Regio Haarlem Deel 254 - MFH Het laatste deel?

Sven, ik heb je motor gespot!

hungry-trees-13.jpg
 
MFH peeps! Ook hier maar even posten; ik wil binnenkort weer een circuitdag doen op Assen! Zijn er meer gegadigden? :]
Zat zelf te denken aan eind juli of begin augustus of zoiets.
 
Laatst bewerkt:
Gerard, ik zit nu te kijken naar Dinsdag 7 Augustus op Assen met Trackdays4All: KicXstart circuitdag Assen 7 augustus - Trackdays4all.nl

Of Dinsdag 28 augustus met Racecracks: Racecracks - Circuitrijden met je motor op TT Assen

28 augustus is waarschijnlijk te dichtbij voor jou aangezien je 2 sept ook gaat, maar 7 augustus misschien? Dan kunnen we ook een Panigale V4 uitproberen! :)

Niemand anders die ook wilt? :] Waar is die tijd gebleven dat we met 10+ mensen een circuitdagje deden? -O-

Zou graag willen hoor :Y
 
Gerard, ik zit nu te kijken naar Dinsdag 7 Augustus op Assen met Trackdays4All: KicXstart circuitdag Assen 7 augustus - Trackdays4all.nl

Of Dinsdag 28 augustus met Racecracks: Racecracks - Circuitrijden met je motor op TT Assen

28 augustus is waarschijnlijk te dichtbij voor jou aangezien je 2 sept ook gaat, maar 7 augustus misschien? Dan kunnen we ook een Panigale V4 uitproberen! :)

Niemand anders die ook wilt? :] Waar is die tijd gebleven dat we met 10+ mensen een circuitdagje deden? -O-

toen had volgens mij ook 10+ man een circuitfiets :') :+
 
Ik zou graag willen, maar de munten gaan momenteel naar mn nieuwe huis en de verbouwing ipv naar de motor...

Ik wil volgend jaar wel weer een/2 daagjes rijden :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan