Navigatie: Chinese meuk (Peaklife, Rage, Mappy, etc)

Als het goed is heb je bij archie een zip gedownload met o.a. .KML bestanden er in en .bmp
Deze 2 heb je nodig. Op je SD kaart heb je als het goed is de map primo/content/userdata/POI. Heb je de map POI niet, dan moet je deze ff aanmaken. Zet daat de .kml en .bmp in en dan zou het moeten werken.
Kijk, hier gaat het bij mij al mis..Geen idee hoe! of hoe zo'n ding er uit ziet..
Sterker zelfs, ik krijg het navigatiemenu niet meer aan..(ik moest een error. 'ja' klikken om verder te kunnen en al mijn poi's en tracks weggooien) Heb steeds meer de neiging 't ding weg te flikkeren.
 
Laatst bewerkt:
Kijk, hier gaat het bij mij al mis..Geen idee hoe! of hoe zo'n ding er uit ziet..
Sterker zelfs, ik krijg het navigatiemenu niet meer aan..(ik moest een error. 'ja' klikken om verder te kunnen en al mijn poi's en tracks weggooien) Heb steeds meer de neiging 't ding weg te flikkeren.
vraag hulp aan je neefje van 12, die heeft het in 2 minuten gefikst ;)
 
vraag hulp aan je neefje van 12, die heeft het in 2 minuten gefikst ;)
Dat is't enge er van.. ik heb dit allemaal gesnapt en gekund.. ik zou nu niet meer weten hoe ik waar moet beginnen..via google kom ik er ook niet uit.

maarre, ik heb geen neefje..
 
Misschien heb ik mijn vraag verkeerd gesteld.
Ik heb een peaklife navigatie met igo primo software er op.
Winkels, tankstations en campings staan voor alle landen aangegeven maar niet voor Slovenië.

Welke handelingen moet ik verrichten zodat dit land ook in mijn navigatie werkt, zodat het ook werkt in de navigatie?

Als ik de mini-SD van de navigatie in de computer stop, staan de 'kml'code voor Slovenië er wel in.

Als ik de navigatie via USB-kabel aansluit geeft hij een error en kan hij alleen opladen. De computer 'vind' hem niet.

Is er een mogelijkheid om er voor te zorgen dat Slovenië ook werkt in dit apparaat?
 
Misschien heb ik mijn vraag verkeerd gesteld.
Ik heb een peaklife navigatie met igo primo software er op.
Winkels, tankstations en campings staan voor alle landen aangegeven maar niet voor Slovenië.

Welke handelingen moet ik verrichten zodat dit land ook in mijn navigatie werkt, zodat het ook werkt in de navigatie?

Als ik de mini-SD van de navigatie in de computer stop, staan de 'kml'code voor Slovenië er wel in.

Als ik de navigatie via USB-kabel aansluit geeft hij een error en kan hij alleen opladen. De computer 'vind' hem niet.

Is er een mogelijkheid om er voor te zorgen dat Slovenië ook werkt in dit apparaat?
Met zoals jij het beschrijft zou het moeten werken. Het enige dat ik nog kan bedenken is dat er een fout in de KML zit. Al geprobeerd deze te verwijderen en opnieuw te downloaden en plaatsen?
Heb je nu de KML voor heel Europa er in zitten + los voor Slovenië of enkel voor Slovenië of nog anders?
(of zijn er gewoon erg weinig campings of kijk je niet ver genoeg ingezoomd?)
Ik begin nu ook maar wat mogelijkheden te gokken
 
Om eerlijk te zijn, ik weet het niet.
Ik weet niet wat een kml is hoe je deze verwijdert en 'opnieuw plaatst'
ik weet niet wat waarom is, snap geen fuck van devoorbeeldfilmpjes want ik herken de beelden niet, ken en heb de programma's niet uit de handleiding, weet ook niet hoe zo iets op te starten als het er niet is. En heb geen idee wat ik moet doen, of welke handelingen ik moet verrichten om een 'nieuwe map'aan te maken, hoe je dit moet doen, wat je moet doen om dit te doen, hoe of waar ik die moet 'plaatsen' of wat dan ook.
ik weet niet wat een bmg, peg kml of poi is.
Ik herken niet de termen of beelden uit de voorbeelden, ik weet niet hoe ik er aan moet komen, ik weet niet welke handelingen ik moet verrichten om dit voor elkaar te krijgen. ik weet niet hoe ik dingen moet 'nakijken'.

Kortom;
Kan iemand me helpen met welke handelingen ik moet verrichten om slovenié in mijn peaklife te krijgen?
 
Laatst bewerkt:
Om eerlijk te zijn, ik weet het niet.
Ik weet niet wat een kml is hoe je deze verwijdert en 'opnieuw plaatst'
ik weet niet wat waarom is, snap geen fuck van devoorbeeldfilmpjes want ik herken de beelden niet, ken en heb de programma's niet uit de handleiding, weet ook niet hoe zo iets op te starten als het er niet is. En heb geen idee wat ik moet doen, of welke handelingen ik moet verrichten om een 'nieuwe map'aan te maken, hoe je dit moet doen, wat je moet doen om dit te doen, hoe of waar ik die moet 'plaatsen' of wat dan ook.
ik weet niet wat een bmg, peg kml of poi is.
Ik herken niet de termen of beelden uit de voorbeelden, ik weet niet hoe ik er aan moet komen, ik weet niet welke handelingen ik moet verrichten om dit voor elkaar te krijgen. ik weet niet hoe ik dingen moet 'nakijken'.

Kortom;
Kan iemand me helpen met welke handelingen ik moet verrichten om slovenié in mijn peaklife te krijgen?
Je kunt beter vragen om iemand het voor je wilt doen :t
 
Sammie, ik woon op 45 km afstand en zou je wel willen helpen, mocht je belangstelling hebben moet je me maar ff mailen.
Als je mijn naam voor @gmail.com plaatst dan komt de mail vast binnen
 
Laatst bewerkt:
Als ik de navigatie via USB-kabel aansluit geeft hij een error en kan hij alleen opladen. De computer 'vind' hem niet.

Sommige USB kabels zijn alleen om op te laden en maken geen verbinding met een PC. Mocht je zeker weten dat deze USB kabel wel geschikt is, dan kun je eens een ander USB poortje gebruiken, of de PC opnieuw opstarten met de USB kabel er nog in.
 
Waarom kunne anderen het wel en ik niet?
weet zelf 't antwoord wel maar mag/kan dat niet hier neer zetten..
'maak een nieuwe map'
eh juist..
Omdat niet iedereen alles kan.
En dat is een fijne manier om te zeggen dat er mensen zijn die sommige dingen gewoon niet kunnen.
 
Ik heb ook contact met Archies maar het lijkt alsof ze compleet andere prgramma's hebben. De dingen die zij opnoemen krijg ik niet in mijn scherm. de zelfde link noemen ze ook heel andere dingen op dan ik zie als ik dezelfde??pagina open en dezelfde link download zodat ik hetzelfde bestand gedwonload heb.
Wat gaat er nou mis??
Kan iemand me misschien vertellen hoe je een 'nieuwe map'aanmaakt?

..En HOE kom ik aan de KML gegevens??
 
Laatst bewerkt:
De kabeltjes bij de Chinese navi's zijn zwaar ruk,bij mij functioneerde het ook niet tot ik het usb-kabeltje verving voor die van de ABN e-dentifier.
Op de site van Archies de juiste bestanden downloaden,dus KML files voor de iGO,en deze plaatsen op je sd card in de map:primo/content/userdata/POI.
Dan moet het werken
 
Misschien een late reactie, maar hoe meer info hoe beter.

Aangezien ik vorige week bezig ben geweest om onze Luxemburg route's te uploaden op mijn fodsport/rage navigatie ben ik ook aan het zoeken geweest. dat kabel probleem heb ik ook gehad en na het vervangen van het usb kabeltje zag Windows ineens een navigatie. maar je kan ook het sd kaartje er uit halen en deze in een kaartlezer proppen.

Je moet idd een map aanmaken voor routes. maar de opzet en indeling van het programma (igo) slaat nergens op. Het is een beetje zoeken en uitproberen maar opeens staan je routes in je navigatie.

De kaarten staan bij mij weer in een andere map. ik zou gewoon even kijken waar je kaarten staan en je nieuwe kaarten van Slovenië daar bij gooien.

zolang je niets verwijderd of verplaatst kan je niets kapot maken. als je geen mappen kan anpassen zou ik het sd kaartje er uit halen en het via een kaaartlezer proberen dan kan je de map instellingen van "alleen lezen" afhalen.
 
Ik heb vele mogelijkheden en methodes geprobeerd, maar het werkt niet. Ik heb 't opgegeven.
 
Hallo,

Weet iemand waar ik een vervangbatterij kan kopen voor de rage 8gb versie?

Thx!
Het schijnt dat een accu van een model nokia phone past. Ik weet niet welke.

Als je het hebt gevonden, svp melden hier O-)
 
Misschien een late reactie, maar hoe meer info hoe beter.

Aangezien ik vorige week bezig ben geweest om onze Luxemburg route's te uploaden op mijn fodsport/rage navigatie ben ik ook aan het zoeken geweest. dat kabel probleem heb ik ook gehad en na het vervangen van het usb kabeltje zag Windows ineens een navigatie. maar je kan ook het sd kaartje er uit halen en deze in een kaartlezer proppen.

Je moet idd een map aanmaken voor routes. maar de opzet en indeling van het programma (igo) slaat nergens op. Het is een beetje zoeken en uitproberen maar opeens staan je routes in je navigatie.

De kaarten staan bij mij weer in een andere map. ik zou gewoon even kijken waar je kaarten staan en je nieuwe kaarten van Slovenië daar bij gooien.

zolang je niets verwijderd of verplaatst kan je niets kapot maken. als je geen mappen kan anpassen zou ik het sd kaartje er uit halen en het via een kaaartlezer proberen dan kan je de map instellingen van "alleen lezen" afhalen.


:?

ik heb ook een fodsports, maar sluit m aan op usb, klik naar igo, USERDATA, Routes en staan direct in igo?
 
De code op de batterij gaf geen resultaat met google, uiteindelijk bij Aliexpress 2 besteld voor 11.5€. Bij Ali kan je aan de hand van de afmetingen van de batterij uw batterij vinden.

Cheers.
 
:?

ik heb ook een fodsports, maar sluit m aan op usb, klik naar igo, USERDATA, Routes en staan direct in igo?


nee :
F:\EU o9 4.3\CONTENT\userdata\route

in content maak je het mapje userdata aan.
in dat mapje maak je het mapje route aan
en daarin zet je het bestand van je route
 
Terug
Bovenaan Onderaan