkt:
ik had ook last van zo af en toe een knal maar nu met de nieuwe bougies is het helemaal weg. en balhoofd lager is zelf eventueel bij wat handigheid te vervangen in aankoop ook niet eens zo duur. heb je al een offerte laten maken dat je ongeveer een richtprijs hebt?
 
hier wat foto's van de camping op het 1000 bochten treffen. hier was het ff lunch pauze.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan