KTM LC4: Teil fünf - Team Seacow still going!

klopt zag zoiets al voorbij komen op google.

maar verder lijkt het me gewoon echt beter om een nieuwe te maken vanaf 0 zegmaar.
de kabels die uit de ontsteking komen nieuwe stekker enzovoort. weet ik ook 100% zeker dat het goed gebeurt
 
het verstand van elektra?

daarom vraag ik ook of iemand er beter van af weet dan ik ? 3 kabels uit de stator.. welke gaat naar welke ?!? (van de spanningsregelaar...)

Hahaha dat maakt niets uit hoe je die drie kabels aansluit op de spannings regelaar. Dat is altijd goed.

Gewoon aan beginnen. Draad voor draad doen dan gaat het altijd goed. Anders kun je hier wel aanwijzigingen krijgen.
 
Hey Sua, jij ook hier? :W

Ik ga morgen ff naar een 620 kijken uit '97.
Ben benieuwd of het was is, maar het staat vast leuk naast de SDGT :P
 
Laatst bewerkt:
Hoi FD verrassing!

ben hier blijven plakken sinds ik mijn 660 SMC heb gehad. Weet zeker dat het leuk naast je andere brommert staat. Slicks of noppuh??

*D
Noppen uiteraard 8-)
Op de weg heb ik al een beest waar een 620 niet tegenop kan :P

Je crossed nog wel toch?
Maar heb je nou zelf dan geen crosser meer? '(
 
Laatst bewerkt:
Inmiddels in het bezit van een '97 620 LC4 met 2003 kappenset *D

Moet wel ff pakking van het kleppendeksel vervangen want er lekt olie vanaf de bovenkant van het blok.
 
Laatst bewerkt:
Hahahaha succes met je nieuwste aanwinst!

Dat gaat een dure motor worden. Noppen in het zand is leuk, maar daar zijn betere brommers in het zand. Ik heb het zelfde gehad. 660 Smc (wegmotor) 525 EXC (noppen) toen 450 SX

Had ik maar gelijk een echte crossert gekocht.

Maar foteau??
 
Laatst bewerkt:
Ik ga er niet mee de crossbaan op, maar wil er een beetje mee over onverharde wegen rijden. Er zitten nu banden op die tussen cross en weg in zitten en dat laat ik zo :)

Ik wilde trouwens persé een 4 takt enduro, geen crosser, mét kenteken en voor maximaal €1000 :)
 
Laatst bewerkt:
Foto
full
 
Weet iemand waar ik aan een passende ringveer kom voor de starterkoppeling?

Die keerringen van SKF (cr 19993) of Eriks zijn niet echt makkelijk aan te komen :/
 
Die van de RSV ofzo past ook toch, el even richting omdraaien? En stuk goedkoper, maar is wel het hele ding.
Heb ff een mailtje aan Brezan gestuurd, die leveren ook SKF, ben benieuwd.

Bedoel je een complete starterkoppeling van een RSV Mille uit bijvoorbeeld 2003?

Of kun je van een RSV wél het veertje los krijgen?
 
Laatst bewerkt:
660 blok anders even wat reviews lezen van de andere aanbieders volgens mij had ik er 1 van rond de 30€ Maar kan hem niet meer terug vinden
 
Terug
Bovenaan Onderaan