Jerryt's eigenbouw deel 9

Ik weet er ook nog een te staan, maar met Supertrapps er onder kun je ook een mooie sound creëren. Klinkt, afhankelijk van het aantal platen, hard genoeg. Maar met die spaghetti is het ook een beste "nekkentrekker". Ben wel benieuwd hoelang het duurt voor hij een keer stil gezet wordt door onze blauwe vrienden.
Maar het is wel weer een kunstwerk, Gerard!

Er zaten supertrapps op maar dit is heftiger!
Bedankt leon en de plissie is niet mijn probleem.😇
 
Is ook zeker jouw probleem niet, Gerard. En ik denk dat hij de Supertrapss nog wel even bewaart. Hij zal zelf ook wel weten hoe het kan lopen in dit land, wordt misschien wel een "kortstondig geluksmomentje", maar wel een mooi momentje.
 
Gerard volgens mij moet je ons allemaal nog wat laten zien? Niet al het moois voor jezelf houden he.
 
Je kan de afbeeldingslocatie van FB kopieren en hier direct linken;
37372205_444765219262446_1954844752637591552_n.jpg

37283771_444765229262445_2446667522196373504_n.jpg

37335621_444765232595778_2329207416555569152_n.jpg

37243200_444765239262444_6428510377805348864_n.jpg
 
Zoals verwacht weer een pronkstuk, Gerard. Weer een echte nekkentrekker, ook omdat hij NIET rood is. Kleurencombinatie ondersteunt de sjieke uitstraling.
En vooral tijd maken om er op te rijden!!
 
Laatst bewerkt:
Sorry jongens dat ik de pics hier nog niet geplaatst heb maar dat gekut hier met die pics van iPhone naar mf heb ik nog steeds ruzie mee. :r
Sjefke bedankt voor het plaatsen(jij kan meer dan ik op dat gebied) :}
Vanmorgen de eerste echte rit gehad en rijd net zo als ik verwachte, geen comfort maar blokt loopt zo lekker rauw(droge koppeling gerammel) en fiets stuurt en remt geweldig en is gewoon een heerlijke belevenis om op jezelf compleet gebouwde fiets te rijden.
Geen gekke dingen en ben er dus zeer blij mee en zeker wel weer wat trots dat ik het in 1keer geflikt heb. :Y
En geen rood voor deze duuc en geen kermis, dit is mijn ding!
 
Laatst bewerkt:
En M.deze haarbal komt binnenkort wel weer eens langs en dan verwacht ik een bakkie met stukje koek erbij. ;)
 
Heb het frame van dichtbij mogen aanschouwen toen hij net gepoedercoat was. Wow, wat is die mooi geworden zeg :} :]
 
stuurt en remt geweldig en is gewoon een heerlijke belevenis om op jezelf compleet gebouwde fiets te rijden.
Dat kan ik alleen maar onderschrijven, alleen moest ik dit jaar wachten tot augustus, want begint mijn seizoen. (Luxeprobleem)
Maar ik heb het de afgelopen periode wel gemist, het is een aardige motorzomer in Nederland heb ik begrepen.
Dus veel rijden, Gerard, en misschien iets minder bouwen!
 
Dat kan ik alleen maar onderschrijven, alleen moest ik dit jaar wachten tot augustus, want begint mijn seizoen. (Luxeprobleem)
Maar ik heb het de afgelopen periode wel gemist, het is een aardige motorzomer in Nederland heb ik begrepen.
Dus veel rijden, Gerard, en misschien iets minder bouwen!

Het is hier zeker een pracht motorseizoen ja👍
En rijden doe ik genoeg tussen het bouwen door hoor leon😁
 
Terug
Bovenaan Onderaan