Nieuw op dit Forum

DJ Tekhead69

Rookie
20 mei 2018
18
0
Kalmthout
Hoi Guys and Dolls,
Mijn naam is Rodger en woon in het mooie groene Kalmthout vlakbij de Nederlandse grens met Roosendaal. Ik ben al jaren een motor liefhebber en gebruiker met tussenperiodes. Tot voorkomt reed ik altijd met naked bikes of sportbike's types Honda CBR of Kawa ZXR maar ben omwille van mijn leeftijd, veiligheid en gezondheid overgestapt naar een Choppermotor en omdat ik op voorhand niet wist of zo een motor mij wel zou liggen heb ik een goedkope oude chopper gekocht, namelijk een Virago XV1000S uit 1988 en na een jaartje cruisen bevalt deze motor mij heel erg, het is trouwens een motor met zeer weinig km's en ik ben pas de 3de eigenaar. De vorige eigenaar heeft er wat veranderingen aangebracht jammer genoeg niet altijd met kennis van zaken noch allemaal kwaliteitsvol aftermarket onderdelen. Ik weet wat ik nog wil aanpassen aan de motor en sleutel zelf ook graag daarom dat ik mij heb geregistreerd, ik hoop hier veel te leren. Groetjes, Rodger
 
Hoi Rodger.

Welkom hier en je gaat hier veel kennis tegenkomen. Ik heb momenteel twee Honda Supermagna's, ook een soort cruiser/chopper en die bevalt me zeer.

Veel plezier op dit forum gewenst.
 
:W Rodger
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full


Belgentopic deel 164
 
Terug
Bovenaan Onderaan