eindelijk terug een zijspan

marcskedv

Die hard MF'er
12 sep 2007
268
11
na jaren zijspanloos te zijn geweest kreeg ik de smaak van het zijspanrijden weer te pakken toen ik een BMWK75 met span mocht lenen om eens een weekeindje mee rond te toeren. Ben toen op zoek gegaan en heb een Nederlandse BMWK1100 met EML span aangeschaft. Ben nu al een jaar trotse eigenaar van dit ding en heb er al veel plezier aan beleefd. Toen dacht ik terug aan dit forum en de leuke dingen die er altijd worden besproken en dus hier een nieuw bericht van mij sinds jaren.
full
 
Welkom terug. Al was jouw vorige bericht nog van voor dat ik lid van M-F werd. _O-

Enne, een bekend span. Volgens mij reed deze een goed jaar geleden nog rond in Kloetinge.
 
Laatst bewerkt:
Dat is Jos zijn span geweest en die woont in Kloetinge.
En die verkocht zijn span hij stopt helemaal met zijspan rijden, en hij had alles goed voor elkaar je kocht hier een fijn span.
 
Laatst bewerkt:
Welkom terug!
Maar ook ik ben volgens mij van voor je eerste periode, maar volgens mij is t er niet minder gemoedelijk op geworden hier, dus ik wens je veel plezier
 
Dat klopt, heb het van Jos gekocht. Heb het zonder veel moeite ingeschreven gekregen in Belgie en is ook ineens voorzien van de L4e type aanduiding voor zijspan.
 
Welkom terug!
Maar ook ik ben volgens mij van voor je eerste periode, maar volgens mij is t er niet minder gemoedelijk op geworden hier, dus ik wens je veel plezier

Echt wel, als je off-topic maar links laat liggen.

Ik heb juist al een tijdje geen span meer maar blijf regelmatig hier meelezen omdat de zijspanners als sub forum nog lekker klein gebleven zijn, ons kent ons en dat werkt :)
 
Echt wel, als je off-topic maar links laat liggen.

Ik heb juist al een tijdje geen span meer maar blijf regelmatig hier meelezen omdat de zijspanners als sub forum nog lekker klein gebleven zijn, ons kent ons en dat werkt :)


met "hier" bedoelde ik ook het zijspangedeelte ;)

real bikes, real (wo)men.
mensen die elkaar in het echt ook kennen gaan nu eenmaal veel respectvoller met elkaar om dan enkel vanachter een beeldscherm
 
Laatst bewerkt:
Echt wel, als je off-topic maar links laat liggen.

Ik heb juist al een tijdje geen span meer maar blijf regelmatig hier meelezen omdat de zijspanners als sub forum nog lekker klein gebleven zijn, ons kent ons en dat werkt :)


Zeg nou maar gelijk dat je hier tot rust komt. :+
 
Ken jos en het span. Heb je echt een puik spul aan. Heel veel plezier ermee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan