Supermoto Zuid Holland (en omstreken) Deel 5

Hallo beste motardliefhebbers, na 2 jaar rollerbanken ontlopen op mijn ouwe trouwe scooter was ik een aantal maandjes geleden eindelijk oud genoeg voor het a1 rijbewijs :] . Ik ben altijd helemaal fan geweest van supermoto's en heb daarom dus ook een wr125x in mijn schuur kunnen krijgen *O* .

Nou is samen rijden natuurlijk altijd leuker dan in je uppie en daarom vroeg ik mij af of hier toevallig mensen in de buurt van loosduinen/kijkduin wonen die geïnteresseerd zouden zijn om eens een keertje af te spreken om te gaan rijden?
 
Het zal wel aan mij liggen, maar het lijkt alsof ieder jaar het seizoen weer korter wordt! Iedereen druk met het leven? Had onderhand toch wel al een ritje verwacht met dit mooi weer!

Dus bij deze, iemand zin om zaterdag of zondag te knallen?
 
Ik heb maandag nog een stukje gereden. Maar heb het idee dat SM's uit de mode beginnen te raken? Word steeds minder gereden en over gepraat lijkt het
 
22281683_1637509236313398_8619967835533353983_n.jpg


Tot morgen mannen!
 
Dat is haast niet tegen te houden. De meesten zullen wel veratandiger zijn geworden, wellicht een gezinnetje hebben en andere prioriteiten. Dat is het zelfde met wheelietime. Eens een uit de hand gelopen topic is nu een groep waar je iets minder trots op zou kunnen zijn als motorrijder zijde..... de tijd van het forum te bedolven met wheelie maken filmpjes en fotos en elke week meerdere bloks van de mods te krijgen.. . Naja t is zoals het is. Iedereen fijne feestdagen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan