lisanne

Lisannity

MF'er
30 apr 2018
46
4
Deinum
Hallo iedereen

Na lange tijd rondkijken op dit forum heb ik maar eens een account aangemaakt, En dan moet ik me natuurlijk ook even voorstellen :)

Ik ben Lisanne, 21 jaar en ik woon midden in Friesland.

In april ben ik begonnen met lessen, en inmiddels heb ik een motor gekocht(grotendeels in onderdelen)
Het is een Honda CB450s die,volgens de man van wie ik hem heb gekocht, ooit mee heeft gedaan met de 500 euro challenge, en na even zoeken is het deze http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/391571/0/ ik hoop dat ik hem voor ik mijn rijbewijs haal zo ver heb dat ie de weg op kan :) dan kan ik ook meehelpen de wegen onveilig te maken ;)
 
Hoi Lisanne.

Ga je die motor zelf rijklaar maken? Stoer!

Welkom.
 
Hoi Lisanne.

Ga je die motor zelf rijklaar maken? Stoer!

Welkom.

Dat is de bedoeling,
Ik heb eerst alles wat er makkelijk af wou eraf gehaald( er zat geen motorblok onder dus dat scheelde weer werk)
full

Toen zag hij er zo uit.
Daarna heb ik de ergste roest weg gehaald en die stukken opnieuw gespoten, en nu ben ik bezig met het weer in elkaar zetten.
full

Zo ziet hij er nu uit :D

Ik hoop dat het motorblok goed is want ik heb helemaal geen zin(en genoeg verstand ervan) om dat ding uit elkaar te halen. Dus nu eerst een accu bestellen, volgens internet zou een MotoBatt MB12U goed zijn. En ook de motorolie verversen :)
 
Welkom op MF!
Je bent goed bezig zeg. :}
Ben je al wezen kijken in het Brikkers en klassieker topic?
Daar kun je, als je het nodig hebt de tips en hulp krijgen die je, mocht het nodig zijn krijgen.

Groeten, :] :t
 
Welkom op MF!
Je bent goed bezig zeg. :}
Ben je al wezen kijken in het Brikkers en klassieker topic?
Daar kun je, als je het nodig hebt de tips en hulp krijgen die je, mocht het nodig zijn krijgen.

Groeten, :] :t

dank je :)
ik heb nog niet echt in dat topic gekeken, maar ik zal het zeker doen! bedankt voor de tip, ik zal vast wel hulp nodig hebben, ik weet namelijk niet zo heel veel af van motoren. maaaaar met het werkplaatshandboek(wat ik via dit forum heb gevonden,thanks wie hem gepost heeft) kom ik een heel eind 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan