Harley Davidson - episode 17 - Screw it, lets ride!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Warm is hij stil en loopt hij goed ja.
Vrijdagochtend breng ik hem naar de dealer.
Volgende week wil ik ermee naar Praag dus ik heb geen tijd meer om rustig op onderzoek te gaan...
Olie + filter is nog een keer gewisseld om de laatste resten gemengde olie kwijt te raken. Want het probleem lijkt/leek aan te dunne olie te liggen; daardoor houden de lifters minder goed druk en gaat de hele boel klapperen. Nu is hij vrijwel stil, en wat ik nu nog hoor moet ik me niet druk om maken is me verteld. Prima, kan ik gerustgesteld naar Praag kachelen volgende week :]
Topservice in Amersfoort
 
Laatst bewerkt:
Olie + filter is nog een keer gewisseld om de laatste resten gemengde olie kwijt te raken. Want het probleem lijkt/leek aan te dunne olie te liggen; daardoor houden de lifters minder goed druk en gaat de hele boel klapperen. Nu is hij vrijwel stil, en wat ik nu nog hoor moet ik me niet druk om maken is me verteld. Prima, kan ik gerustgesteld naar Praag kachelen volgende week :]
Topservice in Amersfoort

Waar is het filmpje waar is het filmpje ? _O-

PS- tìs ook je eigen schuld , had je maar zo`n fantastische Yamaha wildstar moeten kopen .
dan had je die ellende nu niet . :N
 
Laatst bewerkt:
Ben je gek` er gaat niks boven zo`n Amerikaanse rammelbak . Het gaat om de ziel van het ding . O-)
En dat heeft die Japanse meuk niet . })
Ik was niet serieus hoor ;)
Ben behoorlijk gecharmeerd van het brok ijzer in de garage *D

Mijn opgeboorde, verbouwde gpz met turbo uit 84 heeft trouwens ook wel karakter hoor }) O-)
 
Laatst bewerkt:
Ik was niet serieus hoor ;)
Ben behoorlijk gecharmeerd van het brok ijzer in de garage *D

Mijn opgeboorde, verbouwde gpz met turbo uit 84 heeft trouwens ook wel karakter hoor }) O-)

319218437.gif
 
Attentie!!!!

Mijn schoonzoon heeft een Harley Davidson zij tas gevonden op de Boerendijk thv nr. 22 bij Kloosterhaar!

Sorry als je nu terug rijdt om te zoeken, de tas ligt nu in de achterbak anders ben je hem natuurlijk helemaal kwijt!

HD dealer in de buurt is ook gekend in dit bericht.

Het wachten is op de eigenaar.
 
Laatst bewerkt:
Tof dat je het hier meldt :t
Geen idee van wie hij kan zijn.. zou prima een Duitser kunnen wezen zelfs, moest ff googlen waar Kloosterhaar ligt
 
Troost je ik had ook nog nooit van kloosterhaar gehoord.

Er reden veel lieden rond met een groen kenteken en wie weet mist een motorzaak een tas. Voorlopig gaat ie bij mij in de garage om te wachten op de eigenaar.

En als het een duitse biker is dan zal hij/zij de Nederlandse taal machtig moeten zijn.
 
Troost je ik had ook nog nooit van kloosterhaar gehoord.

Er reden veel lieden rond met een groen kenteken en wie weet mist een motorzaak een tas. Voorlopig gaat ie bij mij in de garage om te wachten op de eigenaar.

En als het een duitse biker is dan zal hij/zij de Nederlandse taal machtig moeten zijn.

En eerst je opa`s fiets inleveren. ;)
 
Laatst bewerkt:
Staan op m'n motorstek
Plaatje uit den oude doosch (ik denk 2008 ofzo?)
[img=300]http://www.motorstek.nl/download/40332/0b5e83104a8819f93c8a100ec43859f2[/img]
Wiseco 810cc kit, boostcontroller (regelbare turbodruk), ZXR voorvork, -wiel en remmen, ZZR11 achterbrug, -shock, -wiel en rem. Superbike stuurtje, stalen remleidingen

Moet eerlijk bekennen dat hij al jaren stilstaat hoor :/
Vorig jaar nog wel ff gestart en blokje om op gereden. Motorkarakter is echt hilarisch.
0 tot ~4000 rpm niemand thuis, dan hoor je een fluittoon en tilt hij bij 6000 rpm ineens zn voorwiel op.
En bij 10.000 slaat je klokkenspel in de tank omdat hij dan de begrenzer in vliegt _O-
Oftewel: het tegenovergestelde karakter van de Road King haha
 
Laatst bewerkt:
Heel anders als een Road King inderdaad. Met of zonder turbo, dat rauwe van die oude kawa's heeft ook zijn charme.

Mooie werkplaats op de stoep.
 
Zou ie dan toch op een Harley horen te rijden ? :+

Ik kachel rond op een Kawa zzr1100c (superbike stuur en givi koffers) uit "92 met veel power en dat is zeker geen HD. Ooit komt die nog wel eens.

In het ergste geval een takke eind rijden naar Kloosterhaar om een koffer te scoren
 
Laatst bewerkt:
Ik kachel rond op een Kawa zzr1100c (superbike stuur en givi koffers) uit "92 met veel power en dat is zeker geen HD. Ooit komt die nog wel eens.

In het ergste geval een takke eind rijden naar Kloosterhaar om een koffer te scoren


Ik bedoelde dat Pmponer eigenlijk op een HD thuis hoorde (maar die quote van hem stond er niet meer bij in jou quote` of zoiets) _O- :+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan