WSBK Slowchat seizoen 2018

Hoe kijk jij?

  • Live, midden in de nacht

    Stemmen: 11 33,3%
  • Later, maar zeker dit weekend

    Stemmen: 16 48,5%
  • Veel later, wanneer het me uitkomt

    Stemmen: 4 12,1%
  • Niet, ik lees het hier wel

    Stemmen: 2 6,1%

  • Totaal aantal stemmers
    33
.
full
 
En nu maar afwachten wat Michael gaat doen, start van pole begreep ik. P4 gisteren was ook prima! :] :t
 
Wat een geweldige race weer zeg! Micheal de hele tijd op 1, Rea moest echt op het naadje om er voorbij te komen. Genoten weer! P2 is echt geweldig gereden van Michael. *O* :t
 
Hij lijkt nu echt in de groove te zitten. :} Geen paniek als het in de trainingen niet meezit en gewoon rustig doorwerken. Hij kan nu rijden met die Yamaha zoals hij wil.
Mooi om te zien ook dat hij sommige bochten heel anders aanpakt, en dan met winst de bocht uitkomt.

Lowes is de eerste helft van het jaar toch wel de mindere gebleken, maar ook zeker niet slecht. Hopen dat hij volgend jaar weer op de Yamaha zit.
 
Gave race inderdaad. Heel goed van MvdM!

Blijft bizar die Rea elke keer.
 
Mooie tweede plaats voor vd mark. Netjes gereden. Pas op met wheelies. :t
 
Knappe race.

Jammer dat Rea toch weer te sterk was, maar iig Melandri achter zich gehouden.
 
Mamola op Assen 1989 in de verkenningsronde op de 500cc Cagiva, trok hem uitkomend de Strubben ook achterover. Maar startte wel.
 
Mamola op Assen 1989 in de verkenningsronde op de 500cc Cagiva, trok hem uitkomend de Strubben ook achterover. Maar startte wel.

In mijn herinnering reed Randy op de Cagiva zo'n beetje de hele opwarmronde in Assen op het achterwiel :+

En MVD gaat als een speer, toprace weer :t
 
WSBK Survey 2018

Iedereen met wat te klagen over het WSBK kampioenschap (en dat zullen we allemaal wel zijn, denk ik) heeft nu de kans om een vragenlijst in te vullen over het kampioenschap. De lijst is door Dorna zelf opgesteld, dus de resultaten zullen zeker bekeken worden.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan