John Mayar -Denemarken?

Cardanfreak

MF veteraan
10 mrt 2006
1.158
54
Onderwerp kan er af. Iets fout gegaan met wijzigen. Maar ene John Mayar uit Denemarken had aangeboden om mijn motor te kopen. Helaas kwam zijn verhaal over als dat waarvoor men vaak waarschuwd. Heb ik dus niet gedaan.... Beemer gaat al naar een andere geinteresseerde... :]
 
Laatst bewerkt:
Niet doen. Punt. Is weer een standaard scam vorm. Alsof je die motor niet gewoon daar kan kopen. ;)
 
Laatst bewerkt:
handje-contantje!

Maar ze zullen wel willen betalen via een schimmige bank van de Kaayman-eilanden.
Eindigt met geld niet te cashen en motor is pleite! :X
 
Mensen met een "agent" laten motoren naar wens bouwen en kopen geen oude 2e handsjes.
 
Hoi forummers. Ben vandaag benaderd ivm mijn motor die ik op div verkoopsites heb staan. iemand uit Denemarken wilde erg graag mijn motor kopen. Zijn agent zou langs komen en bij goedkeuring de papieren in orde maken en afrekenen... Is John Mayar bekend bij iemand van jullie? Heb de hele verkoop naar hem toe afgeblazen waar hij zeer teleurgesteld over was...De prijs was oke voor hem. Mijn onderbuikgevoel zei: NIET DOEN. En waarschijnlijk gaat mijn mooie R1100S die ook hier bij motoren te koop staat zaterdag sowieso naar een nieuw baasje. Is ook een topper van een R1100S... Nog even over John Mayer... er is ook een artiest met bijna dezelfde naam... :W :]

Leuk dat je het erbij vermeld, maar 't lijkt me stug dat hij het is John Mayer
 
Hoi forummers. Ben vandaag benaderd ivm mijn motor die ik op div verkoopsites heb staan. iemand uit Denemarken wilde erg graag mijn motor kopen. Zijn agent zou langs komen en bij goedkeuring de papieren in orde maken en afrekenen... Is John Mayar bekend bij iemand van jullie? Heb de hele verkoop naar hem toe afgeblazen waar hij zeer teleurgesteld over was...De prijs was oke voor hem. Mijn onderbuikgevoel zei: NIET DOEN. En waarschijnlijk gaat mijn mooie R1100S die ook hier bij motoren te koop staat zaterdag sowieso naar een nieuw baasje. Is ook een topper van een R1100S... Nog even over John Mayar... er is ook een artiest met bijna dezelfde naam... :W :]
 
Hoi forummers. Ben vandaag benaderd ivm mijn motor die ik op div verkoopsites heb staan. iemand uit Denemarken wilde erg graag mijn motor kopen. Zijn agent zou langs komen en bij goedkeuring de papieren in orde maken en afrekenen... Is John Mayar bekend bij iemand van jullie? Heb de hele verkoop naar hem toe afgeblazen waar hij zeer teleurgesteld over was...De prijs was oke voor hem. Mijn onderbuikgevoel zei: NIET DOEN. En waarschijnlijk gaat mijn mooie R1100S die ook hier bij motoren te koop staat zaterdag sowieso naar een nieuw baasje. Is ook een topper van een R1100S... Nog even over John Mayar. ... er is ook een artiest met bijna dezelfde naam... :W :]
 
Laatst bewerkt:
Sorry voor dubbele postingen. Zal het vanavond corrigeren. Eerst de laatste werkdag vol maken. Komt goed
 
Alleen handje contantje.

Dan mag die zelfs de buurvrouw sturen, als die daar gelukkig van wordt...


Misschien zijn die motoren in Denemarken wel veel duurder of niet te vinden.

Er zijn ook Nederlanders die auto's of motoren in het buitenland kopen.
Zijn ook niet allemaal oplichters
 
Laatst bewerkt:
Gisteren ook een mail van een John Mayer en ook een R1100S te koop.. Niet op gereageerd om dezelfde reden, maar als hij maar op 1 type motoren reageert is het misschien wel geen scam.
 
Wie weet is dat type motor niet of nauwelijks verkocht in Denemarken. Zoals gezegd, als ze harde valuta meenemen bij de koop zie ik het probleem er niet van in.
 
Helaas krijg ik mijn dubbele post er niet uit. Fijn weekend : Cardanfreak

Niet zo moeilijk hoor. Bij al jouw berichten zie je rechtsboven 4 knopjes. De tweede van rechts is "bericht wijzigen".

Ga naar het betreffende bericht, en druk op dat knopje. Daarna haal je alles weg, en plaatst daar bijvoorbeeld het woord "Dubbelpost"of een punt. Hiermee ben jij d'r vanaf, en is het voor iedereen duidelijk. Eventueel kan je onderaan jouw gewijzigde bericht ook nog eens de reden opgeven.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan