terug van weggeweest.

motorkat

MF'er
3 jan 2005
182
0
Culemborg
Hoi allemaal,

Mijn naam is Ingrid. in 2004 ben ik lid geworden van het motorforum, maar daarna was ik minder actief. Inmiddels hebben alle motorvrienden een gezinnetje of wonen te ver weg en blijft mijn motor veel te veel stilstaan. Samen rijden vind ik toch het leukst.

Ik woon lekker centraal in Culemborg en kan dus alle kanten op!

groetjes,

Ingrid
 
Welkom terug. :W


Ter info, ons kent ons is niet meer zoals in de eerste jaren van MF. Dat zul je in een specifiek topic moeten zoeken.

Maar geen zorgen. Een ding is hetzelfde gebleven. Dame voorstel topic krijgt nog altijd veel meer reacties. :P
Dus de geschikte topics worden vanzelf aangeraden. :Y


p.s. ik wist al dat ik nickname herkende. Heb je nog altijd een cbf?
 
Laatst bewerkt:
Hi Roestendoenze!!

Ja heb ik!

Ik was al aan het kijken in Waar is wat te doen, maar ik zag eigenlijk vooral reizen en verweggistan. Zijn er nog de ouwebrikken en de newby's enzo? Ik ben er niet zo goed in om in een mensenbrei aan te haken....Het is inderdaad allemaal groot geworden.

Leuk om een berichtje van een bekende te krijgen!
 
Thanks Roesten! Ja idd...nog steeds blij mee. ik zal ns gaan kijken in die topics.

Bosso: 5 januari 2005 was ik op visite bij mijn vader. Hoezo?
 
Laatst bewerkt:
Thanks Roesten! Ja idd...nog steeds blij mee. ik zal ns gaan kijken in die topics.

Bosso: 5 januari 2005 was ik ging op visite bij mijn vader die op die dag jarig was. Hoezo?

Sorry, typfoutje mijnerzijds. Moest 3 januari 2005 zijn. :Y


Zie je eigen profiel. ;)
 
toen was ik me blijkbaar aan het aanmelden voor het forum.

ik las in 2004 mee :Y

Goh...tis alweer een tijdje geleden...maandje ernaast zitten mag vlgs mij best _O-

Goed dat je scherp oplet O-)
 
:W Ingrid
full
weer
full

Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan