Motoraanhangertje

Status
Niet open voor verdere reacties.

rsvfrank

Die hard MF'er
30 mei 2010
324
84
Te koop ivm aanschaf busje.

PRIJSVERLAGING

Torsie as met op looprem
Nieuwe verlichtingset.
Zware aluminium vloerplaat
Los reserve wieltje zit erbij
Disselkist voor je zooi, afneembaar mbv vleugelmoeren
Easystand inrijklem, dus in je eentje je motor opladen is geen probleem.

Afmetingen :bodemplaat 205 x 80 tussen de wielen. totale breedte is 120 cm totale lengte inc dissel  is 328cm



Prijs: 275€

full
 
Laatst bewerkt:
Mooi aanhangertje, maar waarom heeft die een rem?

Ik zie dat het voor 1 motor is, geen idee of het breed genoeg is voor eventueel 2 motoren. Maar zelfs dan nog, twee motoren van 250kg erop, plus het gewicht van de aanhanger is nog steeds minder dan 750kg.
 
Mooi aanhangertje, maar waarom heeft die een rem?

Ik zie dat het voor 1 motor is, geen idee of het breed genoeg is voor eventueel 2 motoren. Maar zelfs dan nog, twee motoren van 250kg erop, plus het gewicht van de aanhanger is nog steeds minder dan 750kg.

Waarom niet ?

Ik heb zelf een motoraanhanger gemaakt, bewust gezocht naar een onderstel met oplooprem.
Is het nodig ? Nee.
Kan het kwaad ? Nee.
Is het soms toch best fijn dat de ahw zelf ook remt ? Ja.
 
Waarom niet ?

Ik heb zelf een motoraanhanger gemaakt, bewust gezocht naar een onderstel met oplooprem.
Is het nodig ? Nee.
Kan het kwaad ? Nee.
Is het soms toch best fijn dat de ahw zelf ook remt ? Ja.

:^

Heb sinds een half jaar een geremde Humbaur aanhanger. Heb hem niet vaak nodig, maar man wat ligt die fijn op de weg en wat rijdt dat veel lekkerder. En ook de hier aangeboden aanhanger ziet er stabiel uit. En is erg mooi geprijsd. Bij deze een gratis kick!
 
Voor 200 euro wil ik hem wel overnemen. Hoor graag van je of je hiermee akkoord kunt gaan
 
Dat een rem niet overbodig is weet ik wel, maar onder de 750kg mtm heb je die niet echt nodig. Tenzij je een hele lichte auto hebt, die mogen soms niet ongeremd trekken vanaf 600kg al.

Het is extra gewicht op een trailer als je die niet nodig hebt, maar idd, het kan geen kwaad. Zolang het mtm dan maar max 750kg is, anders moet je de trailer (in B althans) afzonderlijk inschrijven, extra taks en verzekering op betalen ;)
 
Pb terug,

En voorlopig gereserveerd

Verkocht
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan