Bluetooth Headsets

TT die mp3 afspeelt?

Idd een bt receiver met losse oortjes is hier de oplossing. Let wel op dat de receiver meerdere bt connecties kan leggen
 
Ik snap hem niet. Wat zoek je nou eigenlijk ?
De TT speelt zelf MP3 af, je wilt hem aansluiten met een kabeltje, heeft die TT dan geen luidspreker uitgang dan ?
Anders een simpele BT receiver en een setje speakers uit een oude koptelefoon in je helm frunniken ?
oothandel BT receiver Gallerij - Koop Goedkope BT receiver Loten op Aliexpress.com

Ik wil muziek luisteren via mijn telefoon, en tegelijk navigatie instructies ontvangen van mijn Tom Tom 4 (oud model). En het liefst via een bluetooth ding waarop ik mijn telefoon en Tom Tom tegelijk op kan connecten. En dat dingetje wil ik dan in mijn binnenzak steken, en niet aan de zijkant van mijn helm plakken.😁
 
ik HAD de freecom . Niks mis mee, maar helaas is door waarschijnlijk een hele tijd gehobbel ( in Roemenie en Polen) de unit losgeraakt en verdwenen.

Tip is daarom om te zorgen dat de unit misschien nog wat steviger op je helm vast zit. ( De geplakte delen zitten er nog, alleen het "hart"van het systeem is foetsie.
Zal eens kijken of ik alleen zo'n deel kan kopen.





Uiteraard...
Ik heb uiteindelijk een scala freecom 2 op de kop getikt. Deze voldoet uiteindelijk wel aan mijn eerder gestelde eisen.
 
Ik heb met mijn sena 20s af en toe wat problemen met bluetooth muziek afspelen via mijn telefoon. De muziek gaat haperen en het lijkt als of iemand dan telkens de muziek even pauzeert voor 1 seconden en dan weer verder gaat.

Soms gebeurt het en soms ook niet. Wat zou dit kunnen zijn en hebben meerdere mensen dit?

FM radio gaat altijd prima, bellen gaat goed en intercom ook.
 
Ik heb met mijn sena 20s af en toe wat problemen met bluetooth muziek afspelen via mijn telefoon. De muziek gaat haperen en het lijkt als of iemand dan telkens de muziek even pauzeert voor 1 seconden en dan weer verder gaat.

Soms gebeurt het en soms ook niet. Wat zou dit kunnen zijn en hebben meerdere mensen dit?

FM radio gaat altijd prima, bellen gaat goed en intercom ook.

Ik ervaar dit als ik op mijn wieltje druk van mijn helm. Wordt die niet ingedrukt? Voorts zou ik de Sena updaten. Dit heeft vaker bugs voor mij opgelost.
 
ik HAD de freecom . Niks mis mee, maar helaas is door waarschijnlijk een hele tijd gehobbel ( in Roemenie en Polen) de unit losgeraakt en verdwenen.

Tip is daarom om te zorgen dat de unit misschien nog wat steviger op je helm vast zit. ( De geplakte delen zitten er nog, alleen het "hart"van het systeem is foetsie.
Zal eens kijken of ik alleen zo'n deel kan kopen.

Ik heb er nog 2 liggen indien je geinteresseerd bent!
 
Laatst bewerkt:
Voorheen had ik 2 jaar lang de Freecom/TB-Intercom. Geweldige dingen voor het geld. Ben inmiddels overgestapt op de Sena 20S. Kost meer, maar je kan ook meer. Ik heb nog 2 Freecom/TB-Intercom met 1km reikwijdt NIEUW in de doos liggen, dus als iemand geinteresseerd is hoor ik dat graag. Ik had ze al back-up liggen in geval mijne de geest zou geven.
 
Ik heb met mijn sena 20s af en toe wat problemen met bluetooth muziek afspelen via mijn telefoon. De muziek gaat haperen en het lijkt als of iemand dan telkens de muziek even pauzeert voor 1 seconden en dan weer verder gaat.

Soms gebeurt het en soms ook niet. Wat zou dit kunnen zijn en hebben meerdere mensen dit?

FM radio gaat altijd prima, bellen gaat goed en intercom ook.

Probleem is volgens mij opgelost.

Ik heb de headset (bluetooth device) uit me telefoon verwijderd en opnieuw gepaired. Nu lijkt het over te zijn.
 
Voorheen had ik 2 jaar lang de Freecom/TB-Intercom. Geweldige dingen voor het geld. Ben inmiddels overgestapt op de Sena 20S. Kost meer, maar je kan ook meer. Ik heb nog 2 Freecom/TB-Intercom met 1km reikwijdt NIEUW in de doos liggen, dus als iemand geinteresseerd is hoor ik dat graag. Ik had ze al back-up liggen in geval mijne de geest zou geven.


Wat wil je er voor hebben.. pb me maar
 
...Ik heb iets meegemaakt en misschien is dat niet bekend
heb een kleine valpartij gehad waarbij mijn helm naar één kant werd geduwd daarbij heeft mijn Sena 20S zich in mijn schouder geboord, :( omdat hij onder de rand van mijn helm is gemonteerd (zoals bij iedereen)...hierbij heb ik behoorlijk letsel aan mijn sleutelbeen... '(

Ik heb hem eraf gehaald en komt er beslist niet meer op :N !!!!
full
 
Laatst bewerkt:
Hoi Munkey,
Bedankt dit te delen, wou net helm met dit systeem kopen... Zal nu een Shubert R2 met ingebouwd toetel worden.
Snel herstel toegewenst 😉
 
...Ik heb iets meegemaakt en misschien is dat niet bekend
heb een kleine valpartij gehad waarbij mijn helm naar één kant werd geduwd daarbij heeft mijn Sena 20S zich in mijn schouder geboord, :( omdat hij onder de rand van mijn helm is gemonteerd (zoals bij iedereen)...hierbij heb ik behoorlijk letsel aan mijn sleutelbeen... '(

Ik heb hem eraf gehaald en komt er beslist niet meer op :N !!!![afbeelding]


Dat is lelijk letsel, beterschap !

Heb zelf ook de 20S, maar die zit veel verder van de rand af gemonteerd. Steekt eigenlijk bijna niet uit.
 
Laatst bewerkt:
...Ik heb iets meegemaakt en misschien is dat niet bekend
heb een kleine valpartij gehad waarbij mijn helm naar één kant werd geduwd daarbij heeft mijn Sena 20S zich in mijn schouder geboord, :( omdat hij onder de rand van mijn helm is gemonteerd (zoals bij iedereen)...hierbij heb ik behoorlijk letsel aan mijn sleutelbeen... '(

Ik heb hem eraf gehaald en komt er beslist niet meer op :N !!!![afbeelding]

Misschien een rare vraag maar droeg je beschermende kleding zo ja welke? Ik kan me niet voorstellen dat dit met een leer pak kan gebeuren namelijk. Maar goed misschien zit ik er wel helemaal naast...
 
Misschien een rare vraag maar droeg je beschermende kleding zo ja welke? Ik kan me niet voorstellen dat dit met een leer pak kan gebeuren namelijk. Maar goed misschien zit ik er wel helemaal naast...

...Ja hoor een dik leren pak...vandaar ik voor de rest ook niks had...metertje of 5 over het asfalt
 
Voorheen had ik 2 jaar lang de Freecom/TB-Intercom. Geweldige dingen voor het geld. Ben inmiddels overgestapt op de Sena 20S. Kost meer, maar je kan ook meer. Ik heb nog 2 Freecom/TB-Intercom met 1km reikwijdt NIEUW in de doos liggen, dus als iemand geinteresseerd is hoor ik dat graag. Ik had ze al back-up liggen in geval mijne de geest zou geven.

Welk setje is dat? Ik heb een Chinees setje, maar ze zijn opgehouden met het model wat ik heb, te verkopen. Ik heb er nog (minimaal) 1 nodig.
 
Sena updaten................... Praat me er niet van.
Ik rijd al twee jaar met veel genoegen met een Sena SMH5. Kan muziek via mijn telefoon luisteren en instructies van de TomTom ontvangen. So far so good.
Heb nu sinds een maand een tweede SMH5 op de helm van mijn dochter, leuk om te kunnen kletsen als ze achterop zit. Echter, deze Sena geeft de instructies in het Engels dus ik dacht, ik ga hem via de Sena Device manager even op Nederlands zetten en meteen kijken of de laatste firmware erop staat. Wat een drama. :(

Hoe en op welke USB-poort ik hem ook aansluit, bij stap 2 van de device manager zegt hij : Kan apparaat niet herkennen, kan USB niet verbinden. GGGRRRR.. :(
Iemand ervaring hiermee? Of liever, een oplossing?
 
Sena updaten................... Praat me er niet van.
Ik rijd al twee jaar met veel genoegen met een Sena SMH5. Kan muziek via mijn telefoon luisteren en instructies van de TomTom ontvangen. So far so good.
Heb nu sinds een maand een tweede SMH5 op de helm van mijn dochter, leuk om te kunnen kletsen als ze achterop zit. Echter, deze Sena geeft de instructies in het Engels dus ik dacht, ik ga hem via de Sena Device manager even op Nederlands zetten en meteen kijken of de laatste firmware erop staat. Wat een drama. :(

Hoe en op welke USB-poort ik hem ook aansluit, bij stap 2 van de device manager zegt hij : Kan apparaat niet herkennen, kan USB niet verbinden. GGGRRRR.. :(
Iemand ervaring hiermee? Of liever, een oplossing?

Afhankelijk van het model moet ie eerst aan of uit staan en na/met aansluiten van de USB-kabel een bepaalde knop in drukken.
Doe je dat verkeerd dan herkent ie het apparaat niet.
(Heb de SMH5 zelf niet maar wel een 20S van sena en een SC1 (Schuberth communicatie gemaakt door Sena, technologie gebaseerd op een ouder Sena model)
Dus even goed de instructies/handleiding lezen.
 
Laatst bewerkt:
Afhankelijk van het model moet ie eerst aan of uit staan en na/met aansluiten van de USB-kabel een bepaalde knop in drukken.
Doe je dat verkeerd dan herkent ie het apparaat niet.
(Heb de SMH5 zelf niet maar wel een 20S van sena en een SC1 (Schuberth communicatie gemaakt door Sena, technologie gebaseerd op een ouder Sena model)
Dus even goed de instructies/handleiding lezen.

Volgens de instructie moet je de device opstarten terwijl de sena smh5 uit staat, dan kabeltje aansluiten en bij stap 2 de smh5 inschakelen om verbinding te maken. Maar daar loopt het vast en kent hij de sena niet.
In apparaatbeheer van Windows staat een foutmelding bij de usb poort, hij zegt dat de driver van sena niet goed werkt. Als je deze laat herstellen, zegt windows echter dat de laatste driver er al op staat en correct is.......
Leve windows 10. :N
 
Terug
Bovenaan Onderaan