Het algemene Vulcan topic

Mijn excuses dacht dat het voor mij bedoeld was. Als iemand iets weet voor Highway pegs voor de 750 of een tekening heeft voor beugel laat ik ze zelf maken.

Ahhh dat was bedoeld op Jochie :9
Haha lastige forum naam _O-

Naja spullen gister avond weg gebracht en hij vertelde alleen al uit het voelen dat er best veel speling opzat.

Nu bezig met het splitsen van het blok,
Echter om de prise as uit de versnellingsbak los te halen heb ik een lange dop 27 nodig -O-
Als het goed Is heb ik die op het werk liggen.

Dus controleren van de krukas lagers moet
maar wachten.

Iemand trouwens een goede (goedkope) oplossing om deze lagers te kunnen vervangen zonder nieuwe (als ze er zijn) carter delen te kopen |( mochten ze kapot zijn O-)
 
Iemand enig idee hoe ik deze beugel kan monteren op mijn Vulcan 700?
full
 
Ik kan mijn Goldwing 1200 1 op 1 ruilen tegen een 1500 uit 1992. Onwijs gaaf ding met een ......]

LoL.... wat is dat toch met Vulcans en inruilen 😁

Ik heb mijn Triumoh Trophy ook omgeruild met iemand voor de Vulcan....was bezig met een chopper projectje en dat werd met een complete vulcan ineens een stuk makkelijker en het scheelde 600cc 🤣

Maar alles valt en staat met hoe is jou goldwing? Vind je de vulcan mooier? Wat is de staat van beide? En hoofdzakelijk...wat wil je zelf

Ik heb van mijn ruil (nog) geen spijt.
 
De ruil ging niet door. Ik kreeg zaterdag middag een tip van een 1500 en ben nog dezelfde avond gaan kijken en heb een aanbetaling gedaan. De motor komt uit 1987 en heeft iets van 22.000 miles gelopen. Komt van een oudere man af die gestopt is met rijden. Wil de sissy bar gaan verwijderen en verder ga ik er nog weinig aan doen. De 700 staat inmiddels te koop.
full
 
De ruil ging niet door. Ik kreeg zaterdag middag een tip van een 1500 en ben nog dezelfde avond gaan kijken en heb een aanbetaling gedaan. De motor komt uit 1987 en heeft iets van 22.000 miles gelopen. Komt van een oudere man af die gestopt is met rijden. Wil de sissy bar gaan verwijderen en verder ga ik er nog weinig aan doen. De 700 staat inmiddels te koop.[afbeelding]


Heb je vast meer plezier van , dan dat andere ding . :t
 
Ik ga met een maatje van me de olie en filter vervangen voor de rest is alles vervangen. Die man had ook nog een Goldwing 1200 staan maar was gestopt met rijden.


Ik vindt het ook leuke dingen ondanks hun discutabele imago. Er komen lekker dikke beuken uit .. :Y
 
Iemand bekend met het vliegwiel rubber probleem bij de 700 / 750. Maakt een ratelend geluid. Volgens de werkplaats moet het hele blok eruit om er bij te kunnen.
 
Dank je Daan !
Binnenkort wordt ze donkerpaars mat gespoten met een zwart/wit geblokte baan over het voorspatbord, tank, radiateur kader en achterspatbord. Ben benieuwd hoe dat eruit gaat zien...
Ik wil al een tijdje, net als Jochie, open luchtfilters op de motor zetten om zo van die verchroomde luchtkasten af te komen maar het veranderen van de sproeiers naar 140 en het feit dat je er nauwelijks bij kunt houdt mij tegen.
De luchtfilters liggen er al klaar voor.
Ook heb ik nog een setje dubbele koplampen liggen die er binnenkort op gaan komen, dan verdwijnt ook de originele teller en het dashboard.
Hiervoor in de plaats komt een klein tellertje.
We gaan het allemaal zien...
full
 
Laatst bewerkt:
Ok even een interessepeiling:

2 weken geleden heeft een auto op de parkeerplaats tegen mijn motor aangereden en de motor is omgevallen in de struiken, daarbij is het achterspatbord geknikt en zitten er 2 deuken in de tank.
Nu heb ik van de verzekering een bedrag teruggekregen en ik overweeg om misschien ook een oude liefde, een Triumph Daytona T959 uit 1998 te kopen.
Nu ben ik benieuwd of iemand van hier interesse heeft mijn Vulcan VN 1500 A uit 1989 over te nemen.
Wat er nu aan mankeert is dus het beschadigde spatbord en de twee deuken in de tank. Verder (wat niets met het omvallen van de motor te maken heeft) zit er speling op de schakel as, moeten er nieuwe koppelingsplaten in, nieuwe voorvork keringen en de voorrem moet gereviseerd worden.
Ik heb er een goed Vulcan achterspatbord bij maar die moet nog wel op kleur gespoten worden.
laat maar horen als je interesse hebt.
Op de foto's is het spatbord nog goed.
hier wat foto's:
full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan