Rijders Heerde/Epe e.o

Gister heb ik examen gedaan voor AVB.
Een klein beetje gespannen was ik wel. Voor die tijd nog even alle oefeningen gedaan met mijn instructeur en daar ging alles al vrij goed. Hierdoor ging ik dus met een goed gevoel mijn examen in!
Ik moest 1 oefening over doen en dat was de stop opdracht... Dit omdat ik schakelde wanneer ik pas stil stond.
De andere oefeningen gingen allemaal soepeltjes!!
Hierdoor ben ik dus in 1 keer geslaagd!!!
 
Euy NinoPino! Welkom hier.. Ik ben de oorspronkelijke initiafnemer hier en hou de hoop na jaren hoog dat t toch ooit een groepje wordt!
Ik wens je alvast veel succes met het behalen van je dingetjes en kwaak gerust mee

Gr D


Vanuit MF komt niet zo veel, ik zie dat het zwolletopic ook al stilvalt, net als het R1 topic. Anders een FB paginaatje maken? Dat ius wat makkelijker met de telefoon en makkelijker mensen uitnodigen?


Ik zie elke avond wel een motor voorbij komen on de straat (niet altijd dezelfde) en ik woon aan een weg waar 1 keer per uur een auto rijd. ;-) Dus zijn ze er wel

In de straat wonen ook wat motorrijders, veelal chopperts, de buurman heeft een oldskool GSXR maar die gebruikt m als tuinbeeld.
Maar echt op gang komt het niet, er is wel één buurvrouw die wel wilt toeren. (met een HD Night train).

Mijn eigen vrouw toert ook graag mee (Yammie FZ6S met Carbon TBR en Hyperpro streetbox kit :9 )
 
Laatst bewerkt:
Ik zeg doen!
Vanuit MF komt niet zo veel, ik zie dat het zwolletopic ook al stilvalt, net als het R1 topic. Anders een FB paginaatje maken? Dat ius wat makkelijker met de telefoon en makkelijker mensen uitnodigen?




Ik zie elke avond wel een motor voorbij komen on de straat (niet altijd dezelfde) en ik woon aan een weg waar 1 keer per uur een auto rijd. ;-) Dus zijn ze er wel

In de straat wonen ook wat motorrijders, veelal chopperts, de buurman heeft een oldskool GSXR maar die gebruikt m als tuinbeeld.
Maar echt op gang komt het niet, er is wel één buurvrouw die wel wilt toeren. (met een HD Night train).

Mijn eigen vrouw toert ook graag mee (Yammie FZ6S met Carbon TBR en Hyperpro streetbox kit :9 )
 
Laatst bewerkt:
Vanavond nog iemand van deze grote club van plan of zin om te rijden?

Op zich wel, lees het nu te laat :+:$. Ik heb net een andere brommer dus wel zin om te rijden.
 

Bijlagen

  • IMG_3692.jpg
    IMG_3692.jpg
    41,9 KB · Weergaven: 12
Ik lees ook ff mee, een andere brommer? Vertel.
Ik heb m n TRX ook niet meer, nu een Honda CBR1000f
Ik had met die andere wat problemen (was een model 2004 R1). Op zich wel jammer want het was een fijne motor.

Nu ééntje van 2008, ben er blij mee, wil alleen iets aan de kleuren aanpassen.

Maar ook van de TRX af? Dan heb ik het langer volgehouden dan jou. Was er iets mee of beviel ie niet?
 
Ik had met die andere wat problemen (was een model 2004 R1). Op zich wel jammer want het was een fijne motor.

Nu ééntje van 2008, ben er blij mee, wil alleen iets aan de kleuren aanpassen.

Maar ook van de TRX af? Dan heb ik het langer volgehouden dan jou. Was er iets mee of beviel ie niet?
Beviel best, alleen m n knien werken niet zo mee. Dus maar een iets ruimere motor gekocht en dat gaat prima. Wel jammer van de TRX, maar ja het zij zo
 
Beviel best, alleen m n knien werken niet zo mee. Dus maar een iets ruimere motor gekocht en dat gaat prima. Wel jammer van de TRX, maar ja het zij zo


Plaatje van de Honda
Das wel andere koek als de TRX.

Ik zelf verlangde ook destijds weer naar het lineare vermogen van een 4 cilinder en deze al wel comfortabeler zitten.

Van je knieën snap ik wel. Met een TRX zat je redelijk omhoog met je voeten .
 
p.s. hoe gaat het met ronald?

Ik heb inmiddels de 640g. Kom niet in aanmering voor een CGM omdat ik teveel mijn best doe. Om te voorkomen dat ik veel jojo meet ik wel 8 a 10 keer per dag.
Ronald gaat prima, ik denk dat je eens op de koffie moet komen om eens kennis te maken.
 
Gaaf, allemaal SM's .. Is dat van een club of toevallig iedereen in de buurt op een SM?


Ik heb zelf wel eens gedacht om een proeftritje te maken op een XT660X. Uiteraard is dat geen echte SM, meer een praktische/daily driver motor met een SM look.

Dit was een meeting georganiseerd door frisian supermoto freaks, een gezellige boel altijd.
Zo'n xt660x is zeker het proberen waard en kun je een hele hoop schik mee hebben en kun je ook nog eens een stukje offroad mee pakken wat je hier op de veluwe genoeg hebt.
 
Dit was een meeting georganiseerd door frisian supermoto freaks, een gezellige boel altijd.
Zo'n xt660x is zeker het proberen waard en kun je een hele hoop schik mee hebben en kun je ook nog eens een stukje offroad mee pakken wat je hier op de veluwe genoeg hebt.
Misschien als volgende motor. Vraag me af hoe zo'n motor bevalt bij langere ritjes ( van 1 hele dag).
 
Roep maar eens wat
Had al ff niet gekeken op MF.
Was ook druk eerlijk gezegd en waren het weekend veel op pad (kijken voor een tractortje voor onze ander hobby)


In ieder geval de beste wensen, veel gezondheid (zonder te veel hypos en hypers) en veel leuke motorritjes ;-)

In welke "hoek" zit jij ook alweer. Ik zelf in Vaassen.

Ik kan wel op een zaterdag komen buurten....;-)
 
Had al ff niet gekeken op MF.
Was ook druk eerlijk gezegd en waren het weekend veel op pad (kijken voor een tractortje voor onze ander hobby)


In ieder geval de beste wensen, veel gezondheid (zonder te veel hypos en hypers) en veel leuke motorritjes ;-)

In welke "hoek" zit jij ook alweer. Ik zelf in Vaassen.

Ik kan wel op een zaterdag komen buurten....;-)
Ook de beste wensen, al bij Bonhof geweest voor een trekker?
Woon ik naast nl.
 
Ook de beste wensen, al bij Bonhof geweest voor een trekker?
Woon ik naast nl.

Die in Wilp? Nee daar was ik niet geweest. Die heeft voornamelijk grotere tractoren staan van Deutz Fahr volgens mij en ik zocht een maatje groter dan een minitrekker (een kleine compact dus). Dan kom je meestal ook bij Japanse merken uit.

Maar als ik dat had geweten had ik even wat kunnen combineren ;-)

Ik ben ondertussen geslaagd voor een Kubota (tje) ;-) Net een mooi maatje voor mijn hobby gebruik. Ik zocht nog wel iets wat niet zo heel veel te verduren heeft gehad.
 

Bijlagen

  • IMG-20181222-WA0006.jpg
    IMG-20181222-WA0006.jpg
    162,1 KB · Weergaven: 7
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan