VF400/500/700/750/1000/1100 C/F/F2/S/R topic 15

Ik heb ook wel interesse in de BBQ, lijkt me leuk andere VF's en eigenaars te ontmoeten. Ik werk in ploegen dus of ik kan is sterk afhankelijk van het moment.

db
 
OK. Data etc. komt later wat mij betreft. Eerst maar eens kijken hoeveel animo er is, dat bepaalt ook voor een deel wat er voor mij bij komt kijken.

Tot nu toe interesse van:
- Jan ARTC132 + partner
- VF1000F2
- Dutchy 748
- Daan 1975
- Smuiger
- Zwerver (van het VF forum)

Ik heb ook interesse in de bbq
 
Tot nu toe interesse van:
- Jan ARTC132 + partner
- VF1000F2
- Dutchy 748
- Daan 1975
- Smuiger
- Zwerver (van het VF forum)
- Thunderbold
- Dirtbag


Ga ik doen, Hans. Maar ik moet ook zelf even kijken wat uitkomt en wat niet... dus welke periode het wordt ;).

Mijn voorkeur heeft ook het zoveel mogelijk uitbesteden. Maar daarvoor kan ik pas echt prijzen en mogelijkheden opvragen als ik weet hoeveel mensen er ongeveer komen. Vandaar de interessepeiling als eerste prio.
 
Tot nu toe interesse van:
- Jan ARTC132 + partner
- VF1000F2
- Dutchy 748
- Daan 1975
- Smuiger
- Zwerver (van het VF forum)
- Thunderbold
- DirtbagGa ik doen, Hans. Maar ik moet ook zelf even kijken wat uitkomt en wat niet... dus welke periode het wordt ;).

Mijn voorkeur heeft ook het zoveel mogelijk uitbesteden. Maar daarvoor kan ik pas echt prijzen en mogelijkheden opvragen als ik weet hoeveel mensen er ongeveer komen. Vandaar de interessepeiling als eerste prio.


BBQ? Rond Schiphol?
Ik ben graag van de partij!
 
BBQ? Rond Schiphol?



IMAG0501_1.thumb.jpg.b2d36140baac2e42e8928aee9e7ebb82.jpg
 
BBQ

Tot nu toe interesse van:
- Jan ARTC132 + partner
- VF1000F2
- Dutchy 748
- Daan 1975
- Smuiger
- Zwerver (van het VF forum)
- Thunderbold
- Dirtbag
- Arjan V4
 
Beste mederijders,

Ik ben bezig met mijn vf750 sabre uit 83.
Echter nu loop ik nu tegen het probleem aan dat ik de carbs met geen mogelijkheid synchroom krijg ondanks dat ik het werplaatshandboek erbij heb. Ook is hij moeilijk stationair op 1000 rpm te houden maar dat is waarschijnlijk omdat de carbs niet synchroom zijn. Nu kan ik ze eraf halen en benchsyncen, maar is er misschien iemand in de buurt van apeldoorn die een keer over mn schouder mee zou kunnen kijken?

Gr johan
 
Zijn de kleppen al gesteld? Heb je geen vals lucht die je van slag helpt, eventueel kan een nieuw setje bougietjes ook nog verschil maken.

Zijn de carbs al schoon?

db
 
Tussen Apeldoorn en het V4 reactie centre zit 50km. A

Als je de carbs niet goed krijgt, kan je ik je wel helpen..Ik heb in het verleden al eens aan een V4 carb rekje gewerkt..
 
Kleppen stellen zat ik idd ook al aan te denken, maar moet ook alles er weer af. Bougies ga ik zowieso even vervangen, kan nooit kwaad thanks.

Moet ik even kijken hoe ik de motor bij je krijg, v4 reactie centre heb ik nog niet eerder van gehoord waar zit dat dan?

Thanks voor de reacties
 
BBQ

Tot nu toe interesse van:
- Jan ARTC132 + partner
- VF1000F2
- Dutchy 748
- Daan 1975
- Smuiger
- Zwerver (van het VF forum)
- Thunderbold
- Dirtbag
- Arjan V4

Even kijken..
Wordt het de VF750F? Die heeft nieuwe schoenen nodig, verders klaar..
Wordt het de VF1000FII? Die moet uit een winterslaap ontwaken.. Verders een beurtje en klaar.
Wordt het de 1000R? Die moet uit een zeer diepe winterslaap komen.. Weet niet eens of ze wel wil..

Interesse voor Dutchy burgers en Dutchy ribs ?? (Wil wel meehelpen met de BBQ Jan.)

Maand augustus zit in mijn agenda al redelijk dicht, maar september heeft nog alle ruimte..
 
Even kijken..
Wordt het de VF750F? Die heeft nieuwe schoenen nodig, verders klaar..
Wordt het de VF1000FII? Die moet uit een winterslaap ontwaken.. Verders een beurtje en klaar.
Wordt het de 1000R? Die moet uit een zeer diepe winterslaap komen.. Weet niet eens of ze wel wil..

Interesse voor Dutchy burgers en Dutchy ribs ?? (Wil wel meehelpen met de BBQ Jan.)

Maand augustus zit in mijn agenda al redelijk dicht, maar september heeft nog alle ruimte..

Huh? Makkelijke vraag... de FII natuurlijk hahaha
 
Even kijken..
Wordt het de VF750F? Die heeft nieuwe schoenen nodig, verders klaar..
Wordt het de VF1000FII? Die moet uit een winterslaap ontwaken.. Verders een beurtje en klaar.
Wordt het de 1000R? Die moet uit een zeer diepe winterslaap komen.. Weet niet eens of ze wel wil..

Interesse voor Dutchy burgers en Dutchy ribs ?? (Wil wel meehelpen met de BBQ Jan.)

Maand augustus zit in mijn agenda al redelijk dicht, maar september heeft nog alle ruimte..

Makkelijk, de 1000R natuurlijk! ;)

En Dutchy burgers en ribs zijn erg aan te raden, waren erg lekker bij de V4 meet een paar jaar geleden :}
 
BBQ

Tot nu toe interesse van:
- Jan ARTC132 + partner
- VF1000F2
- Dutchy 748
- Daan 1975
- Smuiger
- Zwerver (van het VF forum)
- Thunderbold
- Dirtbag
- Arjan V4
- The Dutchy (ribs en burgers zeker welkom, doen we via pb / whatsapp?)

Ik denk dat ik het vlees wel kan regelen. Toevallig net ontdekt dat een van mijn buren bij een varkensvleesbedrijf-iets werkt. Afgelopen weekend had hij ook het vlees geregeld voor een BBQ. Kostte echt niet veel en de varkenshaas, speklappen en worsten waren zeer goed te eten. Burgers en ribs erbij.... zijn we wel een beetje rond toch qua vlees?

Ik zal eens kijken of ik vanavond de datumprikker kan opzetten. Moet eerst nog even in de eigen agenda kijken. Krijg er wel echt zin in!
 
Voor ik met synchroniseren bezig ga zorg ik altijd dat alles daarvoor op orde is, dus bougies ok maar zeker ook de kleppen gesteld. Dan kun je pas betrouwbaar synchroniseren.
Helaas zit ik een stuk verder uit de buurt anders had ik ook best willen helpen.
Maar met het V4 reaction centre 8-) zit je als ik het hier zo volg ook goed!

Kleppen stellen zat ik idd ook al aan te denken, maar moet ook alles er weer af. Bougies ga ik zowieso even vervangen, kan nooit kwaad thanks.

Moet ik even kijken hoe ik de motor bij je krijg, v4 reactie centre heb ik nog niet eerder van gehoord waar zit dat dan?

Thanks voor de reacties
 
En voor de mensen die blijven overnachten neem ik wel single malt whisky mee..... :-)
 
Krijgen we de datum via hier? Wil voor die tijd de VF helemaal originaal hebben en dat moet lukken, moet mijn andere 2 dames ook de aandacht geven. Ik ga echt proberen die slaap plek te regelen want een goede wiskey gaat er bij deze single wel in hahahaha.
 
En dat leest ik nu pas... Wanneer? Woutjuh??

Wanneer die BBQ was? Dat zou je kunnen weten, daar was je zelf bij :P


Ik heb helaas geen V4 meer, maar m'n vriendin gaf laatst aan dat ze een sabre wel een mooie motor vond, dus wellicht is er in de toekomst weer een ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan