Stormtroopers! VTR1000F topic deel 14

Ben eigenlijk op zoek naar de 3 pins connector van het knipperlicht relais. Iemand enig idee waar deze te krijgen is? Heb een site gevonden alleen vragen ze hier 6€ verzendkosten voor een connector van 0,90 cent.
 
Hobby mag geld kosten.
Zo heb ik eens 14 euro betaald voor 2 T10 ledlampjes waarvan ik er een gratis heb weggegeven. Dingen kosten 10x niks uit eBay China. Moest die dingen gewoon snel en dus Nu hebben, en dan is 14 euro niet veel _O-
 
Haha ja dat kan natuurlijk ook!

Ben met led knipperlichten bezig maar ze blijven te snel knipperen. Iemand ervaring met een vermogensonafhankeijk knipperlichtrelais?
 
Wat een prijzen komen er vandaag de dag voorbij voor een vtr firestorm. Ook voor de eerste gen Blackbird :?
Mensen hebben echt het idee goud te verkopen. Verkopen van je motor levert niets extra op is mijn idee. Hoewel ik graag een overstap zou maken naar iets met meer vermogen loont het verkopen van een firestorm gewoon helemaal nix. Voor nu gewoon ff tevreden zijn is het beste. Wat mij betreft. Wie weet word een firestorm nog eens een veel gevraagd opkoopproject, net als de k serie van bmw.
 
Wat een prijzen komen er vandaag de dag voorbij voor een vtr firestorm. Ook voor de eerste gen Blackbird :?
Mensen hebben echt het idee goud te verkopen. Verkopen van je motor levert niets extra op is mijn idee. Hoewel ik graag een overstap zou maken naar iets met meer vermogen loont het verkopen van een firestorm gewoon helemaal nix. Voor nu gewoon ff tevreden zijn is het beste. Wat mij betreft. Wie weet word een firestorm nog eens een veel gevraagd opkoopproject, net als de k serie van bmw.

vind je mijn Firestorm duur?

het is de goedkoopste van Motor-shopper en op MP staan ook zat duurdere ?
 
Ohnee zeker niet te duur., zag jouw advertentie en ben toen ook eens op mp gaan kijken. Zag daar de uiteenlopende prijzen.
 
Hobby mag geld kosten.
Zo heb ik eens 14 euro betaald voor 2 T10 ledlampjes waarvan ik er een gratis heb weggegeven. Dingen kosten 10x niks uit eBay China. Moest die dingen gewoon snel en dus Nu hebben, en dan is 14 euro niet veel _O-

Werken alle T10 ledjes op de firestorm? Heb ervaring met knipperende lampjes op een FZR en Volvo
 
Hier geen enkel probleem op de analoge cockpit. En alles is zo gemonteerd. Let wel op polariteit bij leds.
 
Wat een prijzen komen er vandaag de dag voorbij voor een vtr firestorm. Ook voor de eerste gen Blackbird :?
Mensen hebben echt het idee goud te verkopen. Verkopen van je motor levert niets extra op is mijn idee. Hoewel ik graag een overstap zou maken naar iets met meer vermogen loont het verkopen van een firestorm gewoon helemaal nix. Voor nu gewoon ff tevreden zijn is het beste. Wat mij betreft. Wie weet word een firestorm nog eens een veel gevraagd opkoopproject, net als de k serie van bmw.

Viel mij laatst ook al op.. Alsof ze meegaan met de SP's in waarde :+

@chrisjemol, vind dat jij een nette prijs hebt zo, wederom veel motor voor weinig geld!
 
Ik zit er door mijn polsblessure half aan te denken om mijn VTR te verkopen ;(

Als iemand toevallig nog op zoek is...


Geen superbikestuur erop gezet? Minder ingrijpend en wellicht net genoeg ontlasting van je polsen; VFR-clippons monteren
 
Geen superbikestuur erop gezet? Minder ingrijpend en wellicht net genoeg ontlasting van je polsen; VFR-clippons monteren

Ik heb helaas de Storm vandaag verkocht. De koppeling nekt mijn pols gewoon te erg. Ik heb nu een Street Triple met vederlichte koppeling.

Echt zonde van de Storm want het was voor de rest een super fijne motor. Nou ja, spijtig doch helaas.
 
Ik heb helaas de Storm vandaag verkocht. De koppeling nekt mijn pols gewoon te erg. Ik heb nu een Street Triple met vederlichte koppeling.

Echt zonde van de Storm want het was voor de rest een super fijne motor. Nou ja, spijtig doch helaas.

Ok snap ik... Street Triple stuurt geweldig! Mijn vrouw heeft er 1 uit 2008 (de R)... rijdt geweldig. Jammer van de Storm inderdaad!
 
Ff wat leven in dit topic pompen,

full

full

full

Zojuist een cbr 929 19mm rempomp gemonteerd en ook de voorste remklauwen vervangen voor cbr954 remklauwen. Deze hebben oa grotere remzuigers. Origineel zit er een 14mm rempomp op. Ook nieuwe straatsinter trw Lucas remblokken erop en de boel ontlucht met mijn nieuwe nog niet eerder gebruikte ontluchtingset. Morgen proefrijden want bier drinken hoort na zo 'n klus.
 
Remzuigerdiameters vd sp2 zou hetzelfde moeten zijn als die vd cbr954. De montagepunten weet ik zo niet.

o en Dutchy748 , je helm is gaaf :t


Edit,
Proefrijden was uiteindelijk een rit geworden van 450km.
Zie filmpie
Rondje Aachen gedaan, leuk en mooi gebied.
Mbt de remmen,

Heel goed doseerbaar en bij aanraken is hij op een prettige wijze direct aanwezig.
Het is dus niet alles of niets als er word aangegrepen. Dat zou lichtjes bijremmen in de bocht/nat weer erg tricky maken. Zeker met slecht asfalt ed.
Nu heb ik de standaard diameter remschijven, dus de gehele setup zal uiteraard niet te vergelijken zijn met diegene die een 929 of 954 swap hebben gedaan. Bandenkeuze /vering/type remblokken/ rvs omvlochten remleidingen maar ook de rijder zelf zullen allemaal wel bepalend zijn hoe een fiets afremt.
Al met al was ik €240,- kwijt voor deze verbetering. Kost wat maar dan heb je uiteraard betere remmen dan standaard.

En een hobby mag geld kosten. :)
Volgende mod word de bellypan welke ik van leeke heb gekocht.
 
Laatst bewerkt:
voor de geintresseerden heb ik nog een nieuwe sr op voorraad welke voor 30 euro weg mag.
 
gewone uiteraard. die andere van u heb ik uiteraars nog liggen.
Had jij die nu geinstalleerd of niet?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan